syyskiertue.

Aloittaja vik, syyskuu 05, 2003, 11:15:27

« edellinen - seuraava »

emmi

mitä negative lämppärinä!
no nyt näkee sit samalla negativenkin paitsi että siel on tietyski myös just niitä kirkuvia pikkuteinejä tai sitten ei koska sielhän on ikäraja 15 :P
älä tunnusta jos sattuu

Lerppa

Negative... jaa... No sittempä kuulis senkin musiikkia livenä, mutta noh...
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

punainen

Mä jo meinasin innostuu et negative lämppärinä,että pitäiskö lähtee tampereelle,kun olis ihan kiva nähä se negativeki joskus. Mut joo on toi kyl turhan "iso" bändi lämppäriks...sit ne negatvefanitki tunkee samaan paikkaan.

Mikä toi Järjestyshäiriö on? Oon nimen kuullu muttei sano muuten mitään...kun oon ainakin tonne nosturiin menossa!

salza*

mikähän on haukiputaalla lämppärinä..?

emmi

no ei se ny mitenkään kauheen iso bändi oo.
mistä toi "huhu" muuten on ees lähtösin et se olis siel lämppärinä??
älä tunnusta jos sattuu

ketsa

negative?!? voi prkl!!  >:(

Vilkku

Hei. Kertokaa mulle Pakkahuoneen sijainnista.

Siis toki on kartat ja kaikki mutta enemmän kaipaan sellaisia käytännön vinkkejä. Kun ollaan autolla tulossa ni ei sitte viittis ihan kamalasti ajella siellä ja ettiä parkkipaikkaa :)
[ -You should see my scars- ]

vik

Pakkahuone on ihan siinä rautatieaseman takana.
En kyllä muista parkkipaikkojen sijainteja tai sitä saako esim just tohon rautatieasemalle jättää kuinka pitkäksi aikaa mutta periaatteessa mistään päin keskustaa ei ole turhan pitkä matka. Siinä Pakkiksen takanakin on jotain parkkipaikkoja kun se on sellanen aukio jolla sijaitsee pieni ostoskeskuskin mutta en yhtään osaa sanoa miten siinä sitten on tilaa.

Negativen lämppäriys ilmeenee Pakkahuoneen www-sivuilta ja joku sanoi että siellä on myös Clamour.
Järjestyshäiriö esittäytyy sivuilla jarjestyshairio.net, minun mielestäni ole clippien perusteella melko kamala. :D Mutta Disco Ensemble paikkaa kyl.

Eikä mulla mihinkään Tavastiaan ole varaa, taidan tulla Poriin sitten jos saan yhtään ylimääräistä.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

iidu

miks Porin keikas on k-18 ikä raja :'(???

rautalintu

Koska siellä on mahdollisuus ostaa alkomahoolia.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

punainen

eipä mua ees kiinnostais heiluu humalaisten ihmisten kaa,niist saa tarpeeksi jo festareilla

jouhu

Niin. Yleensähän toi on, niin, että k-18 keikiat on niitä joissa myydään myrrkkyä. Mäkin oon saanu tarpeekseni noista kännikaloista joita näkee festareilla.

Vilkku

Kiitos, Vik, tuosta oli huomattavasti apua. Muuten oltais junalla tultu, mutta kun Tampereelta tulis takaspäin juna vasta 04:35 ni ehkä ei ihan jaksa odotella :P

emmi

mä kun yritin katsoo noita ensiintyjiä tuolta pakkahuoneen sivuilta niin mä en löytäny sieltä mitään muutakun jotain tekstiä jota en jaksanu alkaa ees lukemaan :)
älä tunnusta jos sattuu

Vilkku

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.