Kuutio (kuinka aurinko voitettiin)

Aloittaja blind_eye, lokakuu 10, 2008, 05:27:40

« edellinen - seuraava »

blind_eye

Voisihan tästäkin nyt sit tehdä topicin, kun kerta noin lähelläkin on jo, ja eka sinkku soi radiossa. Kuutio kaupoissa siis 5.11.

Eli sinkku Vauriot alkoi tänään 10.10 soimaan YleX:llä.
Kauppoihin Vauriot tuloo 22.10. Ja sen saa vain vinyylinä! Niitä on painettu 2000kpl.


Kuka kuunteli?

Meikä on nyt koko päivän kuunnellut sitä, ja aijai, kun on hyvä!

(tiedän et kesä-ep-topicissa juteltiin samasta aiheesta, mut jos puhuttais uudesta levystä ja sen biiseistä täällä niin olisi selkeämpää:))
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Hemi

Voih! Mä en kuunnellut sitä kappaletta,kun mun radiossa ei kuulu ylex.

Mutta onneks se sinkku tulee kohta niin voin siitä sitten kuunnella  ;)
Rikkirepäisty valokuva lattialla
Veri suutelee rannetta valkeaa
Eilen perhonen löytyi kuolleena meidän lattialta
Ensilumi satoi tytön kasvoille

mummo

#2
Sain muuten käsityksen et YleX soittaa tällä viikolla joka päivä pätkän jostain Kuution biisistä. http://ylex.yle.fi/videot/ylexweb/apulanta-kuutio-kuinka-aurinko-voitettiin-4408 Käykää toki kaivelemassa, sielä on kaikkea muutakin sälää uudesta julkaisusta.

Ja sitten öö... Niin tuli tossa keksiviikkona Vauriotkin. En kyllä oo päässy kuuntelemaan kun vasta kerran läpi. Harmi kun sitä saa ees koneelle laitettua, LP'nä kun on.

Vaurioistakin on muuten nyt sitten video: http://www.youtube.com/watch?v=uEIdksSr7tY
Aika turha, jos multa kysytään. Jos jotain hyvää pitää sanoa, niin eipähän ole soittovideo.
They don't have meetings about rainows.

mummo

#3
Tullut nyt joku kymmenisen kertaa kuunneltua läpi toi Kuutio, ja ihan hyvähän siitä tuli. Tykkään (ainakin tällä hetkellä).
Suosikeiks nousi Kaikki sun pelkosi, Ravistettava ennen käyttöä (Omskakas) ja Freestylemeikit.

En kyllä tiedä onko joku muu huomannut, mut itellä ainakin pisti korvaan kun oli pari tosi tutun kuulosta kohtaa tuola seassa:

Ravistettava ennen käyttöä (alun rummut)
>> Sielun Veljet - Peltirumpu http://www.youtube.com/watch?v=1M_aA5UuEhU

Kaikki sun pelkosi (se alkuvinkuna)
>> Weezer - Tired of sex http://www.youtube.com/watch?v=pQxJxcR7ekM

Kuution palaset (Älä tee mitä minä teen / Ei, mitä minä teen / Kuution palaset / Kuution palaset)
>> Miljoonasade - Marraskuu http://www.youtube.com/watch?v=1TgC62Lylzw
They don't have meetings about rainows.

Tepi84

#4
Evoein aihioitahan tuol on neljäs biisis ainakin ja muutenki tota vitun woo o oota käytetty taas. Ei niinku lähe ei millää.. pari hyvää ja muut täyttä paskaa. Ei o ees Apulantaa noi muut. Et se siitä sitten... eka kerta ku saa pettyy täydellisesti. Ja noi synat pilaa biisit täysin. Akkaristi toimii, mut ei sähkösesti. Ja sit jotain ihme ufo biisejä ja toi hei hei hei ravistettavassa on vitun ärsyttävä. Miten on voinu tehä näin paskan levyn? En tajuu. Vituttaa.
Haza haza

miitta

#5
Moi vaan kaikille, rekkasin vasta nyt tänne. :>

Täytyy sanoo että mä tykkään tästä uudesta levystä ja paljon!! Ei oo oikeestaan mitään biisiä, mistä en tykkäis. En osaa nimetä parhaita biisejä, mutta Ravistettava ennen käyttöä on tosi hyvä ja Freestylemeikit, Airutkin on kiva.

Ja näitä jaksaa kuunnella uudestaan ja uudestaan kun on niin hyviä kaikkia pieniä "yksityiskohtia" ja niin kivat melodiat ja rumpukompit ja kaikki.

Mulle tää oli siis pelkästään positiivinen yllätys! Mä tykkään niistä ufobiiseseistäkin. : D

mummo

noooh, wo-o-oothan on just ihan loistoja :----D
joo, ne hei heit ois voinu jättää, ja Kuution palaset on aika outo. Ja Airut. Mut muuten ei tuu mieleen mitään valittamista.

Rakastuin tohon Friistailin "samasta maljasta myrkyt ja mehukatit" -kohtaan.
They don't have meetings about rainows.

miitta

#7
^Mäkin, biisin kohokohta!! :D Ja se "kun ne kutittavat minun jalkapohjiani koskettavat" on kans jotenkin paras kohta. Ja pakko nyt mainita samalla, Kaikki sun pelkosi, siinä on kiva se "nauti siitä nyt, se on ihan sun..."

Hemi

Ihan huippu levy  :D
Airut on jotenkin vähän outo.. mutta ei se mitään.
Freestylemeikit on kyllä tosi hyvä biisi  ;)
Kirouksessa on mahtavat sanat ainakin tuo "pelkään onnellisuutta, sillä tunnen sen vastakohdan.."   ::)
Rikkirepäisty valokuva lattialla
Veri suutelee rannetta valkeaa
Eilen perhonen löytyi kuolleena meidän lattialta
Ensilumi satoi tytön kasvoille

blind_eye

Mulle Kuutio on noussut tässä reilun kuukauden aikana top3-levyihin.
Livenäkin toimii ihan helvetin hyvin!

Kuution palaset, Pakkomielle ja Freestyle on tällä hetkellä lemppareita.

Toi Pakkomielle muuten oli ekana se biisi, jonka aina skippasin. Sit kun se Tavastialla muistaakseni soitettiin, niin aloin tykkäämään siitä ihan sikana. Wau.
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Tepi84

Kyl siin tän levyn kans kävi et se jää tonne hyllyy vaa. Eli samaa mieltä ku ennenki. Seuraavaa levyä odotellessa :) Ja paljon parempaa. Ei paljoo tartte tehä että on parempi ku tää uusin.
Haza haza

mummo

Ohhoh, et oli Harmaa parasta pitkään aikaan 8-------))

Jooooooooo, en viitsinyt tehdä Ravistettavalle omaa topicia.
They don't have meetings about rainows.

Tepi84

LainaaOhhoh, et oli Harmaa parasta pitkään aikaan 8-------))

Jooooooooo, en viitsinyt tehdä Ravistettavalle omaa topicia.

Olisit tehny vaa :)
Haza haza

blind_eye

Harmaa on kyllä loistava biisi!:)
Toivottavasti sitä vedettäis keikoillakin sitte.:)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.