Armo-single

Aloittaja , elokuu 31, 2005, 06:52:40

« edellinen - seuraava »

Mitäs ootte mieltä tosta uudesta Armo-sinkusta? :)

Tounakka

Just ostin.  8)

Kannet on tylyt, fontti tosin erityisen hieno, mutta liian sekava. Sisäkannet vihdoinki hienosti tehty.

Armo kappaleena on hieno, ei siitä enempää.

Jälki on ehdottomasti yks Apulannan parhaista. Mahtava kappale. Laaf.
Väsynyt - Ei Onnellinen on mun mielestä aika kamala.

Akustisista en sano mitään.

Pidentelen näit arvostelui varmaan viel.

puska

Aah, jälki on aivan mahtava. Mahtava melodia ja hyvät sanat. Loistavaa Sipe :).
Väsymys - ei onnellinen kuulostaa sellaiselta biisiltä, että pojat haluavat tehdä vähän vanhan tyylisempää Lantaa. Ei niin kamalasti iske, kun se kuulostaa minusta vain joltain yritykseltä palata menneeseen.

Akustinen Apulanta on aina herkkää ja ihanaa :)
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Vilkku


Jeh, Tounakan kanssa oon varsin samoilla linjoilla. Jälki on erittäin mainio, Väsynyt - ei onnellinen ei sano mulle mitään. Just sellanen, että kuuntelin sen läpi kaks kertaa ja totesin, että jaaha, semmonen tällä kertaa.

Kannet on aikas kamalat. Tai hienosti tehdyt kyllä mut ei vaan kiihota mun silmiä.

Armo on hieno biisi ja akustiset on kivoja. Kaiken kaikkiaan iso plussa siitä, että ton ep:n kuuntelun jälkeen tuli sellanen olo, että "voisinpas kuunnella lisää apulantaa". Sellasta fiilistä ei oo ollu pitkään aikaan.
[ -You should see my scars- ]

Tepi84

No mä oon kyl ihan eri mieltä noista uusista biiseistä.. sitä menoo pitää olla... siitä Apulaudan tunnistaa.. sipen biisi on aivan sekava... hyi  >:( Ei uppoo... ei sipen tekemät biisit sovi apulaudan juttuihin. Sen omiin sitten kyllä paremmin. Jäljessä on kertsi ainut hyvä kohta mutta ei muuten uppoo.. huono biisi. Mutta Väsynyt - ei onnellinen.. siinä on sitä mitä Apulanta on... toni se vaan osaa tehdä ne apiksen biisit.. vaikka onhan toikin aika hidas.. tätä juuri pelkäsin että hitaita ovat nämä kaksi uutta biisiä :( Että tavallaan olen pettynyt. Mutta tosiaan akoustiset ovat hyviä.. siitä iso plussa :) Väsynyt - ei onnellinen rokkaa :) Kaikilla tietenkin omat mielipiteensä.
Haza haza

Painkiller

Olin aika yllättynyt tosta Sipen biisistä. Aattelin että ei se kuitenkaan oo mikään hyvä, mutta..hei sehän on hyvä biisi! Väsynyt-ei onnellinen..hmm..ei oikeen osaa sanoa mitään. Akustiset on mahtavia. Niin ja Armo..no..miun suosikkibiisi Kiilalta. Ennen tuli kylmät väreet sitä kuunnellessa mutta ei enää.

Mä kans tykkäsin tosta jälki biisistä...Siis ihan mahtava kappale...!!!!!=)

paras biisi

mun mielestä armo on paras biisi kiila levyltä  :)

Tepi84

Oon näköjää ainut kuka tykkää Väsynyt - ei onnellinen biisistä  ??? HEh  ;D
Haza haza

Tounakka

Kyl seki nyt jälkeenpäin tuntuu hyvältä. Kunnon rock-meininki ainaki, kun se alkaa vähä Apulannalta jo hävitä. Lukuunottamatta Syöpää tietenki.

Painkiller

LainaaOon näköjää ainut kuka tykkää Väsynyt - ei onnellinen biisistä  ??? HEh  ;D

Juu et varmasti ole ainut :) Mä en oo vielä muodostanut mielipidettäni. Kaks kertaa oon vasta kuunnellut koko biisin. Aluks se vaan tuntus jotenki puurolta.

blind_eye

Joo se Sipen tekemä Jälki on yllättävän hyvä!! :) Tykkään myös siitä Väsynyt- ei onnellinen biisistä.  :P
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

prinsessa^

armo on ihan sika hyvä biisi!! ihastuin siihen heti ja siinä on ihana sävel ja ihanat sanat!!<333
 *taas kaikki on mielestäni ihanaa*
mutta ei voi mitään apulanta on paras <3<3  :)
ei kaikki osaa mutta aina voi opetella!

[tuuli]

#13
levyy en oo ostanu viel, mut kannet on tosi makeet! ei liian huolitellut, vaan just sellaset , et tässä on nyt tämä ja piste. vau! parempi kansi on ku pahempi toistaan singlessä.
allekirjoittanut

Tepi84

Painkiller.. no siltä tuntu vaa ku kaikki hehkuttaa sipen biisii. Mut kaikil tosiaan omat mielipiteensä :) Ja akustiset on jotenki kans tooooosiiiiii hyviiii. Varsinki syöpä on akoustisena kans tosi hjyvä :)
Haza haza



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.