Apulanta ja sinfoniaorkesteri Heinolassa

Aloittaja Purppuraviittainen WeLhoTAr, tammikuu 08, 2003, 03:50:48

« edellinen - seuraava »

Purppuraviittainen WeLhoTAr

Luin tuolta Levarin sivuilta että Apulanta esiintyis ens elokuussa jonkun sinfoniaorkesterin kanssa Heinolan kesäteatterilla.. !Jos tämä on todella totta niin PAKKO NÄHDÄ !
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Niina (Niina-Maria)

Kuulostaa kieltämättä mielenkiintoselta!

Purppuraviittainen WeLhoTAr

aivan.se on joku 40 henkinen venäläinen orkesteri... :)
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Snake

Tulee kyllä varmasti kuullostamaan upeelta!!! :D
Jyrsippäs kuppi kuppinen!!

Vilkku

Joo, toi sinfoniaorkesteri oli aika paha veto.. Mutta eihän sitä tiiä, siitähän saattaa tulla hienoakin.

Täytyy varmaan käydä katsomassa jos satun mummolan suunnalla Heinolassa silloin oleskelemaan.
[ -You should see my scars- ]

wicked.

sinne saattaa olla vähän hankalaa päästä mutta oikein kovasti haluaisin. ihan jo siksi että mulla on lähes fetissi kaikenlaisiin jousi- ja orkesterisovituksiin. :D

Vilkku

Joo, mulla on sama juttu. Mulla on yhden loistavan leffan soundtrack joka on melkein kokonaan jousimusiikkia, ah se on niin hyvä levy ;D

Ja kiva nähdä, Wicked. Long time no see.

Silti_Onnellinen

oliks se niin, et se on viel ilmanenkin?  ;D
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

-luay-

WauWauWau!! Ei, oisko mulla näin hyvä säkä...??
Asun kyllä niin likellä Heinolaa, että jos tuo on totta, olisin kyllä jättejätteglad!!!!
Ilmotelkaa ihmiset hyvät miullekin, (joka en koskaan mitään tieoa ettiä osaa) lippujen mahollisia hintoja ja päivämääriä, sitten kun ne varmistetaan (jos varmistetaan.) -Kiitos- :)
Askeleet johtavat jonnekin, josta entisenä ei palaa...

Niina (Niina-Maria)

Mäkin asun niin lähellä Heinolaa, että pakkohan sinne on mennä! :) Ei tollasta mahdollisuutta voi ohittaa!

vik

mä asun kyllä ihan ylikaukana Heinolasta.  :P
mutta muistaakseni tuo voisi sijoittua niin, että olisi muutaman päivän Ankkarockin jälkeen. voisi jäädä hengailemaan johonkin. en kyllä tiedä mihin.
toivottavasti sinne nyt edes myydään lippuja.

Vilkku, Ismo Alangon Hallanvaara on ihan orkesteri- ja jousimusiikkia. ahhh.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Vilkku

Hei jea. Se onkin ollut hankintalistalla jo turhan pitkään. Kyllä se tuosta kun taas kauppaan pääsee.

2 + 2 = 5

katellaan mitä tuosta sinfoniaorkka jutusta tulee. lupailee hyvää.

kilpikonna

onks siit päivämäärästä tullu viel mitään selvyyksii?  ???
eihän tota voi mitenkään jättää  väliin, pakko nähä!  ;)
mä kyllä tiedän, mitä maalinalta paljastuu, toisinaan kun peili pinta narmuuntuu...

vik

kilpikonna, osoitteesta heinola.net voi ostaa lippuja. taisi olla 23.8 tuo.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.