Yleistä läppää > Muut bändit

G: Komein/rumin rokkari?

(1/13) > >>

Painkiller:
Niin, koska mä niin tykkään gallupeista (ja nimimerkin vaihtamisesta ;)) niin kysynpä nyt kuka on teidän mielestänne kaikkien aikojen rumin rokkari? Entäpä puolestaan komein/kaunein?

Mulla tulee rumista mieleen ekana Marilyn Manson, Kid Rock ja Negativen Larry Love.

Ja komeista ykkösenä Tehiksen Otto.
Ja Jussi69 ja Backyard Babiesin Dregen.

Joo, pinnallinen aihe. Mut..kyl sitä välillä saa ollakin pinnallinen eiks vaan..? ::)

puska:
Komeimpiin kuuluvat Otto Grundström ja Toni Wirtanen. Jonne Aaron on jotain kamalaa. Myös Ismo Alangossa on karismaa;)

Lerppa:
Lasketaanko Tommi Läntinen rokkariksi? ;D Jos lasketaan niin son kyllä rumin..
Komein on ehdottomasti Samuli Ponsimaa (Finntrollin kitaristi, joka soittaa myös rokkipoppoossa.)
Loput komistuksista lienee rankemman rokin puolella.. Eikon Tuukka tietysti! ;)

jouhu:
Komeimmista Tuukka on ehdoton! ;) Emppu, Tuomas Holopainen Ismo Alangossa on sitä jotain...:D Nyt ei taas irtoo..
Kauheimmat. No, nyt jos Vesa-Matti otetan musiikilliseksi ihmiseks tai muuta niin se.

emmi:
nyt mun on pakko puolustaa marilyn mansonia. minä sanon että se on komea, tai oikeastaan mun mielestä se on kaunis. vaikka nyt mies onkin mutta silti. Se on ihana<3
sit tietty Toni wirtanen on komea :)
rumin rokkari on tuo, no hitsi, toi toi... hanoi rocksin make eli mike monroe mikä lie ja andy koi. :) ne on niin rumia.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta