Hiekka.

Aloittaja vik, syyskuu 25, 2002, 04:59:42

« edellinen - seuraava »

vik

lukekaa Soundi ja panikoikaa kanssani. hui mitä juttua.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Vilkku

Minä panikoin kanssasi. Se oli oikeasti aika pelottava juttu. Huih.
[ -You should see my scars- ]

juGe

Höpöhöpö.. kuulostaa lupaavalta.. tonihan sanoi että h10 oli notkahdus.. ja uudella lätyllä (Tonin alkuselityksestä huolimatta) näyttäisi taas löytyvän koneita ja pärinöitä.. yummy.. kiinnostus heräsi entisestään :)

Vilkkendaale

Joo, no.. Mun mielestä sen jutut oli tosi levottomia :) Mutta kyllähän täälläkin kiinnostus heräsi, ei siinä mitään.

Ja tää ei taaskaan anna mun kirjottaa ku vaan vieraana :/

vik

hei, minä panikoin aina itselleni tärkeistä asioista, ja sitten kun puhutaan "disco-umptsii-umptsii-rumpukompista", Kornista [hyi] ja Yöstä [hyi, mutta PORIROCK!!  :D] samassa yhteydessä, panikoin vielä enemmän.

luultavasti pidän levystä <b>paljon</b>. kuten kaikista muistakin.
H10 ehkä onkin notkahdus, vaikka siltä löytyy koko orkesterin hienoin kappale.

mutta kertokaa minulle, ilmestyykö sinkku vielä tässä kuussa?
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Purppuraviittainen WeLhoTAr

musta kuulosti ainakin lupaavalta! :D paisti että disco-umptsii-umptsii-rumpukomppi hieman vieroksuttaa... ;)
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

juGe

Lainaahmph. olisi kai pitänyt rastittaa tuo boksi tossa niin html olisi jopa toiminut. tai en minä tiedä, kun en ole ennen testannut.

eli sana oli <b>paljon</b>.

joo tuo html toimii vähän miten sattuu mutta korvaamalla noissa tageissa nuo <- ja >-merkit [- ja ]-merkeillä niin pitäisi toimia..  tällai.. ... ja jos kusee niin voihan näitä viestejä muokkailla jälkikäteen :)

vik

noh. minä vallan unohdin että niitä voi muokatakin.

eli nyt taitaa skulata joo.

pitää muuten sanoa, että odotan keikkoja ehkäpä enemmän kuin mitään ikinä ennen. pakko päästä nytheti. tuntuu, että pää irtoaa tai jotain kun pitää vielä odottaa melkein kuukausi. :]

Silti_Onnellinen

mitä siin Soundissa sit oikein oli, kun en oo sitä saanut käsiini mistään...?
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

kreisi_greippi

vaikka  mitä kauheuksia...no...epäilyttää...en minä tiedä, ei oo odotukset kovin korkeella
my sweet, sweet rock`n roll

KatjaRock

Ei siinä mitään kauheuksia. Peruspaskatylsä haastattelu. Huomasin, että ihan turhaan olen pitäny Plastikkia AL:n huonoimpana levynä. H10 alle ei mene mikään.

Taso ei ainakaan viime levystä voi laskea. Tjtn.
Time goes on, I wont.

Purppuraviittainen WeLhoTAr

Mun mielest taso ei oo laskenu vaan Apis on muuttunu tosi paljon.No tietenkin bändit muuttuu ja musta se on ihan jees juttu. :) Vaikkakin Apiksen vanhat kunnon punk biist jytää kyl täysillä! :D
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

salzaliini

minä ainaki tykkään heinola kybästä! :) Musta siinä on hyviä biisejä...! Oikeestaan mää tykkään ihan kaikista levistä,mutta en ihan kaikista lauluista.. Sekavaa tekstiä.. ;D

2 + 2 = 5

h10 rokkaa mut aina. ihan aina. :o

Silti_Onnellinen

Ah. Hiekka on mahtava biisi!!!!!!!!!!
Ja pirun morsian ja PASKA MEININKI on rock! :)
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.