Onko kellään..

Aloittaja Mort, toukokuu 06, 2002, 06:49:25

« edellinen - seuraava »

Hiltsu

En muista olenko niin usein käynyt. Pienempänä varmaan useimmin.
Teatterit on kyllä ihan kivoja. En kyllä niin kovin usein ole käynyt, mutta välillä. Ei ainakaan mitään valittamista ole ollut.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

kreisi_greippi

mä olen nähny kummelit livenä! se oli jotain se.
...mä kun olen kummelifriikki...en kyllä yhtä paha kuin veljeni, se muistaa vieläkin ulkoo niitten ihan ekojen jaksojen reploja. saku ja spiidi oli parhaat!
my sweet, sweet rock`n roll

Vilkku

Minä kävin viime vuonna teatterissa. Ihan omalla ajallani, ihan omilla rahoillani. Yhden näyttelijän takia vain. Ja oli muuten hirmuisen hieno kokemus. Tosi hieno näytelmä ja kaikkea.
[ -You should see my scars- ]

Hiltsu

Minä en muista mitään kummeleista. Olen varmaan nähnyt joskus, mutta ei ole jäänyt mieleen.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

Vilkku

Minä muistan etten siitä pidä :D Tämä menee taas siihen osastoon, että ei siinä mitään vikaa ole, ei vain itselle kolahda.
[ -You should see my scars- ]

Hiltsu

Onhan se vähän ikävää sanoa jollekin, joka on oikein innostunut jostakin asiasta, että itseä ei kiinnosta tippaakaan. Siinä vain sitten yrittää olla kiinnostunut.

Purppuraviittainen WeLhoTAr

Haa!!minäkin pitkästä aikaa mukana keskusteluissa!:) olin viikon ratsastusvaelluksella ja oli tosi hauskaa!  8) ikä varmasti piteni kun nauroin siellä niin paljon... ;D
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

kreisi_greippi

no hei, mielummin sanotte suoraan mielipiteenne, kuin rupeette kiertelemään.
kummelit on MUN MIELESTÄ hyvä, enkä oletakaan, että kaikki niistä pitää.

Purppuraviittainen WeLhoTAr

joojoo,kummelit ON hyvä!!!!kultakuume on huippu!!!! ;D
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Hiltsu

Mä en edelleenkään tiedä/muista mikä se Kummelit oli, etten voi sanoo.

KatjaRock

Kyllä Kummeli oli loistava. Varsinkin oikeassa seurassa nautittuna.

Mutta kamoon, VINTIÖT ALKAA!!!  :D :D :D
Time goes on, I wont.

kreisi_greippi

mä en kyllä muista tota...

Hiltsu

Ei mitään muisti kuvaa taas... Paitsi se mainos.

vik

joo, Kummeli jee.
olin joskus Hugossa siellä studiolla ja ostin tv2-kaupasta Matti Näsä-paidan.  ;D
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Hiltsu

Matti Näsä? Olenkohan minä taas ulkona?

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.