ilona....

Aloittaja jenna heinonen, lokakuu 09, 2003, 04:05:47

« edellinen - seuraava »

itkin...(Guest)

Kun laulettiin tota eka kertaa musiikin tunnilla mä aloin itkemään.. tavallaan tosi noloo. nimittäin mä olin puolta vuotta aikasemmin yrittänyt meidän kylppärissä itsaria aukasemmalla käsivalmon..  :'(  :'( mailman koskettavin laulu mitä oon tähän mennessä ikinä kuullu.

mummo

joo...Ilona? on ihana piisi :-*, sitä on vaan kuunnellu liikaa, niin ei oo pitkään aikaan oikeen napannu :-/
ja niinku tuuli tuola jo aikasemmin sano, niin ärsyttäähän se kun on niin pirusti näitä "kököh-apulanta diggaajia" :D jotka tosiaa tietää tyyliin Koneeseen kadonneen, Viisaus ei asu meissä:n ja musiikin tunneilta tutut Ilona? ja Käännä se pois (ei siinä mitään, hyviä kappaleita kaikki! mut silti... :-/)



Eikä oo ainakaan aihe tässä välissä muuttunu:
Ilona? -> itsari -> kuolema -> videopelit/elokuvat ->ensimmäiset levyt -> lastenlaulut -> (espoo,rotat,turo,hirvet,porot,jotai,jotain,jotain... ->) roskisdyykkaus -> (jotain[?] ->) Ilona?
::) :P se on kai sitä kiertokulkua  ;) :D
They don't have meetings about rainows.

.mato.

Ilona <3
Todella kaunis laulu.
Se oli varmaan ensimmäinen apulannan kappale,jonka kuulin, johon ainakin kiinnitin huomiotani. Kuuntelin kappaletta mielelläni, ja siitä sitten varmaan aloin kuunnella vähän enemmänkin apulantaa..
Tykkäsin kappaleesta tosi paljon <33 ja edelleen se on mielestäni  hyvin kaunis, haikea biisi..

Eli tämä on minulle vähän kuin "ensitapaaminen" joka teki kyllä hyvän ensivaikutelman.
Pidän tästä kappaleesta...

Hemi

Ihana laulu. Sanat on tosi kauniit  :'(
Saa itkemään jos satun yhtään herkällä tuulella olemaan.
Itsarin oon joskus aikonu tehä,mutta onneks tulin sitten järkiini..
Mulle tolla biisillä on jokin tärkeä merkitys.
Rikkirepäisty valokuva lattialla
Veri suutelee rannetta valkeaa
Eilen perhonen löytyi kuolleena meidän lattialta
Ensilumi satoi tytön kasvoille



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.