keikoille, keikoille!

Aloittaja vik, syyskuu 19, 2002, 08:44:09

« edellinen - seuraava »

Silti_Onnellinen

::) Tylsäkö?!? Ei ollu...
Se oli just "jeah" :D
Tuukka oli ihan armottoman söpö... Ja se oli siistii, ku ne soitti "silti Onnellinen", vaik niitten piti soittaa joku uus biisi ja ilona kokonaan... Kiitos meidän ;)
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

vik

ne olisi soittanut uuden, jollei idiootit olisi kiljunut sitä Ilonaansa niin lujaa. :/
ja yleisö oli kamalan passiivinen. ja tyhmiä mun ympärillä ainakin. aaw.

mutta hej. kukaan menossa Seinäjoen keigelle? minä ehkä sinnekin jeejee!!
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Purppuraviittainen WeLhoTAr

mä en oikeen tiiä mut ankkarockin keikasta puuttu jotain.en tiiä.tunnelmaa puuttu.mut kyllähän mulla silti kivaa oli! :) niinku aina. ;) pitää opetella sit 8.11 junamatkalla hesaan vähän uusien biisien sanoja. :)hiltsua ei oo muuten pitkiin aikoihin tääl näkyny..?
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Silti_Onnellinen

Nii... Onks joku menossa 29.marraskuuta tsiikaa Apulantaa Lohjalle? Onks Lohjalla yleensäkään apisfaneja?
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

salzaliini

Joo,nuista teijän kirjotuksista päätellen te asutte etelässä,okei,meikä vissii vetää pohjat,asun oulussa! :)
Missä se Lohja on? *TyHMäLaPSi* ;)
Mää oon menossa 23.11 Kemiin,ja arvaan ettei teistä kukaan ole tulossa sinne?! *DaMN* :(
Jos se Lohja ei oo ihan hirmu kaukana ja äiskä ois hyvällä tuulella ni voisin ehkä tulla sinnekki... En lupaa vielä mitää...
Mä e jaksa oottaa marraskuuta!!! :)
Apulantahan tulee tänne ouluunki 24.11 mutta just mun tuurilla ne menee foxiaan ja mulla ei oo tietenkää ikää.. perkele.. :/  Mutta,jos on hyvät fiilarit edellisestä päivästä vois mennä riehuun siihen ulkopuolelle...?! :)
Pitää ny vähä katella..

Vilkku.

Oli vaan pakko sanoa, että et todellakaan asustele meistä pohjoisimpana. Katja ei nyt oo vähään aikaan täällä käynyt, mutta se asuu akselilla Muonio-Kemi.

Itse siis kyllä etelässä asustelen.

Mä asun täällä aika idässä.Niinku jo sanoinki tos jossain keskustelussa ni en pääsekää Nosturii.:( Mut se johtuu siitä et saan seuraaval viikol ilmasen kyydin Pakkahuoneelle.:)

Snake

Jeah...Vuos sitte Nosturis oli aivan mahtavaa.Noil keikoil pystyy todellaki purkaa ahdistustaan ja seuraavina päivinä on ihan fiilareis!!! Ankkarock oli iha jees,mut kyl noil sisäkeikoil on parempi fiilis.Liikanmaikkaki tykkää ku kunto kasvaa pomppies :)
Nosturiin 8.11 on jo ostettu liput...Ongelmii tuottaa vaa noi juna-aikataulut... vittu ku joutuu oottaa pari tuntii ulkon kylmäs et juna lähtis!!! Jee jee enää vajaa kax viikkoo et pääsee riehuu oikee kunnol :D
Jyrsippäs kuppi kuppinen!!

wicked.

en enää edes yritä kirjautua prkl.

minä edustan sitten tätä läntistä Suomea. tulee ne Lannat tähän 40km:n päähänkin, mutta minähän olisin tarpeeksi kypsä sellaiseen meininkiin vasta kuuden kuukauden kuluttua keikasta. *äärimmäisen sarkastinen ja vittuuntunut kommentti*.

mähän en pääsisi Nosturin keikalta yhtään mihinkään jollen pääsisi kaverin luo Espooseen yöksi. Tampereen keikalta lähtee faija hakemaan, ettei tarvitse olla yötä siellä. Jyväskylää nyt vähän mietin.. kun mun pitäisi sitten olla yksin siellä yöllä ja lisäksi Tampereella seitsemän tuntia ajalla aamuyö-aamu. ja se on isäinpäivä niin en edes kehtaa pyytää faijaa lähtemään hakemaan.
Seinäjoellekin olisi kova yritys, mutta ei taida kaveri päästä prkl.

Pakkahuonetta odotan. se on loistava paikka.

salzaliini

Juu,mä tutkailin tossa aamulla tota suomen karttaa ja huomasin että se lohja onki siellä etelässä,elikkä en tule.. :( Tyydyn kemiin (ja itse ouluun) :) mää olin kuvitellu että se lohja on jossaki kemin lähellä... :)
juu,te ootte asiantuntijoita,nii pajkokone keikat yleensä maksaa?!

maksavat yleensä n.10e.. mä en oo ikinä käyny pakkahuoneella mutta kerta se on ensimmäinenkin. :)

onks muuten tietoa että minkälaisia noi 2 pakkahuoneella apiksen lisäks esiintyvät bändit on?(ratas ja ronnie starr)

kwicked.

mulle on sanottu että Ronnie Starr on huono.
mutta Viikatehan siellä on myös, loistavaa.

2 + 2 = 5

nosturissa oli tajarihyvä meininki. tulin sinne vasta joskus viistoista yli ykstoista ja apulanta alotti siinä viistoista vaille kaksitoista. justiinsa ehti juoda kaljan ja sitte alko armoton pogoilu. se oli jotain tosi siistii.

Pirun_morsian

Nosturiin (olin jo), Lohjalle?? :D

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.