Apulanta läppää > Julkaisut

Kuutio (kuinka aurinko voitettiin)

<< < (2/3) > >>

miitta:
Moi vaan kaikille, rekkasin vasta nyt tänne. :>

Täytyy sanoo että mä tykkään tästä uudesta levystä ja paljon!! Ei oo oikeestaan mitään biisiä, mistä en tykkäis. En osaa nimetä parhaita biisejä, mutta Ravistettava ennen käyttöä on tosi hyvä ja Freestylemeikit, Airutkin on kiva.

Ja näitä jaksaa kuunnella uudestaan ja uudestaan kun on niin hyviä kaikkia pieniä "yksityiskohtia" ja niin kivat melodiat ja rumpukompit ja kaikki.

Mulle tää oli siis pelkästään positiivinen yllätys! Mä tykkään niistä ufobiiseseistäkin. : D

mummo:
noooh, wo-o-oothan on just ihan loistoja :----D
joo, ne hei heit ois voinu jättää, ja Kuution palaset on aika outo. Ja Airut. Mut muuten ei tuu mieleen mitään valittamista.

Rakastuin tohon Friistailin "samasta maljasta myrkyt ja mehukatit" -kohtaan.

miitta:
^Mäkin, biisin kohokohta!! :D Ja se "kun ne kutittavat minun jalkapohjiani koskettavat" on kans jotenkin paras kohta. Ja pakko nyt mainita samalla, Kaikki sun pelkosi, siinä on kiva se "nauti siitä nyt, se on ihan sun..."

Hemi:
Ihan huippu levy  :D
Airut on jotenkin vähän outo.. mutta ei se mitään.
Freestylemeikit on kyllä tosi hyvä biisi  ;)
Kirouksessa on mahtavat sanat ainakin tuo "pelkään onnellisuutta, sillä tunnen sen vastakohdan.."   ::)

blind_eye:
Mulle Kuutio on noussut tässä reilun kuukauden aikana top3-levyihin.
Livenäkin toimii ihan helvetin hyvin!

Kuution palaset, Pakkomielle ja Freestyle on tällä hetkellä lemppareita.

Toi Pakkomielle muuten oli ekana se biisi, jonka aina skippasin. Sit kun se Tavastialla muistaakseni soitettiin, niin aloin tykkäämään siitä ihan sikana. Wau.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta