ilona....

Aloittaja jenna heinonen, lokakuu 09, 2003, 04:05:47

« edellinen - seuraava »

rautalintu

Minult löytyy kans Rölliä, Miinaa ja Manua sekä Fröbelin palikoita :D
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

*tuuli

Meilläkin päin kuunneltiin Fröbeleitä. 'pää olkapäät peppu polvet varpaat polvet varpaat...'

sit jos aikojen alussa mulla oli titanic:n kasetti ja tietty joku pocahontas mikä oli ostetty mckäristä.

hmm... ja sit helkkaristi kaikkia lastenlaulu cd:itä... tyyliin peikko metsä ja hyrskyn myrskyn... nyt kun löysin kaikki niin kuuntelen ihan hulluna! känkkäränkkä rules!  ;D

KristalliEnkeli

ku kuuntelee noit vanhoi kasettei/cd:tä ni tulee muistoja mieleen. mm. ku mä kuuntelen smurffi CD:t mul tulee joulu´94(tai kuitenki 90-luvun alkupuoli) mieleen ku olin "hieman" nuorempi ja asuttiin viel espoos...."nostalgiaa" :)
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

rautalintu

Voi ei! Sinäkin asunut Espoossa, KristalliEnkeli!!! Espoo on junttimesta.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

KristalliEnkeli

*heh* tietäisitpä vain missä siellä oon asunut  ::) kuolisit varmaan nauruun...Mä kävin pitkään lukiotakin espoos, mut lopetin just viime viikol.

Vilkku

Älkääs nyt, minä vietän tällä hetkellä osan ajastani Espoossa, ei se ole ollenkaan hullumpaa :)
[ -You should see my scars- ]

KristalliEnkeli

Vilkku ~> sulla on ollut sitten onnea, koska mulla ainaski jäi pienet traumat espoota kohtaan :) Kyl siel voi käydä esim. huomen oon menos käymään vanhas koulus moikkaamas pari kaveria, ku itelläni ei oo täs nyt kouluu vähään aikaan.
En kyl sanois et tää mesta mis nyt asun olis joku unelma, koska iltasin kun tuol ulkon liikkuu, ni välil saa todella olla ns. kuset housuis siel *hrr*, mut toisaalt siihen on jo aika tottunut...juupjuup

Vilkku

Taitaa kaikkien paikkojen kanssa olla sama, että paikan mieluisuus riippuu siitä mitä siellä tekee. Harvinaisen mielelläni Espooseen menen kun siellä on rakas ihminen ja vuokrahevonen.
[ -You should see my scars- ]

KristalliEnkeli

Vilkku ~> mä ymmärrän  ;) kyl mä mielelläni menen espooseen tapaamaan ystäviä, mut muissa merkeissä sinne meno ei yleensä ilahduta...mut mulla ei olekaan siellä mitään noin ihanaa kuin vuokrahevonen *voih* millainen heppa?

Wirtabiuha

mäkin tosiaan asun espoossa, mä tosin oon hesassa koulussa... Törmään tosi usein kysymykseen että miten sä pääset kouluun? Kulkeeko siellä bussit...? Ah ihanaa!

Mullakin on täällä espoossa hoito eläin se on mun himan lisäks ainoo liite espooseen ja huomaan viettäväni enemmän aikaa tallilla kun himassa... Nojoo... eipä se mitään!
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

puska

niin tuosta ilonasta vielä.
demin keskustelupalstalla väitettiin että se biisi olisi muka tehty sipen serkun rotasta. aika huono. myöhemmin paljastui että juttu oli tahallista kusetusta. ei hyvin mene joillakin. :P
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

rautalintu

Niin, siis Ilonahan oli Turon lemmikkirotta, kuten jo moneen kertaan on mainittu mm. tuolla demissäkin. Tämä on fakta.

!!!salza!!

vittu nyt mulla meni hermot oikeesti. mä kirjauduin jo ehkä kymmenennen kerran tänne ja ku alan kirjottaa sillä uuella nimellä ni tossa lukeeki että vieras. perkele.

mutta sainpahan ainakin nauraa nuille rotta-jutuille.. ;D

Lerppa

Laitas tuolta ylhäältä salza:
työkalut-internet asetukset-tietosuoja-muokkaa...-siihen "web-sivuston osoite" kenttään http://apulanta.net/board ja-salli-ok.
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

puska

niin...en sitten tiedä tuosta rottajutusta. jotkut sanoo että on feikkiä...mutta okej, uskon etä sillä oli sen niminen rotta... ääh, eikö tuokin ole melko sama mistä se biisi on tehty. vähän niinku tonin henk. koht. asia. :P
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.