Yleistä läppää > Muut bändit

Sanoituksia (...mikä biisi soi päässäsi?)

(1/55) > >>

KristalliEnkeli:
Mitkä on sanoitukset/sanoituksen pätkät ovat jääneet teille päähän tai kuulostaneet yksinkertaisesti vain todella hyvältä?

Mulla itselläni soi päässä tällä hetkellä:

Because in the midnight hour, she cried more, more, more/With a rebel yell, she cried more, more, more/In the midnight hour, baby, more, more, more/more, more, more
[HIMin versio Billy Idolin Rebel Yellistä]

jouhu:
No, mulla ei nytten soi mikään, mutta sillon, kun kuulin ekan kerran tuon... mikä sen... No, se...  joku cowboy kappale. Apiksen biisi.

APUA! Miten voi olla näin huono muisti?!  :o Kuitenkin, niin kuulin ton ja jäi soimaan päähän vaikka en saanut sanoista mitään selvää. Mä kuulin ekana sen nopeen version siitä... Se vain jäi soimaan päähän..

KristalliEnkeli:
Mex-Tex Cowboy?

Lerppa:
S.S.Kerho, Paha Hedelmä, Mitä Kuuluu, Ota Minut Mukaan, Päivästä Toiseen, Todella Jossain.. esimerkiksi nuo on sellasia :)
Englanniksi lauletut ei sanallisesti kosketa mua kun en tajua niiden sanoista yhtään mitään...

rautalintu:

Some might say, they don't believe in heaven. Go and tell it to the man who lives in hell.

Nobody ever mentions the weather can make or brake your day. Nobody ever seems to remember life is a game we play. And it's never gonna be the same 'cos the years are falling by like the rain. It's never gonna be the same 'til the life I knew comes to my house and says: Hello.

Ei nuo niin hyviä pelkkinä sanoina ole, mutta mulle niillä on suuri merkitys. Biisit siis Oasiksen Some might say ja Hello.

Ja Lerpan jo mainitsema Todella jossain on aivan loistava!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta