Demo/Live (1991)

Aloittaja Faarao, joulukuu 08, 2003, 01:47:24

« edellinen - seuraava »

....Mari....

tuo Demo/Live (-91) on kasetti... hintaa en uskalla edes lähteä arvailemaan... jossain oli jonkun aikaa sitten tosta poltettu cd myynnissä hinta oli 200€...

PahaPahaAsia

olishan se ihan mukava saada,vaikka paljon pyydetään.

puska

minä olen kyllä niin köyhä, että en missään nimessä noin paljon rahaa edes apulannan äänitteeseen laittaisi. mutta se olisi tokka kai eri asia, jos sitä rahaa olisi......
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

blind_eye

nii, ei minullakaan rahaa noin paljon ole. vaikka kyllä tuo olisi ihan kiva omistaa..  :)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

jouhu

Olis tosi siistii omistaa toi... Mua nyt oikein harmittaa etten älynnyt  pienenä miten huippu bändi apulanta on. Halusaisin mennä muutaman vuoden taaksepäin ja älytä kuinka mahtava bändi apis on.

puska

olen harmitellut ihan samaa asiaa... joskus pienenä, kun jossain kalenterissani on lukenut valmiina ''Toni Wirtasen synttärit'' niin olen lisännyt viereen ''TOLLO!!!''  :D
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Mäkin oon aatellu about noi...  Eli näin apulantaan liittyvää, ihan mitä vain, niin mä huusin ison ja pitkän hyin. Olen katkera itselleni.  ;D

.sami..

demo/live on tosiaan kassu mutta kyllä sitä pyörii paljonki kuulemma ceedeeärrränä.

jos oikein muistan niin siinä on covereita ja pari omaa biisiä.

ois kiva saada.

alkuperäistä  dee/ällää on 6 kappaletta.

Maree..(Guest)

Aika järkyttävän kuulosta apulantaa löytyy siltä kasetilta..  ;D

pasi(Guest)

tuo kasetti oli huuto.netis viimeviikolla. ja myyjä sai tosta huimat 180 egeä! ei paha hinta ollenkaan :)

pasi(Guest)

oho pieni moka.. siis 280 egeä ;)

[tuuli]

Voivoi kun sitä osais ostella tollaisia kasetin rohjakkeita joista tulee 10 vuoden päästä arvokkuuksia.  :o
allekirjoittanut

jouhu

Niinpä, mutta sitä oli tuolloin vielä sen verran pieni ettei tajunnu mistään mitään. Nyt oon yrittäny joitain julkasuja ostella sellasella norm. hintasella, joista saattaa tyyliin 10 vuoden sisälläkin tulla harvinaisuuksia. (esim. viper spank..en tiiä tuleeko siitä varsinaisesti harvinaisuutta koskaan mutta..)

Mare

eiköhän Usko sinkustakii joskus tuu harvinaisuus.. toivottavasti ;) :)
Ei saa jättää yhtään todistajaa...ei edes minua...

aino-a

Eiköhän se ollut sitä jo syntyessään...? :)
Et estä sadetta kuitenkaan,
miksi taistella siis vastaan?

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.