Onko kellään..

Aloittaja Mort, toukokuu 06, 2002, 06:49:25

« edellinen - seuraava »

Rouse

h0h0, mulla on kaikki apulannan levyt, singlet, ep:t ja promot  ;D  ...mutta kyllä niihin on rahaakin mennyt..

Purppuraviittainen WeLhoTAr

oih,olisipa mullakin!ei löydy kun 5 albumia ja pari sinkkua,köyhä kun olen.  :(
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Hiltsu

Mulla taitaa olla kanssa viisi albumia ja neljä sinkkua. Vähän, mutta loputkin aion hankkia.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

KatjaRock

Onhan niitä. Mutta niin. Mie olen niin laiska, että saatan viikonki kuunnella samaa levyä ku en jaksa vaihtaa. Heeh.
Time goes on, I wont.

Hiltsu

Mäkin kuuntelen joskus pitkään jotakin yhtä levyä.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

kreisi_greippi

kuinka paljon te kuuntelette jotain muuta kuin apista. tarkoitan, kauanko voi mennä, ettette koskekaan apiksen levyihin?
my sweet, sweet rock`n roll

Hiltsu

Muilla ei ole paljon levyjä niin kuuntelen aika usein, mutta vähän tietenkin riippuu. Välillä saatan olla niinkin, etten kuuntele ollenkaan mitään tai kuuntelen vain radiota.

voi olla että en kuukauteen koske apiksen levyihin,mutta kyllä sitä on sitten taas kunneltava. :) ei ainakaan kyllästy kun ei joka päivä kuuntele.

kreisi_greippi

niin, mutta minä kuuntelen kyllä loppujen lopuksi ainakin kerran viikossa "vahingossa" jotain apiksen biisiä. tajusin sen vasta äsken itseasiassa...
my sweet, sweet rock`n roll

KatjaRock

Viikko ilman AL:aa saattais tuntua oudolta.
Time goes on, I wont.

Soitettiinpa muuten tässä musatunnilla 0010:ä. Kivaa! :) Toivottavasti opin soittamaan sen hyvin skitalla koska saan ehkäpä kohta kauan kaivatun oman skitan.. :)Viikonloppuna muuten fiilistelin kuunnellen legendaarisia vinyylejä kuten Black Sabbathia,Hanoita,Deep Purplea,Hurriganesia ja Jimi Hendrixiä.Rok! 8)

Hiltsu

Meillä soiteltiin viime vuonna musiikissa justiin tuota 0010:tä ja Ilonaa. Tänä vuonna ei ole enää musiikkia muuta kun valinnaisena. Tuskin sitä musiikkia nyt kamalan suuri porukka edes on valinnut, kun ei tykätä opettajasta.
Nuo nimet kuullostavat jotenkin tutuilta, mutta en muista kuulleeni mitään.

Oon melko varma että oot joskus kuullu,et vaan tiedä kuulleesi.sen verran kuuluisia bändejä nuo ovat.

Hiltsu

Mä uskon niin. Tuo yksi nimi taitaa ainakin lukea yhden ihmisen paidassa. Tosin en ole ihan varma.

joo...mullaki on noi mut anteeks kauheesti mutta ne ei oo myytävänä.... :-/

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.