Apulanta läppää > Julkaisut

G : Paras b-puoli?

<< < (9/9)

Apulannattaja:
Hyviä b-puolia on itse asiassa aika paljonkin. Sanoisin kuitenkin, että paras on aika selvästi Ei tänään. Siinä biisissä on sitä jotakin, se on todella kaunis ja jollain tavalla herkkä, mutta ei silti todellakaan mikään imelä lässytyspaska.

Toiseksi paras on varmaankin Ihmemaa. Siinä on jonkinlaista asennetta, ja pidän erityisesti sanoista todella paljon. Melodialtaan se on itse asiassa sellainen, jollaisista en yleensä oikein tykkää, mutta Ihmemaa kuuluu poikkeuksiin. Se on nimittäin kuitenkin oikein tarttuva biisi. Kuvailisin sitä melodiaa mm. sanoilla raaka ja raju, ja nehän itse asiassa eivät ole taidokkaasti toteutettuina ollenkaan huonoja ominaisuuksia.

Sitten on pakko mainita vielä yksi hyvä b-puoli (vaikka niitä hyviä kyllä olisi vielä monia tämän lisäksikin), nimittäin Unenkansa. Se on biisi, joka on siitä harvinainen, että siinä laahaavuus ja ylipitkyys eivät oikeastaan edes pahemmin häiritse, eivätkä syö kauneutta.

mummo:
Ai paras b-puoli?

Näitähän on tosi paljon, mutta kyllä se on niin, ett 'Ei tänään'. Joka *yllätys, yllätys* soi taustalla, meinaa muuten tulla tippa silmään, eikä oo eka kerta kun alkaa itkettää tän veisun aikana. Tämä on kaunis.

Jos nyt aletaan miettimään vähän vähemmän itkuisia biisejä, niin sitten on varmaan Jyvät. Ja Avaruuden syklissä. Mä en tiedä miks, mutta Amerika on kiva kans.

Eikä vaan voinut vastata yksinkertaisesti 'Ei tänään', vaan piti kirjottaa romaani. ::)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta