Armo-single

Aloittaja , elokuu 31, 2005, 06:52:40

« edellinen - seuraava »

Tounakka

Armon kautta radionkuunteliateinitytötki on alkanu diggaileen Apista, eräs kiinnostava tilanne oli, kun yks oli kuullut Armon, ja vallan rakastunu kappaleeseen, sitten sano olleensa jo kauan Apulanta fani, ja tykänneensä koko tuotannosta. Sitte selailin siinä vanhoja mese-logeja läpi, ja kas vain, kuukausi sitten ei ollu tyttö Apulantaa huolinu, ei sitten millään. Tais Armo jäädä ainooks, josta tykkäs. Eikä taida siitäkään enään, kun radiossa alko pyöriin jonku toisen bändin "Tosi IHQ BiiSi", jollon maku vaihtu yhtäkkiä siihen, ja taas väitetään, että ollaan oltu faneja kauempi, ku varmaan koko bändi on ees ollu kasassa. Huoh.

Armo on todellakin biisi, josta tytöt tykkäävät kunnolla. Ehkä siinä on se lyriikan kauneus ja viulut, joista ne tytöt diggailee. Odotuksen ja Ilonan jälkeen varmaan eniten tyttöjen suosiota kerännyt. Hyvä kai se on tälläsiäki välillä tehdä, mut ite tykkään enemmän Apulannan rankemmasta mätöstä, jota edustaakin EPllä Väsynyt - Ei onnellinen, joka biisinä itsenään ei ole kovin hieno mun mielestä vieläkään.

[tuuli]

en tiedä miks mua puistattaa kun törmään ihmisiin jotka sanoo: ''apulanta on tosi hyvä bändi ja armo ja ilona on mun lempi biisejä!''
allekirjoittanut

prinsessa^

toivottavasti minä en ole noin sanonut  :-/
 :)
ei kaikki osaa mutta aina voi opetella!

Tiijuli

Muakin sylettää ne teinipissat jotka on "pesun kestävii faneja" ja sit ku ne kullee jonku kalamiehen toverin tai vastaavan nii ne on ihan "hähtäh? Tää on paskaa musaa" Kyllä muhunki uppoo armot sun muut mut eniten tykkään just näist Reunalla sun muist. Ne rokkaa  ;) ;D ;D ;D Ja mä en tajuu miä kovaa on olla apiksen fani. Jos tykkää nii tykkää jos ei ei nii ei miks pitää esittää tykkäävänsä? Saa sitä katu-uskottavuutta ihan mulla tavalla. Hohhoijaa.
Turvallista matkaa helvettiin.

Tiijuli

Ja muutenkin kaikst nopeemmist biiseist tulee hyvä fiilis xDD
Turvallista matkaa helvettiin.

Lerppa

#20
LainaaArmon kautta radionkuunteliateinitytötki on alkanu diggaileen Apista (...)
Armo on todellakin biisi, josta tytöt tykkäävät kunnolla. Ehkä siinä on se lyriikan kauneus ja viulut, joista ne tytöt diggailee. Odotuksen ja Ilonan jälkeen varmaan eniten tyttöjen suosiota kerännyt. Hyvä kai se on tälläsiäki välillä tehdä, mut ite tykkään enemmän Apulannan rankemmasta mätöstä, jota edustaakin EPllä Väsynyt - Ei onnellinen, joka biisinä itsenään ei ole kovin hieno mun mielestä vieläkään.
Toi on tosiaan hauska ilmiö kyllä. Se on tapahtunut muutaman vuoden ajan jokaisen Lannan radiosoittobiisin kanssa aina enemmän tai vähemmän. (Teit Meistä Kauniin, Odotus, Hiekka, Jumala, Vasten Mun Kasvojani, Armo.. )
Mutta aina ne tipahtaa kuitenkin jonkin ajan päästä. Ostavat ehkä kyseisen sinkun ja se jää siihen. Puolen vuoden kuluttua kukaan näistä ei edes muista että mikä Apulanta. :P
Kai se on se, että ku NRJ soittaa, ni sen on pakko olla hyvä.

