Ankkarock

Aloittaja Silti_Onnellinen, heinäkuu 22, 2003, 07:29:29

« edellinen - seuraava »

Silti_Onnellinen

onks joku menossa Korsoon? :)
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

kyllä vain! liput löytyy

Vilkku

En pääse, töitä töitä :'( En ees koettanut saada vapaaksi kun meiltä on jo vissiin kolme poissa sinä viikonloppuna ja on jo valmiiks hirvee häslinki.

Mutta pitäkää hauskaa munkin puolesta :)
[ -You should see my scars- ]

vik

Ei pitänyt tulla, mutta tulen sittenkin, kun sinne tulee kamalan paljon kavereita joita ei sitten ikinä näe kun asuvat ympäri Suomea.
Lauantaiksi.
Onhan siellä sitten AL, Fleimarit ja Sweatmaster. Vaikka viime vuonna en Ankkarokista ainakaan tykännyt. :|
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Niina-Maria

Juu mä olen kanssa lähdössä ankkaan, lauantaiksi vain..sunnuntaina kun ei ole kovin hyvii bändei. Lauantai vaikuttais tosi muksalta. Liput odottaa lasikaapissa. =)
Mä haluun lentää aurinkoon...

-luay-

Minulla myös nyt vihdoin ja viimein mahdollisuus sinne päästä... Poikaystäväni piti ensin yksin lähteä rellestämään...
Mutsi antoi minulle suureksi yllätykseksi liput ensimmäisilleni festareilleni ja nyt todella innolla poikien keikkaa odottelen... :)
Askeleet johtavat jonnekin, josta entisenä ei palaa...

Silti_Onnellinen

niin mäkin menen vaan lauantaina...
ji-haa... apulantaapulantaapulantaapulanta
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

Silti_Onnellinen

ylihuomenna apulantaapulantaapulanta puistolavalla jeeee.

vik

Olisin kyllä halunnut sunnuntaiksikin, The Ark olisi ollut hienoa nähdä pitkästä aikaa.
Mutta hej, kiva näinkin.

Kannattaa tsekata Sweatmaster, loistava bändi.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Niina-Maria

Tänään kohti Vantaata ja huomenna ankkaan. Wihii! Kesän viimeinen festari, onneksi on hienot säät. :)
Mä haluun lentää aurinkoon...

Silti_Onnellinen

mitäs mieltä olitte? Mun mielestä toi oli apulannalta aivan mahtava keikka vähään aikaan. Siis TODELLA mahtava meininki! Jätkillä oli hauskaa... :) Ja kaikki tuli viel jakamaan nimmareitakin kirkuville teineille. Se oli upeeta. Terkkuja Helylle ja Jennille, jos luette näitä sivuja joskus :) tulkaa rautiolle käymään :)

Sade

Oli juu upea keikka. Varmaan paras mitä olen nähnyt Apikselta. Vielä on kesää jäljellä kruunasi koko paketin :D
Jos tiedät salaisuuden, kuiskaa se minun korvaan. Tiedäthän sä voit luotta, mä en tee sulle pahaa.

rautalintu

Siis vetikö ne koko biisin?
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Lerppa

Vähänkö oli upea keikka! Paras mitä oon koskaan nähny :) Aioteko mennä kattoon Apista ja Heinolan Sinffoniettaa kuun lopulla?
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

-luay-

Todella loistava, hieno keikka oli... Häpeillen tunnustan, että lähes kyyneleet silmissä poikien lahjoja kuuntelin... Vielä on kesää jäljellä piristi kyllä koko loppu vuoden... Ja Tsingiskaani hymyilytti pitkään... :)
Askeleet johtavat jonnekin, josta entisenä ei palaa...

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.