Jos tahdot niin / Jenna

Aloittaja mummo, maaliskuu 23, 2008, 02:37:01

« edellinen - seuraava »

mummo

Niin, kun tuli tässä vaan mieleen, että sattuiskos joku tietämään miksi Jos tahdot niin'llä on kaksi nimeä? Tai siis, että mikähän toi juttu oikeen on?
Tai kun Liikaa -singlellä on se on Jenna (karaoke mix), mutta muuten se on Jos tahdot niin. Miksi?



*Tiedän, en osaa muotolla järkevää kysymystä (ainakaan tähän aikaan yöstä).*
They don't have meetings about rainows.

Tepi84

No nehän on kaks eri versioo, tavallaan.. toisessa lauletaan ja toisessa ei. Mut sitä en tiedä miks se on nimetty Jenna (karaoke mix).. tai varmaan sen takii ku toi on sellanen mis ei lauleta mitää. Vaan on vaan soittoa. Ottakaa tosta nyt sit selvää. Vaikka enhän minä tiedä tosta nimeämisestä mitään. Mut jotain tollastahan siinä varmaan on.
Haza haza

blind_eye

No eikös tää nyt ole sama juttu kun esim. 008 on Hallaa.
Jos tahdot niin on biisin nimi, mutta myös Jenna koska siitä sen varmaan paremmin muistaa.
: )
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

mummo

Mutta eikös 008:sta tullut Hallaa kun siitä tuli sinkku ja sille piti olla nimi? Tai toisinpäin. Voipi olla että muista ihan väärinkin.
They don't have meetings about rainows.

blind_eye

Jooh niinhän se voi ollakin. :D
Mut siis mun mielestä Jenna on vaan 'kutsumanimi' Jos tahdot niin-biisille. :P
(osaan taas selittää.. :D)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Dilduska

^Mie luulen että se on enemmän sitten lempinimi. niinkö Koneeseen kadonnut oli Petri.. ;)
Plaah...

Tepi84

Niinku oon sanonu jo tuol ylempänä ni Liikaan sinkku versios ei lauluu ollenkaa ni se on Jenna (Karaoke mix) Eli miksaus alkuperäisestä :D Ahahahaha... joo.. en oo väsy. Ja siis onhan siinä eroo, siis jos on laulettu ja ei. Kattokaapas kö.. sillä sinkulla saat ite laulaa soiton päälle ;) Ihan omaan tyyliin :) Hehe... se on mun teoria.
Haza haza

mummo

No niiiii'in, mutta miks se ei sitten oo Jos tahdot niin (karaoke mix)?  :D
They don't have meetings about rainows.

Tepi84

LainaaNo niiiii'in, mutta miks se ei sitten oo Jos tahdot niin (karaoke mix)?  :D

No varmaan sen takia että "Jenna (karaoke mix)" on lyhy ja helppo sanoa. En minä tiedä.. sun pitää kysyä sitä itse herra Wirtaselta :)
Haza haza

Hemi

Jenna on helpompi sanoa, kun Jos tahdot niin.. Olen kyllä mäkin miettinyt kaikkia mahdollisia syitä sille  :D
Rikkirepäisty valokuva lattialla
Veri suutelee rannetta valkeaa
Eilen perhonen löytyi kuolleena meidän lattialta
Ensilumi satoi tytön kasvoille



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.