Apulannan keikka 18.12. Helsingissä??

Aloittaja Pirun_morsian, marraskuu 12, 2002, 10:40:33

« edellinen - seuraava »

Snake

Oli kyllä aivan loistava keikka;D Meitsit oli taas eturivis pogoilemas...Pojatki näytti tykkäävän meiningist :D
Jyrsippäs kuppi kuppinen!!

salzaliini..

vähän mua vitutti ku mä en päässy sinne. oisin vissii muuten saanu lähtä (jos oisin voittanu liput) jos mun velillä ei ois ollu just eilen synttärit....nooh,toivottavasti te nautitte siitä keikasta.

**KaTeeLLiNeN**

Welhotar

ai että kuka muu on kateellinen?! >:( *murinaa* no,hyvä et oli kuitenki hyvä keikka :) mä en oikeesti jaksa oottaa kesään!!!

2 + 2 = 5

tohon alkoholiasiaan.

kyllä mua harmitti kans kun se oli sellanen selvinpäin-juttu. eihän se ole yhtään parempi tai huonompi valinta jos joku tosiaan haluaa juoda vinssipullon ennen keikkaa kun taas joku haluaa olla selvinpäin. ei mun jalkoihin ole vielä yksikään ihminen oksentanut, tai muutenkaan mitään ei-kivaa tehnyt vaikka keikalla olisi humalassa ollutkin.

mun mielestä dokailu ja rokmusiikin live-kuuntelu on vaan pirun hyvä yhdistelmä, parempi kuin olla selvänä. mutta se nyt olenkin sitten vaan minä.

joo, ja sitten vielä siitä eilisestä keikasta (missä olin kuitenkin sitten selvinpäin), se oli pirun hyvä. bändillä näky olevan kivaa, soitettiin välissä metallicaa, deep purplee, joululauluja ja paskaa meininkiä. ja äijät heitti tiukasti vitsejä ja puhu yleisölle. simo kesken keikan jäi yksin lavalle mättämään muutaman minuutin rumpusoolon valokeilassa, s.s. hymyili kovasti. kaikki sinne tulleet sai t-paidan, mustan jossa apiksen logo edessä ja selässä suomipopin ja djeskon logot. ne vähän kyllä vie maun siitä.

nyt suljen suuni, kiitän apulantaa ja toivotan teille kaikille hyvää joulua ja pirun kivaa uutta vuotta.

t. santtu

Pirun_morsian

Joo oli ihan helvetin hyvä keikka ja helvetin hyvä meininki!!  ;D Argh! ei se mua ainakaan haitannu yhtään ettei siel saanu dokata..parempi niin.. "sneikkis" me tehtiin se taas... :D (eikä tää oo vika kerta heinolassa uudestaan..) :-X

Silti_Onnellinen

et olis Santtu saanu kertoa, että saitte viellä paidatkin!  :-/
mä voin pahoin...
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

Vilkku

Nooh, en mä ainakaan sitä aio ruveta pitämään, en halua mainostaa SuomiPoppia enkä kyllä dj Eskoakaan. :)
[ -You should see my scars- ]

Purppuraviittainen WeLhoTAr

Paljonko siellä Gloriassa oli porukkaa?Prkl kun en sinne voittanu lippua vaikka kovasti yritin netin kautta.mutta ens kesänä sit viimeistään taas keikoille jos ei keväällä keikkoja ole.tietääkö muuten joku että sattuisko missään vaiheessa olee?
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Silti_Onnellinen

en oo ihan varma, mutta oon saanu ainakin sellasen käsityksen ettei keikkoja olis tiedossa vasta kun kesällä  :-/
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

allu86

Äänittikö joku tällä sivustolla käyvistä Glorian keikkaa..?

wicked.

keikka oli kyllä varsin lämminhenkinen, paljon oli pientäkin porukkaa. yleisössä tosi hyvin tilaa, mentiin vasta just ennen keikkaa ja oltais kevyesti päästy tokaankin riviin.
tuli riehuttua ihan yli kunnon, paikat sattui vielä monta päivää keikan jälkeenkin.
soittivat Minun Kappaleeni ja se nyt veti henkisesti polvilleen.

ne paidat on kamalat. :D

mutta keikasta jäi todella hyvä maku, ihan loistava. hämää silti sana 'ilmainen' koska kun täältä lähtee, menee jo junamatkoihin 40 euroa.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.