Kesä EP ja myöhemmin levy

Aloittaja Tepi84, maaliskuu 09, 2008, 10:05:47

« edellinen - seuraava »

Tepi84

http://www.apulanta.fi/Uutiset/Kevatjorinaa.html
Tuolla on enemmän asiasta ja muitakin asioita :)
Hienoa että on tulossa kesällä EP ja sitten myöhemmin levy. Aika kova tahti jätkillä on. Mutta hyvä vaan että tekevät. Nytten sitten taas tulee vähän sellainen olo että taas odottaa aika paljon levyltä. Ja miettikää.. kymmenes, eli juhla levy on tämä seuraava. Herranjestas..
Haza haza

mummo

#1
En kyllä millään malttais odottaa. Vaikka eipä tuo varmaan mikään ihme ole. Jänskättää ihan pikkusen.

Kyllä nyt on pakko päästä Provinssiin!   8-)

Ja on muuten erittäin häiritsevää ajatella, että kesään on vielä ihan sairaan kauan aikaa. Olis nimittäin ihan kiva saada välissä jotain piristystä mun harmaaseen (ellei jopa mustaan) arkeen.
They don't have meetings about rainows.

blind_eye

Wuu, voi että miten tuntu hyvältä kun kuuli tuosta!

Nyt odotan Provinssia vieläkin enemmän - jos mahdollista :P

Mut nyt pitää taas vaan odotella.. Hiljaa hyvä tulee ;)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Tepi84

Mutta odottaessa nälkä vaan kasvaa. Ja jotenkin tuntuu että se on vaan hyvä. Ja onpahan taas jotakin hyvää mihin rahansa laittaa  :)
Haza haza

Vilkku

Aika vinkee juttu toi kesä-ep. Tykkäilen ajatuksesta, toivottavasti (luultavasti?) myös lopputuloksesta :)

Mietin tossa yks päivä just, että pitäis ehkä keikalle päätyä taas joskus. Onpi tullut vähän taukoa.
[ -You should see my scars- ]

mummo

They don't have meetings about rainows.

Yoshi

Kivaa, kun Toni viitsii tuonne kirjoitella. Nah, en malta odottaa. Taas yksi syy lisää, miksi odotan kesää. :3

Tepi84

No mä ootan vaan ton EP:n takii. Tai sitten jos kesä on sateinen ja ukkostaa kunnolla. Niin sitten odotan kesää myös tuon EP:n lisäksi.
Haza haza

mummo

Voicen sivuilta löytyi tällänen:

APULANNAN ENSIMMÄINEN OMAKUSTANNE

Viime vuonna reilusti yli platinaa albumillaan "Eikä vielä ole edes ilta" myynyt Apulanta julkaisee uuden neljän biisin ep:n 11. kesäkuuta.
Julkaisu kantaa luonnollisesti nimeä "Kesä-EP", ja se on yhtyeen ensimmäinen julkaisu omakustannebändinä.
Uutta materiaalia pääsee fiilistelemään livenä julkaisukeikalla, joka järjestetään kesäkuun 14. päivä Seinäjoella Provinssirockin yhteydessä.
Keikalla mukana myös Humak:in viittomakielen tulkkiopiskelijat, jotka viittovat koko keikan alusta loppuun.

"Kesä-EP" antaa esimakua yhtyeen seuraavasta pitkäsoitosta, joka tulee olemaan kaiken kaikkiaan Apulannan uran kymmenes albumi.
Tulevan albumin julkaisupäivää on kaavailtu jo tämän vuoden lopulle.

------------------------------------------------------------
En jaksa kommentoida just nyt muuta kun: NAM!
Ja pitää kyllä merkata 11.6. ihan kalenteriinkin.
They don't have meetings about rainows.

Yoshi

Vielä neljä viikkoa joutuu kituuttaan itteään.
Sitä me vaan kaverin kanssa mietittiin, että miten keikan voi viittoa. Siis huiteleeko ne vaan samalla, ku pojat puhuu tai laulaa? O_o Ei ymmärrä. No, mutta Provinssissa se viimeistään tiedetään.

Tepi84

LainaaVielä neljä viikkoa joutuu kituuttaan itteään.
Sitä me vaan kaverin kanssa mietittiin, että miten keikan voi viittoa. Siis huiteleeko ne vaan samalla, ku pojat puhuu tai laulaa? O_o Ei ymmärrä. No, mutta Provinssissa se viimeistään tiedetään.

Niin mä ton ymmärrän että ne viittoo samaan aikaan ku Tonde laulaa  ;D Joissain biiseissä saattaa tulla hieman kiire viittojalle.
Haza haza

Yoshi

Ihan hemmetin hyvä toi uus biisi! :D

mummo

#12
Siis minkälainen se on?
YleX'lläkö sitä soitetaan? Näin mä ainakin kuulin. Va päivystänkö mä YleX'ää ihan turhaan?
Oliko sen nimi Paha ihminen?
------------------------------------------------------------
Sori nyt nää pienet kyselyt, mut mä en oo kuullu sitä vielä. Tuli paniikkihäiriökohtaus.  :'(

MUOX:
Nyt mä kuulinkin sen jo :]
Olihan se ihan jees. Ei nyt kovin ihmeellinen. Oli sielä kyllä sanotuksissa pari sellasta kohtaa joihin mä rakastuin ensikorvauksella. Toisaalta mulla on tässä Lannan uudemmassa matskussa muutenkin niin, että biisit aukee paremmin vasta parin kuuntelun jälkeen.
Äänitin sen.

Ja hei tuolta voi kuulemma kans kuunnella sen (n. 38min. kohdalla):
http://areena.yle.fi/toista?id=1272214
They don't have meetings about rainows.

Yoshi

Itsekin ensin kuuntelin korvat veressä tuota Yleäksää, mutta sitten onnekseni löysin tuon linkin. Olimpa tyhmä, kun en sitä tajunnut pistää, mutta onneksi mummo pelasti.

Itse olin aluksi vähän sillain, että "tässäkö se nyt muka oli", mutta kun pari kertaa sen kuunteli, niin jo iski ja lujaa.

Toni oli kirjoittanut apulanta.fi:ssä, että kyseisen biisin musavideo kuvattaisiin Provinssissa. Siis ihan siitä vaan suoraan. Nyt alkoi jo oikeasti pelottaa... :'''D
http://www.apulanta.fi/Uutiset/Toukojorinaa.html (viisastuin)

mummo

Joo, nyt mäkin oon ihan koukussa tohon biisin. About viiden kuuntelukerran jälkeen nappas ja kovaa. Ihan huippu. (Pakko ihkuttaa vielä kun voi...)

Muakin jänskättää toi Provinssi. En kyll taida uskaltaa kertoa kaverille mitään tosta Provinssivideosta (paitsi ehkä paikan päällä), ku sitte se kumminki jättäis tulematta mun mukaan siinä pelossa, et se joutuu videolle.  ::)
They don't have meetings about rainows.



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.