Huvittavinta on kyllä tuo miten pitää väittää kuunnelleensa pitkään. Minkä tasoista katu-uskottavuutta se tuo jos ei kuitenkaan pysty puhumaan aiheesta mitään? ;D

Meidänkin luokalla oli yksi Hiekka-fani aikoinaan. Tässä puolisen vuotta sitten kuulin sivusta kun tämä haukkui Apulannan kaverilleen perin pohjin. :D
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

_-apis-fani-_

aivan ihana biisi<3<3ostin just ton singlen<3 :)

Jeli

Joo jonkun aikaa sitten ostin tuon sinkkusen. :)
Ei liian kallis, jos verrataan sisältöön. Pidin Jälki-biisistä eritoten, ja väsynyt-ei onnellinen oli myöskin loistava.
Akustinen Apis on söpöä. :)
kyl joo. En osaa purkaa ajatuksiani.fi :P
~*~Itkeväthän enkelitkin, ehkä minäkin saan, poikarukka kyyneleitä vuodattaa, itkeväthän prinsessatkin, se mua ees lohduttaa jossakin on joku jo kohtaloni puolittaa~*~

The_Phenom

Armo on aivan MAHTAVA biisi, mutta sekin on tullut kuunneltua ainakin sata kertaa läpi niin ei se enää uppoo. ??? Mutta Jälki oli yllättävän hyvä mutta Väsynyt-ei onnellinen oli paaaljoon parempi. Se kun tuntuu siltä kuin Apulanta ennen :o aah...
Oi niitä aikoja!

olenjuustojuu

Ihan ok. Armo on todella hyvä kappale, tosin sen jatkuva radiosoitto on alkanut jo kyllästyttää. Tuntuu oudolta, että nykyään NRJ soittaa Apista. Apiksesta ollaan leipomassa kunnon teinibändiä :(
Jälki biisi on hyvä.

[tuuli]

LainaaIhan ok. Armo on todella hyvä kappale, tosin sen jatkuva radiosoitto on alkanut jo kyllästyttää. Tuntuu oudolta, että nykyään NRJ soittaa Apista. Apiksesta ollaan leipomassa kunnon teinibändiä :(
Jälki biisi on hyvä.

Apiksesta on jo tullut teinibändi. Sille ei mahta mitään. Siitä on tullu ihan järkky suosittu. Vähän ärsyttää.. :-[
allekirjoittanut

blind_eye

#26
Lainaa
Apiksesta on jo tullut teinibändi. Sille ei mahta mitään. Siitä on tullu ihan järkky suosittu. Vähän ärsyttää.. :-[
No joo, mut katotaaha vähä ajan päästä nii ei kyl enää oo. Ihan varmana menee ohi teineiltä Apis. :) Tai ainakin mää toivon todella niin. :)

nimim. 'kuullut maikoilta nykyajan nuorison olevan kaukosäädinlapsia' ;)

edit: ja meneehän noi teinit hittien perässä. Apulanta ko tipahtaa listoilta niin se on siinä.
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Tokya

Armon suosio on todella huikea teinikanojen yhteydessä.
Repeilin vaan kun kuuntelin koulussa armoa ja eräs pissis tuli sitten siihen "anna kun mäkin kuuntelen" se sitten siinä laulo ja ihqtti oikein kunnolla "anna mun kuunnella viel lisää tää on NIIN IHANA!" jututin sitä vähän ja sitten se oli sillai "mä oon tykänny apulannasta jo ainaki 5vuotta" kysyin sitten että mitä hän tykkää kolmiolääke kappaleesta niin tyttö meni kovin hiljaseksi ja kysyi "onko se muka apulannan kappale?" näin se vain on.

muutaman päivän päästä ko. lissukainen kirjoitti armon sanoja vihkoonsa ja kyseli multa sanoja joita ei muistanut, syötin sille täyttä puutaheinää ja repeilin kun se kirjoitti niitä vihkoonsa, on se armo niin hyvä biisi ettei edes sanoja muista :B

blind_eye

Lainaa
muutaman päivän päästä ko. lissukainen kirjoitti armon sanoja vihkoonsa ja kyseli multa sanoja joita ei muistanut, syötin sille täyttä puutaheinää ja repeilin kun se kirjoitti niitä vihkoonsa, on se armo niin hyvä biisi ettei edes sanoja muista :B
Hyvä Tokya  ;D Ei vitsi  ;D ;D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Tepi84

Ootteko huomanneet Syövän akustises kertsis ku Toni muistaakseni laulaa oikein mut Simo väärin?  :D Se on niin hassun kuulone  ;)
Haza haza



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.