ilona....

Aloittaja jenna heinonen, lokakuu 09, 2003, 04:05:47

« edellinen - seuraava »

Tappaja.

juu, sitä juuri tarkoitin maikki.  ;D
 kun meidän poppoo muutti tähän uuteen taloon, niin kun tuli syksy niin alkoi löytyä hirveästi kuolleita pamppareita aina lattialta! onneks niitä ei ollut enää viime syksynä, kun koko ajan sai pelätä, että astuu sellaisen päälle!

Maikki.

Huih! Voi kun mekin muutettais... siis kun mie vihaan tätä taloo niin paljon :(...
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

Tappaja.

juu, eihän tämäkään mikään "uusi" talo ole, oikeastaan jotain sata vuotta vanha.. ;D

mimmuli

Mun pikkuveli eilen löysi kaapista enkelin ja sano:"tää on Ilona-enkeli"Se oli jotenki koskettavaa..nyyh :'(
Mun mielestä ei kuulu kellekkään tää ilona juttu!!!! >:(

jouhu

Kiinnostukseni heräsi... Millanen enkeli, joku sellanen lelu? Onhan tuo aika sulosta. :)

mimmuli

 se oli sellanen pieni pehmolelu...
oli se kyllä hassua! :)

Apis_ruulz

nii ilona on ihana mutta samalla niin hirveen koskettava

hendu

Mä taas tykkäsin ilonasta ennen tosi paljon, mut nykyään tulee ihan sika ahdistunut ja masentunut olo ainakin joskus kun sitä kuuntelee!! Mut kai se on niin tarkotuskin :D!!
Temosen pomppubasso

miusta tää kappale on tosi hyvä ja ihana <3 <3 muistan ulkoo sanat ja osaan soittaa vähä pianolla :) <3 <3 <3 soittarikin on kännykässä tää :) <3 henkilökohtaisista syistä miulle tosi tärkee kappale <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

blind_eye

tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Apulannattaja

Mun mielestä Ilona? on hyvä kappale, vaikka vähän jotenkin "teini-biisi". Ei se nyt mikään Apiksen paras ole kuitenkaan. Sanoitus on mun mielestä kaunis, vaikka vähän kliseinen. Ilona? iskee parhaiten sillon kun on masentunut mieliala. Mutta se on sanottava, että Tonin ääni on kyllä siinä melko ärsyttävän kuuloista vänkymistä. Ei se sillon vielä osannu laulaa yhtään. Jos levyttäisivät Ilona?:n nyt, niin varmasti tulisi paremman kuuloinen.

[tuuli]

#221
Ilona on aika alussa tehty et kyllä se on niitä köhköh alkuvaiheiden parhaita biisejä. Mut oon vaan kuoleman kyllästyny siihen.

Ja kieltämättä ilonasta tullu melkonen klisee kun kaikki köhköh-apulanta diggaajat ei sitte muita biisejä tiedäkään kuin ilonan ja uusimman hitin.
allekirjoittanut

myttis(Guest)

On toi Ilona biisi aikä nätti -ainakin sanoilta ja saa useasti miettimään omien kavereiden kuolemaa. Neljä kaveria oon joutunut saattamaan hautaan..

Tuulikoulussa(Guest)

Ei kiva.  :P

Yks asia tuli mieleen kun pyöriskelin eilen yöllä sänkyssä enkä saanut unta. Päässä soi Apiksen Valokuva. ''...Rikki revitty valokuva lattialla. Veri suutelee rannetta valkeaa. Eilen perhonen löytyi kuolleena meidän lattialta'' Ja ilona?ssahan lauletaan ihan yhtä lailla samasta aiheesta(ko) ''Sä olit perhonen jonka siivet eivät kauan kantaneet''
Ootte varmaan kaikki tajunnu ton jo aikoja sitten, mutta mä aloin ekan kerran miettiä sitä vasta eilen.

Koulun kone tunnetusti antaa kirjautua sisään ja mullahan on oikeus laskea tuota internetin hyväksyttyjen sivustojen turvatasoa joo..

blind_eye

Lainaa

Yks asia tuli mieleen kun pyöriskelin eilen yöllä sänkyssä enkä saanut unta. Päässä soi Apiksen Valokuva. ''...Rikki revitty valokuva lattialla. Veri suutelee rannetta valkeaa. Eilen perhonen löytyi kuolleena meidän lattialta'' Ja ilona?ssahan lauletaan ihan yhtä lailla samasta aiheesta(ko) ''Sä olit perhonen jonka siivet eivät kauan kantaneet''
Ootte varmaan kaikki tajunnu ton jo aikoja sitten, mutta mä aloin ekan kerran miettiä sitä vasta eilen.
Mä oon miettinyt tota kans joskus, voihan se tottakai olla sama aihe.
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.