miten pääsee?

Aloittaja Eeva, helmikuu 05, 2003, 10:13:04

« edellinen - seuraava »

Eeva

Moi! olen ollu Apis fani noin vuoden ajan. aattelin että tiedättekö te miten pääsee apulannan backstagelle ja miten niiltä saa nimmarit ja valokuvia?
ootteko te ollu backstagella tai onko teillä niitte nimmareita ja valokuvii?
ois kiva jos voisitte kertoo!  :)

Wanda

Mä ainakin luulen, ettei sinne pääse mitenkään. En tiedä sitten, yleensä rokkarit ei päästä ketään koskeen niiden viinoihin. Nimmareita saa kun mene kysyyn.
Mitäs tämä nyt on...? Vetykarbonaattia...?!

vik

mä en oo ikinä ollut backstagella, enkä oikeastaan tiedä mitä siellä tekisinkään. paitsi jos jonkun kaverin bändi pääsee joskus oikein keikkameininkiin kiinni niin aion varmistaa itseni toki vieraslistaan.  :)

on mulla Tuukan ja Sipen nimmarit. (+semmosen Odotus-valokuvan takana kaikkien setien, oli veli saanut Sipen mutsilta tupakoimattomuusvalistustilaisuudessa.  ::)) Nosturin keikan jälkeen hengattiin siinä sisällä noin ikuisuus kun ei viitsinyt uloskaan mennä ja kun kaverit jotain niille pälättikin niin plaa plaa. mulle tulee kamalan vaivautunut olo jo siitä nimmarin pyytämisestä, ja tuskin voisin kuvitellakaan pyytäväni yhtään keneltäkään mitään valokuva- tai halimeininkiä.
jotenkin ajattelen itseni siihen paikalle, ja olisin varmasti jo potkimassa niitä muksuja selkään kun häiritsisi sellanen.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Vilkku

Tonilta kysyttiin joskus tota backstage -juttua, ja se siihen totesi, että sinne pääsee kun tietää mitä siellä tekee. Eli tuskin ne sinne tahtoo ketään joka tulee sitte sinne vaan seisoskelemaan tai toisaalta nimmaria ruinaamaan.

Mulla ei ole kenenkään pojista nimmaria, mutta eipä tuo haittaa. Kyllä mä sellaisen voisin ottaa, en niitä mitenkään vastusta, mutta en koe omaksi jutuksi parveilla niiden ympärillä kirkuen.

Just tossa yks päivä tein pientä inventaariota yhelle nauhalle, mihin oon joskus haastiksia nauhotellu, ja siellä just Jyrkissä Toni menee käymään pihalla, ja herranjumala miten ne lapset sekoaa. Kaikkein paras on taustalta kuuluva "mä koskin Toniin!!!" Mua alkais niin ahdistaa semmonen.
[ -You should see my scars- ]

yzeR

Lainaa

Just tossa yks päivä tein pientä inventaariota yhelle nauhalle, mihin oon joskus haastiksia nauhotellu, ja siellä just Jyrkissä Toni menee käymään pihalla, ja herranjumala miten ne lapset sekoaa. Kaikkein paras on taustalta kuuluva "mä koskin Toniin!!!" Mua alkais niin ahdistaa semmonen.

Jos tarkoitat tällä taannoista Live @ Jyrkiä niin siinä näkee melkoisen selvästi kuinka Toni vaivautuu siinä ihmisten keskellä olemisessa, eikä selvästikkään nauti tilanteesta.

Vilkku

Juu, sitäpä juuri. Ja siinä myöhemmin kun tulevat vielä Sipen kanssa siihen pihalle niin Tonihan palaa aika äkkiä sinne sisälle. Enkä lainkaan ihmettele.
[ -You should see my scars- ]

vik

AL live @ Jyrki, taisi olla kevät 01.

"no niin, tullaan nyt Tonin kanssa tähän ulos, teillä on AINUTLAATUINEN tilaisuus kysyä Tonilta jotain tähdellistä!"
"sulla on joku kysymys vai?"
"joo!"
"no kysy vaan."
"niin et saanksmä Toni nimmarin?!"

jotakuinkin noin se meni.
ihan noin yleisestikin ajateltuna, minun aivoillani, suht järkevä juttutuokio olisi noin tsiljaardi kertaa hienompi homma kuin nimmari ja joku hätänen valokuva.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

jassu

minä olen saanut kaikilta nimmarit, pitää vaan pyytää... mutta en mä sellasta ymmärrä et pitää aina pyytää kun näkee... eihän siinä oo sitten enää mitään järkee. kuvia oon ottanu keikoilta  :) ja muualtakin mut ne parhaimmat on keikoilta. en oo ollu backstagella eikä toisaalta kiinnostakaan. mitäpä siellä tekis jos ei ole mitään asiaa.

Eeva

Purppuraviittainen WeLhoTAr

Nojuu,mulla on tonin ja tuukan nimmarit mut must ois kyl paljon kivempaa mennä JUTTELEMAAN A.L-setien kanssa.ihan kivahan on nimmaritkin omistaa mut toisaalta,ei se nimmari nyt oo mikään niin iso juttu.
Mua ahdistaa keikoilla kun ne ylihysteeriset tytöt kiljuu siellä "toniiii!!!!!" ja näin päin pois.. :-/ ja mua oikeesti alkaa melkeinpä hävettää niitten puolesta!millasen kuvan ne oikein itestään antaa....huh.Kyllä se tonin ilme on iik-iik lauman keskellä aina hupaisa,toisinaan säälittävä.
Noita taannoisia Jyrki-lähetyksiä oli välillä NIIN tuskaa seurata just noitten iik-iik-tyttöjen takia... :P
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Pirun_morsian

juGe

En mä tiedä millaista muualla Suomessa on noilla keikoilla tai lähinnä niiden jälkeen, mutta kyllä ainakin Helsingin keikkojen jälkeen voi helposti jäädä juttelemaan poikien kanssa jos on vain tarpeeksi kärsivällinen :)

Ja sitä en ihan ymmärrä, että miksi juuri backstagelle pitäisi päästä? Siellä voi olla aika pallohukassa jos sinne pääsee/joutuu. Paras tapa on kyllä odottaa vaan kun pojat tulevat backstagelta pois ja jutella sitten.

Mutta onpa siellä backstagellakin tullut käytyä  :P

Purppuraviittainen WeLhoTAr

en mä ainakaan osais olla missään backstagella...!!oisin varmaan ihan hämmennyksissä...tosin viime ankkarockissa melkein oisin päässy sinne mutta ehkä parempi etten päässykään... :) mut oishan sinne jännä kurkistaa joskus millasta siellä on..heh.
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Snake

Apiksen backstagella ei kyllä viinaksilla PALJOO  läträtä btw. :)
Jyrsippäs kuppi kuppinen!!

GeGe

Kaverin kanssa tungettiin takahuoneseen(tosin alkuillasta) ja siellä oli Sipe ja lämppäribändi Hybrid Childrenin poikia. Saatiin Sipeltä nimmarit.
Joku Hybrid Childrenin jäsen kysyi mun kaverilta, että saako nekin laittaa nimmarit, no okei, ......... myöhemmin kun katsoimme tarkemmin, niin siinä luki: Martti Syrjä  ;D   ;D.

Tämä tapahtui muistaakseni vuonna 98 Jyväskylän Dancing Worldissa (tai jokin sen niminen paikka se oli).

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.