ilona....

Aloittaja jenna heinonen, lokakuu 09, 2003, 04:05:47

« edellinen - seuraava »

jenna heinonen

 :'(
en aina voi sua ymmärtää, oisit ees voinut yrittää, vaikka joskus tuntuu, että kaikki on turhaa.
sä koitit mulle selittää, ei oo järkee jatkaa elämää, mä tahdoin olla sulle syy jatkaa huomiseen.

kert: sä olit perhonen jonka siivet eivät kauas kantaneet, sä väsyit kylpyhuoneeseen.
nyt kun öisin katson tähtii ja sun kasvos siellä nään, rakastun uudelleen.

et halunnut mua sun maailmaas, vaikka koitin sua niin rakastaa.sä sanoit et on parempi mulle, et halunnut satuttaa.
kun eilen näin sun itkevän, mä aavistin sun lähtevän. sun silmäy katsoi tyhjää, nuku rauhassa pikkuinen!

kert.

kert.

 :'(  mitä mieltä ootte tosta biisistä?
musta se on kauheen surullinen...

vik

Ei kuulu suosikkeihini.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


jouhu

Onhan se ihana biisi.... :)
Mutta....

Ronjaronjanen

Kyllähän toi nyt menee, mutta en varsinaisesti pidä siitä. Eniten mua ehkä ärsyttää ihmisten suhtautuminen tohon biisiin, ei niinkään itse biisi. Ja kun on vielä soitt

Ronjaronjanen

Kyllähän toi nyt menee, mutta en varsinaisesti pidä siitä. Eniten mua ehkä ärsyttää ihmisten suhtautuminen tohon biisiin, ei niinkään itse biisi. Ja biisin veivaaminen kasin mussantunneilla teki siitä vielä ahdistavamman  :(

*tuuli

kaunis!   :) sanat ovat niin koskettavat!  :-*

Wirtabiuha

Se on taas näitä biisejä jotka osuu liian lähelle... Ei pysty aina kuuntelemaan.  :( Ja sitten vielä just se että sitä on soitettu joka tuutista vähän liikaa... että näin... Tökkii, mut ihana... *ketun selvää tekstiä* ;D
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Lerppa

Se on toka Apiksen biisi jonka tiedostin kunnolla :) Pidän biisistä tosi paljon, koskettava kappale, mutta ei voi kuunnella ilosena tai mieliala romahtaa kun se on niin surullinen.... :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

rautalintu

Aika turha. En ole koskaan pitänyt.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

punainen

On se Ilona ihana ainakin keikoilla söpö.Kaunis biisi,mut mua ärsyttää siitä syntyny keskustelu mistä/kenestä biisi kertoo  >:( ei kenenkään tarvii mulle kertoo mistjoku piisuli kertoo. Kurumielinen kappale joka jostain syysytä on päässyt pissisten suosioon...

Hei Jenna Heinonen,ootko ollu Viherlaakson koulus Espoos?Siel oli ainaki yks saman niminen tyyppi kuin sä...

Lerppa

En viittinyt uutta aihetta tämän takia aloittaa, joten laitan tänne nyt hieman asiaankuulumattoman kysymyksen :)
Tietääkö joku Apisnero mitä tuo jokaisen julkaisun kansissa oleva "Mikhon Hyväksymä" -merkki meinaa?  :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

virtahepo

Ei harmainta haisunäädän hajuakaan..Ite oon miettiny tota tai jotai vastaavaa monesti..Olis kiva tietää..

Eikös tuo ko. biisi kerro Tonin ex-rakastetusta, Ilonasta, joka tappoi itsensä kesken bileiden?

emmi

Ilona biisi on varmaan yks parhaimmista apulannan biiseistä!
se vaan yksinkertasesti on niin hyvä ja koskettava!

mä en tiedä mistä toi biisi kertoo eikä mua kyllä kauheesti kiinnostakkaan!...
älä tunnusta jos sattuu

salza*

no siis tostahan on nii kaikkee et mistä se muka kertoo.. millon se on tonin  tyttöystävä joka kuoli kylppärii ja millon se on joku tuukan tyttökaveri...  että ihan turhaa sitä on miettiä, jos ne ei halua siitä puhua ni sitte ei halua. piste.



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.