G : Paras b-puoli?

Aloittaja Painkiller, helmikuu 15, 2005, 01:56:52

« edellinen - seuraava »

Aapsu

Nyt on paha kysymys...

Sanon ihan säkällä, että "Ei tänään", koska se itkettää.
NYT KAIKKI MUN SIVUILLE! UUS EP-LEVY

hendu

pakko laittaa tähän vähän asian vierestä, mut hemmetti oli eilen pakkahuoneella herkkä hetki, kun apulannan pojat soitti ei tänään rallin, niin kyllä meinas tippa tulla linssiin kokeneemallakin konkarilla!! :-[
Temosen pomppubasso

blind_eye

Niinpä, tuo oli ihana kuulla livenä!!<3
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

[tuuli]

LainaaNiinpä, tuo oli ihana kuulla livenä!!<3

Lainaapakko laittaa tähän vähän asian vierestä, mut hemmetti oli eilen pakkahuoneella herkkä hetki, kun apulannan pojat soitti ei tänään rallin, niin kyllä meinas tippa tulla linssiin kokeneemallakin konkarilla!! :-[

no joo, mä olin myös lähellä kyyneliä, kun ne alko sitä soittaa.  :) huusin tietty ihan hulluna, ku olin vaan niin onnellinen ja oli niin siistiä kuulla se, en tiä miks.. oli vaan ihanaa kuulla se.. se versio eilen oli jopa parempi kuin mikä on levyllä.
allekirjoittanut

amerika

Komppaan^^ Mullakin meinas itku tulla kun Ei tänään soitettiin keikalla. Paras b-puoli ikinä!

Tounakka

Paljonpuhuttu Ei Tänään on kyllä erittäin hieno.
Mutta ei ehkä se hienoin.

Henkilökohtainen suosikki on Rantavahdit. ^^
Semmosta lepposta räpellystä, että sitä voi kuunnella kauan.
Tommonen vähän mitäänsanomaton kappale.
Rempseetä rämpytystä koko kappale, ja kertosäe semmonen lepposa heitto vaa.

Tepi84

Nyt on kyl paha.... mut mun mielestä kyl tyttö heikolla on kova ;) Ja vihollinen tai jyvät  ;D
Haza haza

neliojuuri

Ihmemaa ja Paska meininki!! On ne niin mahtavia.
Ja kyllä toi Neliöjuurikin on aika paras. Siinä on niin hauskat sanat.
on sillä väliä nyt ainoastaan. mitä kulman takaa tulee vastaan. olen todella jossain. joka päivä pelkkä muodollisuus. vaiko sitten uusi mahdollisuus.

HIPP´O

Unenkansa,Pirun morsian ja Tuhka ja veri  :D
mahtavia biisejä.
olen naru sinun kaulalla,olen terä sinun ranteella

Monsu

Ei tänään on paras,mutta se niin ihana,että joskus alkaa itkettää.
Ja sitten toisiks paras on Syntisten Pelastaja.

[size=9]I can't live this life
Without you by my side
I need you to survive
So stay with me
You look in my eyes and I'm screaming inside that I'm sorry. [/size]

Apulannattaja

Hyviä b-puolia on itse asiassa aika paljonkin. Sanoisin kuitenkin, että paras on aika selvästi Ei tänään. Siinä biisissä on sitä jotakin, se on todella kaunis ja jollain tavalla herkkä, mutta ei silti todellakaan mikään imelä lässytyspaska.

Toiseksi paras on varmaankin Ihmemaa. Siinä on jonkinlaista asennetta, ja pidän erityisesti sanoista todella paljon. Melodialtaan se on itse asiassa sellainen, jollaisista en yleensä oikein tykkää, mutta Ihmemaa kuuluu poikkeuksiin. Se on nimittäin kuitenkin oikein tarttuva biisi. Kuvailisin sitä melodiaa mm. sanoilla raaka ja raju, ja nehän itse asiassa eivät ole taidokkaasti toteutettuina ollenkaan huonoja ominaisuuksia.

Sitten on pakko mainita vielä yksi hyvä b-puoli (vaikka niitä hyviä kyllä olisi vielä monia tämän lisäksikin), nimittäin Unenkansa. Se on biisi, joka on siitä harvinainen, että siinä laahaavuus ja ylipitkyys eivät oikeastaan edes pahemmin häiritse, eivätkä syö kauneutta.

mummo

Ai paras b-puoli?

Näitähän on tosi paljon, mutta kyllä se on niin, ett 'Ei tänään'. Joka *yllätys, yllätys* soi taustalla, meinaa muuten tulla tippa silmään, eikä oo eka kerta kun alkaa itkettää tän veisun aikana. Tämä on kaunis.

Jos nyt aletaan miettimään vähän vähemmän itkuisia biisejä, niin sitten on varmaan Jyvät. Ja Avaruuden syklissä. Mä en tiedä miks, mutta Amerika on kiva kans.

Eikä vaan voinut vastata yksinkertaisesti 'Ei tänään', vaan piti kirjottaa romaani. ::)
They don't have meetings about rainows.



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.