Ruisrock.

Aloittaja vik, toukokuu 06, 2003, 04:06:05

« edellinen - seuraava »

vik

aikookos joku Turkuun matkata heinäkuun ekana viikonloppuna?

Manicsit, Apulanta ja Tehosekoitin.  
wicked on lippunsa jo hommannut, oijoi.  8)
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

JenniThaApisFAni

juu ruisrockiin oon menossa, mutta lippuja en oo vielä ehtiny hankkii...kai mä ne kohta tilaan että saan varmasti!!  :D
sillä mä haluun sinne!! olin siellä pari kesää sitte ja oli aika mahtavat fiilikset 8) tällä kertaa haluan kyllä nähä himinki, sillä sillon viimeksi en sitä nähny, ku lähettii sit pois sieltä ennen ku ne ehti tulla lavalle :( mut kyl se apulannan näkemine on tärkeempi!!
...sä olit perhonen jonka siivet eivät kauas kantaneet sä väsyit kylpyhuoneeseen....

vik

ei ollut mulla yhtään tuo suunnitelmissa edes, mutta Manicsit haluan nähdä.
Provinssissakin on niin avuttomat noi ulkomaan vieraat.  :P

(tai no joo. kyllä mä QOTSAN ja The Datsunsin haluan nähdä, mutta kuinkakohan paljon ne ovat jostain Audioslavestakin maksaneet ja ketäköhän sekin bändi muka kiinnostaa?)
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Silti_Onnellinen

Mäkin olen menossa...  ;D
Mahtavia bändejä tiedossa!!! Siellä räjähtää!!!
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

Snake

Juu elikkä nyt tuol levarin sivul on ilmotettu nää festarikeikat  :DHarmi vaa ku listas ei näy Ilosaaree tai Provinssii,mutta nyt ainaki on varmaa et meitsi menee Ruissii ;D
Jyrsippäs kuppi kuppinen!!

Welhotar

Joo,kyllä mä oon ainaki ruisrockiin menossa.tosi hyviä bändejä siellä näyttää olevan! :) minkälainen meno muuten ruisrockissa on yleensä ollu..?mä en oo ennen siellä ollu.

vik

kuulemma hiton huonot bussiyhteydet Ruissalosta yhtään mihinkään.

ja mun lipussani lukee että se on säilytettävä koko festarin ajan. krhmhrmr.
alueelta ei saa poistua. (tai jos poistuu, ei ole takaisin tulemista.)

mutta ne laivat on varmaan kivoja kun lipuu siitä ohi.  ::)

JenniThaApisFAni

no ei se mitää vaix on huonot bussiyhteydet an mä ainakaan bussii tarvii kävellen vaa..:P hehe

joo se on ihan vitun siistii ku ne laivat menee siit ohi :D
...sä olit perhonen jonka siivet eivät kauas kantaneet sä väsyit kylpyhuoneeseen....

Snake

Tietääkö joku onko sielt juna-asemalt kuinka pitkä matka sinne Ruissaloon?
Jyrsippäs kuppi kuppinen!!

WandaEiJaksaKirjautua

Alueelta ei saa poistua...? Pitää varmaan raahata teltta mukana. Ruissaloon onkin varmaan pitkästi asemalta, ei mitään tietoa. Mutta minä ainakin ilmestyn sinne, kunhan saan rahaa revittyä. :P

Welhotar

mitä kukkua?alueelta ei saa poistua?? vitja. siinä tapauksessa menee suunnitelmat uusiks(ja rahatilanne..)  :P

JenniThaApisFAni

siis saahan sieltä alueelta tietty lähtee mut sit ei kyl oo takas tulemista....:/ et sillee.... ja siellä alueen sisäpuolellahan ne bändit on soittamassa, eikä ulkopuolella!! eikö festareille yleensä mennä kattoo ja kuuntelee hyvii bändei??
no joo ihan miten vaan.....  :-X

Welhotar

Niin mutta kun minulla ei ollut aikomusta majoittua Ruisrock-alueella vaan kaverini serkulla turussa,niin ärsyttääpi hieman jos joutuu maksamaan sitten yöpymisestäkin.. :(

Pirun_morsian

onkos tääl muuten kukaan käyny aikasemmin ruississa? millanen meininki?
ollaan menossa sinne ku saadaan toi rahapuoli kuntoon..  :)

JenniThaApisFAni

siis saahan sieltä yöksi lähteä pois!! tietenkin!!!
oon ollu kerran aikasemmi siel ja oli aika mahtavat fiilikset!!!!
et sillee, kannattaa lähtee!!!!! 8)

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.