syyskiertue.

Aloittaja vik, syyskuu 05, 2003, 11:15:27

« edellinen - seuraava »

rautalintu

I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

jouhu

Mäkin haluiaisin tietää mistä ja millon sais ton Kuopion keikan liput....?

jouhu

Tietääkö kukaan oikeesti mistä saa tonne 4.12 Kuopion keikalle lippuja ja tarkottaako -s- kaiken ikäsille sallittu???!!!
Missä Puijonsarvi sijaitsee ja monelta toi keikka on?

JOKU VIISAS IHMINEN, TAI SEN KALTAINEN, KERTOKAA!!!

Vilkku

S on siis sallittu eli kaikenikäisille sallittu.

En muuten muista missä on Puijonsarvi vaikka oon Kuopiossa joskus asunu. Tulee vaan Puijon torni mieleen :)
[ -You should see my scars- ]

rautalintu

Juohu, osoite löytyy ihan helposti netistä ja löysin myös ehkä mistä lippuja saa ennakkoon, mutta olisithan Sinäkin löytänyt ihan helposti, kunhan olisit vaivautunut etsimään...
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

rautalintu

Siis jouhu. Ja mikä helvetin lärvi tonne tuli.

jouhu

Mikä lärvi?
Mutta, hei mä oon niin tyhmä etten mä tiedä mistä niitä lippuja saa. Sitäpaitsi mä en oo ainut joka on noita lippuja kyselly! Joten annappas kuulua...mistä saa lippuja!?

rautalintu

Tossa yhdessä viestissä toi lärvi, unohda. Sanoin EHKÄ tiedän. Mm. tollanen löyty:

"pe 10.10.2003
Rockin´ da North-kiertue (+Pikku G)
Puijonsarvi Night Club. K-12. 19-21.30. showtime 20.00. liput 8€. ennakko 26.9. alkaen syke/sokos kuopio. Alle 12-vuotiaat vanhempien seurassa."

Eli varmaan Lannan keikalle saa myös lippuja tuolta. Oikeesti ei mitään hajua. Sori

jouhu

Ei oo mitään anteeks annettavaa, vai miks pyysit anteeks? Mistä sait noi tiedot? Netistä vai...? Vaikkei toi oo varma tieto, niin on se parempi, kuin ei tietäis yhtään mitään, niin kuin mä en tienny.

rautalintu

Ja eikö lippuja saa yleensä sieltä paikasta, jossa keikka tms. järjestetään? Tai läheltä ainki.

rautalintu

Nii anteeks kun en tiennyt. http://www.kuopio.fi/nuoret

Sinne tulee varmaan lähempänä keikkaa jotain infoa, jos tosta RDN jutustakin oli.

jouhu

Niin...Mä vaan jos ne on jo myyty ennen sitä keikkaa...silleen. Ja, sitten...mä en oo kauheesti liikkunu Kuopiossa, että se lippujen myynti paikan ettimiseen mulla menee ainakin tunti. Ja jotenkin turvallisemman tuntusta jos sais liput etukäteen.

jouhu

Voi, kiitos rautalintu!!! Tuhannet kiitokset! :D
Kyllä mä luulen, että tonne tulee siitä apulannan keikasta tietoo.

vik

Pakkahuoneella Negative lämppärinä.  :-X Hitto. Kauhistelin jo että josko siellä olisi Ronnie Starr, mutta sehän olisi ollut paljon parempi, olisi pysynyt fiilis rauhallisempana.

Ja Nosturin Järjestyshäiriö kuulosti hemmetin huonolta myös.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Silti_Onnellinen

sinänsä aika kova lämppäri..ohhoh.
meinaan sehän on varmaan täynnä Negativenkin faneja..
aika hassua.
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.