Apulanta läppää > Julkaisut

Armo-single

<< < (6/7) > >>

[tuuli]:

--- Lainaus ---Ihan ok. Armo on todella hyvä kappale, tosin sen jatkuva radiosoitto on alkanut jo kyllästyttää. Tuntuu oudolta, että nykyään NRJ soittaa Apista. Apiksesta ollaan leipomassa kunnon teinibändiä :(
Jälki biisi on hyvä.
--- Lainaus päättyy ---

Apiksesta on jo tullut teinibändi. Sille ei mahta mitään. Siitä on tullu ihan järkky suosittu. Vähän ärsyttää.. :-[

blind_eye:

--- Lainaus ---Apiksesta on jo tullut teinibändi. Sille ei mahta mitään. Siitä on tullu ihan järkky suosittu. Vähän ärsyttää.. :-[
--- Lainaus päättyy ---
No joo, mut katotaaha vähä ajan päästä nii ei kyl enää oo. Ihan varmana menee ohi teineiltä Apis. :) Tai ainakin mää toivon todella niin. :)

nimim. 'kuullut maikoilta nykyajan nuorison olevan kaukosäädinlapsia' ;)

edit: ja meneehän noi teinit hittien perässä. Apulanta ko tipahtaa listoilta niin se on siinä.

Tokya:
Armon suosio on todella huikea teinikanojen yhteydessä.
Repeilin vaan kun kuuntelin koulussa armoa ja eräs pissis tuli sitten siihen "anna kun mäkin kuuntelen" se sitten siinä laulo ja ihqtti oikein kunnolla "anna mun kuunnella viel lisää tää on NIIN IHANA!" jututin sitä vähän ja sitten se oli sillai "mä oon tykänny apulannasta jo ainaki 5vuotta" kysyin sitten että mitä hän tykkää kolmiolääke kappaleesta niin tyttö meni kovin hiljaseksi ja kysyi "onko se muka apulannan kappale?" näin se vain on.

muutaman päivän päästä ko. lissukainen kirjoitti armon sanoja vihkoonsa ja kyseli multa sanoja joita ei muistanut, syötin sille täyttä puutaheinää ja repeilin kun se kirjoitti niitä vihkoonsa, on se armo niin hyvä biisi ettei edes sanoja muista :B

blind_eye:

--- Lainaus ---muutaman päivän päästä ko. lissukainen kirjoitti armon sanoja vihkoonsa ja kyseli multa sanoja joita ei muistanut, syötin sille täyttä puutaheinää ja repeilin kun se kirjoitti niitä vihkoonsa, on se armo niin hyvä biisi ettei edes sanoja muista :B
--- Lainaus päättyy ---
Hyvä Tokya  ;D Ei vitsi  ;D ;D

Tepi84:
Ootteko huomanneet Syövän akustises kertsis ku Toni muistaakseni laulaa oikein mut Simo väärin?  :D Se on niin hassun kuulone  ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta