Hiekka.

Aloittaja vik, syyskuu 25, 2002, 04:59:42

« edellinen - seuraava »

KatjaRock. Kone kettuilee

2 + 2 = 5

meikäläisellä kolahtelee toi kappale. siinä on sellanen mukava ameriikanskeittipunkkimeininki. ja ehkä mä olen pitkänlinjan mies.

salzaliini

hyvä santtu! elämme samalla aaltopituudella! :)
mää tykkään siitä hiekasta aivan sikana!

Katja

2 + 2 = 5

hiekasta oli tosi mielenkiintoinen sovitus radiomafian b-studio setissä. ne laulo sen kitaramelodian, kuulosti aika järkyttävältä ekaks. mut kyllä se sitten.

wicked.

naurahtelin kanssa sille akustisen Hiekan alulle.

tosiaankin ostin tänään tuon levyn sitten. kerran olen kuunnellut, ja valitettavasti pitää sanoa etten ainakaan heti ihastunut, kuten kävi edellisen alpyymin kanssa. mutta kaddellaan. olihan siellä pari ihan herkkää kappaletta, mutta niin no.

salzaliini

tätäkin on nyt vähän vaikeaa kommentoida.. *Hmm* no,sanon sen nyt näin että kuulen sitä hiekkaa joka päivä radiosta (en oo ostanu sitä sinkkua ku levy tulee jo huomenna) nooh,sanotaan nyt näin että mä tykkään edelleen hiekka-biisistä! ;D

wicked.

sinkku kannattaa aina ostaa b-puolien takia, 3.50 ei ole iso summa kahdesta huippupiisistä ja levy ilmestyi jo tänään. njäh.

2 + 2 = 5

ja etenkin apulannan sinkku kannattaa ostaa b-puolien takia. ei tänään, vastaus kaikkeen, jyvät, tulva, paska meininki (ässä hihassa), neliöjuuri, amerika, tuhka ja veri. eikö niin?

mut entäs weezerin b-puolet, voi herran jumala. ne on kaikki niiiiiiiiin hyviä.

Snake

WAH? Ilmestykse levy jo tänää?
Jyrsippäs kuppi kuppinen!!

Vilkku

No siis virallisesti huomenna, mutta... ;)
[ -You should see my scars- ]

salzaliini

no joo,mä käyn huomenna ostaan sen levyn ni vois kai sitä sen sinkunki ostaa,ei se oo iso´hinta,e-hei..
mut mua vähän harmittaa ku mä en oo ostanu niitä reunalla-sinkkujakaan! :( itse asiassa mulla ei oo ku pari apiksen sinkkua. Mutta,mietiskelin tässä eilen että tekeeköhän ne uuen singlet 98-?! levyn?! vois olla ihan kätevä ku ei niitä 98-99 vuojen sinkkuja taho saaha enää mistään.. *DaMN* :(

2 + 2 = 5

jos sua salzaliini kiinnostaa ni ainaski levy-yhtiön kaupasta saa reunalla sinkun,kadut,mitä vaan ja liikaa ja molemmat käännä se pois sinkut. ja huuto.netissä on tosi paljon niitä yleensä. ainaski teit meistä kauniin ja anna mulle piiskaa-singlejä. ja helsingissä on käytettyjen levyjen kaupat niitä pullollaan. rahaahan niihin kyllä saa menee, mut voi se olla sen arvoistakin.

Purppuraviittainen WeLhoTAr

mäki kuuntelin sen mafian live hässäkän,must hiekka oli hyvä akustisenaki!ja hetki oli nätti biisi kans.
tänäänhän sitten ilmestyi kauan odotettu levy!!mitäs te ketkä sen jo ootte ostanu ni pidätte?mä pääsen ostamaan sen vasta huomenna ku meen kaupunkiin...toivottavasti.
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Vilkku

Musta vähän tuntuu, että mielipiteille levystä kannattaa alottaa sitte uus aihe, varmaan sen verran kommenttia kuitenkin tulossa :)

Ite ostin sen tänään. Kerran nyt läpi kuunnellut, mutta en kommentoi vielä mitään. Tartten pari kertaa enemmän voidakseni mitään varmaa sanoa, muuten joudun [taas] katumaan ;)
[ -You should see my scars- ]

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.