Ota minut mukaan?

Aloittaja masa, helmikuu 22, 2005, 08:53:43

« edellinen - seuraava »

masa

Siis onko tämä biisi coveri vai ei? Ja jos on niin kuka esitti alkuperäisesti?

puska

Minun käsittääkseni ihan Wirtasen kyhäämä.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

[tuuli]

öö.. en tiedä miten tämä tähän liittyy, mutta kuulin kerran sipen sanovan radiossa, että tämä kappale on jätetty ns ''salaraidaksi'' ( mainitsematta levyn takakannessa ) siksi, koska se on lähes kopio ( eli siis muistuttaa liikaa ) jotain toista kappaletta jonka nimeä en muista. eli kyllä se on wirtasen tekemä, mutta.. kuulemma liian samanlainen kuin joku kappale x joka ei ole wirtasen tekemä.
allekirjoittanut

masa

Kiitos tuuli, tuo oli mielenkiintoista infoa! Nyt pitäis sitten vaan saada selville mikä se biisi on jota "Ota minut mukaan" jäljittelee. Olen nimittäin ihan varma että kuulin sen radiosta monta kertaa silloin joskus 1997/1996...

Eliar

Juttuhan menee niin, että kyseessä on Weezer-yhtyeen kappale The Good Life, bändin pojathan tuolloin yhtyettä hehkuttivat useampaan otteeseen. Myös Pink Triangle on tainnut toimia kappaleeseen innoittajana.
Molemmat kappaleet löytyvät Weezerin Pinkerton-albumilta.
Toivottavasti auttoi.

Mukavia kuunteluhetkiä

Eliar

[tuuli]

aivan tuo se oliki! no mut ihan nasta lällätys se on silti!  ;)
allekirjoittanut

mummo

#6
Lainaaöö.. en tiedä miten tämä tähän liittyy, mutta kuulin kerran sipen sanovan radiossa, että tämä kappale on jätetty ns ''salaraidaksi'' ( mainitsematta levyn takakannessa ) siksi, koska se on lähes kopio ( eli siis muistuttaa liikaa ) jotain toista kappaletta jonka nimeä en muista. eli kyllä se on wirtasen tekemä, mutta.. kuulemma liian samanlainen kuin joku kappale x joka ei ole wirtasen tekemä.
siis kiitos!juuri tuota olin tuloss tänne kysymään teiltä että mistä johtuu kun Kolmen kannet sanovat että piisejä on vaan 12 ja silti kolmastoistakin löytyy,vaikka siinä onkin about 1min,30sek sellaista TV:n lumisadesurinaa alussa.mutta eipä tarvinnut edes kysyä.Tack!
They don't have meetings about rainows.



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.