Apulanta läppää > Julkaisut

Missä taivas on, missä Jumala on?

(1/2) > >>

:
Mitäs olette mieltä? Mitä biisillä Jumala yritetään kertoa kuulijalle? Mikä merkitys laulun sanoilla on. Yksinkertaisesti, mistä se kertoo?  :-/

blind_eye:
En kyllä osaa sanoa, kun oon muutenki huono tulkitseen biisejä, mutta Toni on itse kommentoinut näin:

Toni W kirjoitti:
Uskonnolliset, tai sellaisiksi tulkittavat käsitteet ovat aina varsin voimakkaita ja siksi minusta hyviä. Muistakaatten koko ajan, että esim kappale jumala kirjoitetaan PIENELLÄ alkukirjaimella jo levyn kansissakin. "Armo"-sanallahan on myös uskonnollisen merkityksensä ohessa maallisempia käyttökohteita, niinkuin hyvin tiedämme. Kaikki riippuu näkökulmasta.
Jälleen toteaisin tähän, että jokainen tulkinta mistä tahansa taiteesta on oikea. Pääasia on, että teos herättää tunteen/tunteita.

Ristiriitainen viesti on taiteilijan salvaatio.

Toni

Kopsattu suoraan Levarin boardilta.

:)

Tepi84:
Mun mielestä kuuntelija ite päättää mistä biisien sanat kertoo.. sen voi ite tulkita kans :) Ku kaikilla on kummiski oma näkemys asioista :)

Tepi84:
Tai siis niin sen lisäks mitä nyt täs tilantees Toni ite tuntee tosta biisistä.. huonosti selitetty  ;D ;D Mut kyl varmaa tajuutte mitä tarkotan :)

blind_eye:
Joo, siis tottakai kaikki saa tulkita itse biisit. Mutta laitoin nyt tuohon vaan tuon Tonin kommentin, enkä meinannut sillä että kaikkien pitäisi olla tuota mieltä. :)
Itse en osaa oikein sanoa, kuten jo mainitsinkin. :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta