Ruisrock.

Aloittaja vik, toukokuu 06, 2003, 04:06:05

« edellinen - seuraava »

vik

Welhotar on joku blondi vai?  ::) :D ois aika vinkeetä jos joltain festarialueelta ei saisi yöksikään poistua.  ;)

mua kyllä pelottaa se lippuhommeli, vähänkö hukkaan sen jo lauantaina.
mutta voi kuinka odotankaan Manicseja. aaw.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

JenniThaApisFAni

nii en sit tiiä... muaki kyl vähä pelottaa et hävitän ne liput lauantaina....:/ no pitää vaan tunkee ne jonnekki mistä ne ei voi hävitä...
...sä olit perhonen jonka siivet eivät kauas kantaneet sä väsyit kylpyhuoneeseen....

hensi_apis_fani

mä oon menossa!!!kaikki on kyl varmaan saanu jo tietää sen...heh...en tiiä mut iha sama...juu bändei sinne mennää kattoo...mä alan varmaa parkuu ku apulanta tulee lavalle... :'(
joopa joo...mut näkyypä siellä!!! :)
minä tahdon ulos,tahdon ulos kattilasta!!!

JenniThaApisFAni

hei ois kivaa tavata joku täältä tulija siellä ruisrockissa:) henna joku muu ku sä!!!!!!! sut nään joka tapaukses!!!!  ;D
jos joku haluis tavata ni pistä mailii tulee!!!?? :)
...sä olit perhonen jonka siivet eivät kauas kantaneet sä väsyit kylpyhuoneeseen....

WandaTheEiJaksaKirjautua

Minä olen mitä luultavammin tulossa sinne koko viikonlopuksi,jos nyt jostain saan rahaa ja liput. Olisi ihan mukava nähdä joitakin siellä. Lavan reunalla nähdään! :)

JenniThaApisFAni

joo!! ois meinaa toosi kiva nähä jotain porukoita täältä:)
oon siellä molempina päivinä:)

hensi_apis_fani

kiitti mä sanon!!!!!juu oishan se kivaa nähä  ni sit voi tutustuu paremmin...:)juu mullekki saa lähettää mailii!!!

Wanda

juuh, olisihan se ihan mukava nähdä minkälaisia "hulluja" täältä löytyy.. ;) Laittakaa vain postia minullekkin. Keksitään jotain sitten yhdessä... :)
Mitäs tämä nyt on...? Vetykarbonaattia...?!

hensi_apis_fani

no kax ei täysjärkist sielt ainaki löytyy...nimittäin mä ja jenni!!!hahaha...siitäs sait jenni!!!juu pistetään postia tulee....

Wanda

Tai 3... Mua ei pidä kukaan täysjärkisenä. *Friikki*

hensi_apis_fani

heh...perustetaampa apulantaa kuunteleva friikki kerho... ;D

JenniThaApisFAni

jaahas minua täällä sorretaan!! mä oon kyl ihan täysjärkine!!!
tai no joo en sit tiiä.... ::) kyl mä oon aika seko.....:P
jep 3 hengen apulantaa kunnteleva friikki-kerho ;D
oonkohan mä ihan terve ihminen....ööö....en taida olla...

Wanda

Täällä ketään sorreta! Perustetaan vaan, mutta voikin käydä sillailla, etten pääse ruisrokkiin :( Mulla on töitä varmaankin sinä viikonloppuna, mutta olisi muutenkin hauska nähdä joitakin täältä. Kammo fan-klubeja kohtaan... :(

wicked.

tyhmä Ruisrock. kaikki Hyvät sunnuntaina, varmasti menee päällekkäin. buu.

että jos miittiä, niin lauantaina kiitos.  :)

jensi ei jaksa kirjautua!

juu nii on...tai no on lauantainaki hyvii!!
mut mä oon kumminki molempina päivinä siellä...
mut ois kiva saada jonkun numero ni voi sit vaix soitella tai jotai..... ???

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.