syyskiertue.

Aloittaja vik, syyskuu 05, 2003, 11:15:27

« edellinen - seuraava »

Vilkku

Tiketin kautta hoituu Tavastia, mut eivät kai ole myynnissä vielä.
[ -You should see my scars- ]

Maikki.

siiis onko apis kuopiossakin tuolla
julkaisukiertueella?! :D
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

Vilkku

On se Pakkahuone k-15, mut tarkistetaanko sitä todella jotenki ? Kyllähän sen nyt jostain kymmenvuotiaasta näkee ettei ikää taida olla mut kuinka monella 15-vuotiaalla ees on paperit millä todistaa ikää :)

Hei mitä kautta Pakkahuoneen liput muuten hoituu ? Ku aateltiin kaverin kanssa et lähtis sinne autolla ihan vaan siitä riemusta et kumpikaan ei oo siellä ikinä käynyt.

Snake***

Meilki on sama motiivi sinne asti lähtee (pk-seudult ;D) Nii tosiaan ne liput....tietääkö kukaan?

vik

paikallisista levyliikkeistä ainakin mutta muistaakseni myös lippupalvelusta koska olen aiempinakin vuosina ihan kivuttomasti sinne lipun saanut.

aina siellä on ollut ihan selkeästi sellasia 12-vuotiaita, en usko että se K-15 merkitsee kenellekään yhtään mitään.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Vilkku

Joo, mä vähän aattelin et värväis Tampereelta jonkun hakemaan lipun enkä itse vaivaudu kuin antamaan rahaa :)

Wirtabiuha

Mäkin haluun pakkahuoneelle! mut en mä varmaan pääse täältä espoosta sinne lähtemään... Ei toi yks vainoharhanen eläin (rakas äitini) päästä kuitenkaan...
Mut nosturiin nyt aina voi mennä  ;)
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

viik

Lainaa
Joo, mä vähän aattelin et värväis Tampereelta jonkun hakemaan lipun enkä itse vaivaudu kuin antamaan rahaa :)

no höhö, varmaan jotain miljoona lippupalvelun pistettä helsingissä esim.  :D

Vilkku

No mut eihän se siitä ole kiinni vaan laiskuudesta ;D

jouhu

Ai, tuleeko apis kuopioon? Onko sinne liput tai jotkut sellaset vai pääseekö sinne ihan sisään pääsy maksulla? Millon he menevät Kuopioon? Missä siellä?
*kyselee innostuneena*

rautalintu

Katso jouhu keikkakalenterista.

04.12. Kuopio, Puijonsarvi (2 keikkaa, -S- ja K-18)
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

jouhu

Ai, apiksien kotisivujen keikkakalenterista??? ...hölmöilyni...
Mä löysin niitten kotisivujen kalenterista vain nosturin keikan. Vai mikä se oli joka on Helsingissä...(?)
Siis mistä keikkakalenterista? ??? :-[

Lerppa*

Levy-Yhtiöllä on yleensä se päivitetyin keikkakalenteri, kannattaa katsella sieltä aina ensin. eli http://www.levy-yhtio.com

jouhu

Voi, kiitos Lerppa!!! Kiitos, kiitos, kiitos!!!
Nyt vaan pitäis saada ne liput, joku kaveri messiin ja vanhemmilta lupa lähteä. ;D

Maikki.

tietääkö kukaan et mistä noita lippuja tonne
kuopioon sais?
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.