Heinolassa jyrää 2003

Aloittaja Snake, maaliskuu 04, 2003, 03:29:21

« edellinen - seuraava »

Snake

Aikookos kukaan täältä mennä heinolassa jyrää tapahtumaan ens kesänä?En jaksais millään oottaa kesän keikkoja....
Jyrsippäs kuppi kuppinen!!

wicked.

vähän on kieltämättä käynyt mielessä lähteminen, koska ajankohta olisi niin herkullinen. loppuu duunit edellisenä päivänä ja sitten on synttäritkin melkein siinä jne jne.
ja keikalle olisi aika kohtuuttoman kova hinku.

problemoksia kuitenkin on, kuten aina. täältä kun lähtee, käsite 'ilmainen' saa taas uuden merkityksen kun junamatkoihin menee varmaan semmoi 40-50€. Heinolasta ei sunnuntai-iltana mitenkään pääse Poriin, joten joku yöpaikka pitäisi keksiä, enkä tunne ko. kaupunnista ketään.
tosin ajatuksissa oli myös pystyttää teltta sinne johonkin ja nukkua siellä viikko, että näkisin myös Ismo Alangon. (vääryyttä laittaa nuo eri päiväksi ja sitten AL-päivänä joku goddamn Niskalaukaus. oikeasti.)
ei tarvitsisi olla tavoitettavissa syntymäpäivänäkään, mä olen Heinolan torilla teltassa!

ei vaan. muutenkin rahat kortilla, en yhtään tiedä mihin pääsen kesän aikana, ja yksinhän mun pitäisi siellä yötäni viettää, paitsi jos lähtisin johonkin pk-seudulle, mutta siitäkin tulisi lisämaksua.

olisi vaan kiva nähdä AL heti kesän alusta.
varsinkin kun jossain Provinssissa menee keikka kuitenkin taas siihen turpaansaantiin ja RMJ:tä pelkään jo valmiiksi sen kaiken ultimate-juhannusjunttimeiningin takia.

Vilkku

Ismohan on vasta reilua kuukautta myöhemmin.

Varmasti tulee lähdettyä, jos en ole töissä. Luultavasti hypätään autoon ja ajellaan Heinolaan. Edelleen suuri ilo on se, että mun isovanhemmat asuu Heinolan keskustassa ihan siinä konserttipaikan lähellä, eli yöpaikkakin on jos ei jaksa samantien kotiin ajella.

Olisihan se mukava aloitus kesälle.
[ -You should see my scars- ]

Purppuraviittainen WeLhoTAr

Mä oon ainakin menossa sinne! :) oli meinaan viime vuonna sen verran hauskaa ja muutenki sukulaiset asuu siinä aika lähellä joten saan porukoilta ilmasen kyydin ku ne "saa" mennä sukuloimaan.. ;) mut sit alkaaki sen jälkeen kahen päivän päästä ripari. :P fuck.porukka on kyl sanonu et siel on ihan kivaa ollu mutta...
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Niina (Niina-Maria)

Oon vähän ajatellu, että vois mennäkin, kun niin lyhyt matkakin ois sinne...viereisessä kaupungissa kun asun.  :)

Pirun_morsian

joo kyl meitsi ainakin on lähössä... on jo junat&dösätki jo katottu valmiiks  ;D ... viime vuonna oli erittäin mukava kokemus  :) kyl mun mielest on ihan mukavaa, että timo saapuu paikalle...

Purppuraviittainen WeLhoTAr

On Niskalaukauksella muutamia hyviä biisejä mun mielestä.esim.Kuusikymmentäkaksi. Mut taas käy varmaan silleen etten pysty muitten keikkoihin keskittymään ku oon niin innoissani Apulannan keikasta.. :) noin käy aina.
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Faarao_82

Joo oon menossa minäkin :)
oon jo miettiny muutenkin tarkkaan että miten meen sinne,
ja päätin mennä täält dösällä suoraan Heinolaan :)

Joo jos vaan sais kamun mukaan niin sit se reissu onnistus vielä paremmin..
Vaikka ett kyll mulla oli viimeksikin (vuonna-02),ihan siistii itestäänkin...:)

en tod jaksa millään odottaa,mut pakko kai sitä on :)
Mutta Apista kuuntelemalla se odotuksen tuoma tuska hieman lievenee !!!!!!

-taru

hei faarao82,mä voin tulla sun mukaan ellen oo duunissa sillo :).. siel on varmaan ihan hauskaa.. meinasin myös mennä ilosaari rokkiin :).. se in kuulemma hyvä mesta..

Faarao_82

-taru-:
kyll sä voit lähtee mun mukaan,jos vaan pääset ;)
voin sit vaikka maksaa dösä-matkan,jos et muuten saa rahaa :)

On siel ollu aina ihan hienoo..(siis ainakin niinä kolmena kesänä on ollu mitä mä oon siel ollu..)

Snake

Viime kesänä oli kyllä hauskaa,vaikka pienoinen darra olikin päättäreiden jäljiltä...
Jyrsippäs kuppi kuppinen!!

vik

LainaaIsmohan on vasta reilua kuukautta myöhemmin.

no en mä siellä kyllä kuukautta ole teltassa.  :D jostain olin käsittänyt että välissä on viikko.

aika ankeeta, että samana päivänä on Viikate ja Trio Niskalaukaus. blah. ei sitten sen tylsempää.
luetaanko Apulanta samaan kategoriaan noiden kanssa tj?

ja älkää käsittäkö väärin, esim Viikate, Trio Niskalaukaus, Kotiteollisuus jne on 'ihan jees'.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Silti_Onnellinen

siis millon toi Heinolassa jyrää on? Pahoin pelkään, että kesätyöt estää mun riehumisen.. :(
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

Vilkku

Sunnuntaina 1.6 on se, missä Apulanta esiintyy. Heinolan kotisivuilta löytyy kaikki tiedot, heinola.net.
[ -You should see my scars- ]

Minulla ihana tilanne... Asun Lahdessa, aivan pienen matkan päässä Heinolasta... Faija lupasi mut sinne kuskata... *hymy*
Nähdään siellä sitten... :)

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.