Kesä EP ja myöhemmin levy

Aloittaja Tepi84, maaliskuu 09, 2008, 10:05:47

« edellinen - seuraava »

Tepi84

#15
Onpas pettymys tuo biisi. Voi voi voi... ei näin. Säkkäri oikeastaan toimii ainoastaan. Säkkärin jälkeen tuleva osuus ennen kertsiä ei sovi biisiin sitten ei yhtään. En vaan saa kiinni kyseisestä kohdasta ja kertsi.. mulle tulee tosta soitosta mieleen Irinan Liiba Laaba:n kertsin soitto osuus. Eli ei hyvä. Ja soolo.. voi voi voi.. kuulostaa hieman kokan tyyppiseltä soololta. Mutta onhan nuo sanat ihan hyvät. Mutta kokonaisuuten ei vain toimi. Mä oon kyllä oikeesti aika pettyny. Ja oikeestaan alan jo kyllästyy tohon. Mutta onhan tuo ostettava jos ne muut biisit sitten olis parempia :)

Tuolla on levynkansi ja muiden biisien nimet.
http://www.levykauppax.fi/artist/apulanta/kesa_ep/
Haza haza

Tokya

#16
mä en oikein diggaa kyllä uudesta :F Toivottavasti muut biisit on sitten enemmän iskeviä

//ja tosiaan, tarkemman mun vitutuksen voi lukea http://tokya.livejournal.com koska en jaksa pasteta sitä ees tähän :D

mummo

Lainaa
Tuolla on levynkansi ja muiden biisien nimet.
http://www.levykauppax.fi/artist/apulanta/kesa_ep/

Ompas ruma kansi. Ja tyhmä nimi.
Mut mä kyl tykkään vieläkin tosta biisistä. Varsinkin just siitä kertsistä. Mut mä haluun siihen lyriikat paperilla, niin tajuaakin jostain jotain.
Paitsi, et mua toi biisi alkaa kyllästyttää lähinnä sen takia kun siinä on liika sama fiilis kun EVOEI'ssä. Odotin jtn uutta. Mut pitää ny viel kahtella.
They don't have meetings about rainows.

mummo

Äsken tuli Näkysi muotoinen reidiousta haastattelun ohella.
Onneksi älysin äänittää koko haastiksen, niin nyt on puoli Kespiä kasassa.
Albumi tulee kuulemma joskus marraskuussa. Tai näin ainakin Toni väitti.
Tässä pitää nyt tää vikko päivystää radiota, kun kerta noita haastatteluja tulee jonkun verran. Tänäänkin myöhemmin vielä yks.
http://www.apulanta.fi/Media/
They don't have meetings about rainows.

Tepi84

Joo siis koko EP:hän tuli Radio Rockin illassa eilen. Ja kyllä tuo Näkysi muotoinen ai jai jai... se olisi pitänyt olla ygös raita. Se on kyllä EP:n paras biisi. Ei voi muuta sanoa. Ja kuulemma ei tule EP:ltä biisejä levylle. Joten levyn biiseistä ei sitten tiedetä vielä mitään. Näin ainakin Toni sanoi Radio Rockilla.. joten siinä on sitten levyn myötä jännittämistä et minkälaista matskua sinne tulee. Ja Wirtanen sanoi myös että saattaa olla.. huom.. saattaa olla että parit sinkut levyltä julkaistaan. Mutta eihän sitä koskaan tiedä tuleeko niitä vai ei. Koska Toni on sanonut että sinkkuja ei enää tehdä. Saas nährä sitten.. Mut kyllä toi Paha ihminen on EP:n heikoin lenkki. Se ois saanu olla vika biisi. Et sellasta..
Haza haza

Tokya

Mikähän tossa on että apis on muutamana viime vuonna julkassu ekana radiosoitto biisinä sen levyn heikoimman kipaleen. Alkaa kohta usko menemään.

Tepi84

LainaaMikähän tossa on että apis on muutamana viime vuonna julkassu ekana radiosoitto biisinä sen levyn heikoimman kipaleen. Alkaa kohta usko menemään.

No joissain biiseis on mun mielestä vähän kopsun makua jo. Mut en sit tiedä. Ku alkaa kuulostaa joiltain jo tehdyiltä biiseiltä jotkut osat. Ni... ei se oikee hyvälle tunnu. Mut saa nähä mitä toi levy sit tuo tullessaan. Jotenki ton Pahan ihmisen myötä mullekki tuli huonot fiilikset. Että alkaako tää olee tässä. Mut kyl noi kolme muuta biisii EP:ltä on kovii. Joten ei nyt viel heitetä kirvestä kaivoon. Täytyy kattoo mitä levy tuo tullessaan.
Haza haza

Vilkku

Pom pom. Koetin miettiä jotain sanottavaa tosta ep:stä, mutta ei mulla oikein oo. Oon kai tylsä. Tai sitte kuunnellu sitä vielä liian vähän mielipiteen muodostusta ajatellen.

Eiku hei yks mielipide, joskaan se ei ole itse julkaisusta vaan sen julkaisun pääsyyllisen yläpään karvoituksesta: Hienoa, että Toni ajoi viiksensä pois. Luoja sentäs, se oli telkkarissa yks päivä niiden viiksiensä kanssa ja mun oli aivan pakko vaihtaa kanavaa, kun pelkäsin, että saan pysyviä traumoja niin irstaasta näystä.
[ -You should see my scars- ]

Yoshi

#23
Whooot? Kyllä Wirtasella ainakin vielä eilen oli viikset.

Tokya

"Viiksekkäitä onnistaa" Eikös jätkät sanonu että tänä kesänä kaikilla on viikset? Kehottivat ainakin Kaisaniemessä jokaikistä kasvattamaan myös viikset

Vilkku

No voi perskeles. Ei sitte. Jossain se vaan sanoi ajaneensa ne nyt pois, mutta ei sitte vissiin ollu toteuttanutkaan. Jätän kattomassa sitä jatkossakin jos meinaa niitä pitää :P
[ -You should see my scars- ]

puska

Voi perhana!!! Enpä oo vuosiin käyny täällä, mutta nyt on pakko.

En oo digannu kahesta viimesimmästä albuumista yhtään, mutta aijjaijjai, Kesä-ep. Rakastan sitä suorastaan. Nais, kiitos nam.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Yoshi

Ai että, kyllä kuulostavat härgääsiltä nuo biisit livenä! Vähän kyllä harmittaa, kun eivät vetäneet Höyryä Provinssissa.

Dilduska

Mie kyllä tykkään eepeestä. paitti se Sellaiset kuin itse olen ei juuri iske. paitsi livenä. :)
Plaah...

taru

Mäki tykkään eepeestä. :) Mun mielestä Apulannan levyissä on aina jotain hyvää. En tiedä mikä sen tekee, mutta niistä löytyy ihan aina jotain mikä muhun kolahtaa. :)
Minä olen voittaja ainakin tänään
Joten turha on urputtaa
Minä olen voittaja ainakin tänään
Joten turha on ruikuttaa



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.