syyskiertue.

Aloittaja vik, syyskuu 05, 2003, 11:15:27

« edellinen - seuraava »

vik

Porin keikka on ikärajallinen koska se on baarissa. Ei siellä kaikki kännissä ole eikä myöskään kaikki ikärajattomilla keikoilla ole selvinä, yhtä laillahan esim Nosturissa ja Pakkahuoneella on anniskelualueet jonne täysi-ikäiset voivat tahtoessaan siirtyä.
Eikä festareillakaan kaikki ole kännissä.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

jouhu

No, ei ei olekkaan. Mutta aika useet on. Siis festareillakin kännissä. Itse en ole koskaan ollu kännissä ja siks varmaan tuntuu, että kaikki muut on..

punainen

no ei niin okka kaikki kännissä. mut sadanki ihmisen keskellä se yks pöllyssä oleva voi pilata tunnelman! niin kokemusta on...

emmi

joo mullakin on kokemusta noista kännisistä keikoilla, varsinkin festareilla.
tai kun tarkemmin ajattelee niin melkein joka apulannan keikalla missä oon ollu niin jossani vaiheessa on tullu joku känninen pilaamaan tunnelman, mutta onneks on sitten aina jossain vaiheessa lähteny pois. siis se kännissä oleva henkilö on lähteny pois :)
älä tunnusta jos sattuu

-luay-

Ajattelin nyt sitten tähänkin nopsasti kommentoida. Meillä Lahdessa nyt tämä uusi "hieno" (onko kukaan vielä siellä kerennyt käydä?) FinlandiaKlubi, jossa tämä keikka pidetään. Ei ikärajaa, anniskelualue tosin.
Minä yksin joudun keikalle lähtemään, kun ei nuo minun kamut oikeen jaksa Apulantaa kuunnella/kattella. Eli yksin joudun siis sinne. Mutta saapahan ainakin nauttia siitä keikasta kunnolla, kun ei tarvi hengailla koko ajan jonkun kanssa.
Ookoo, myönnän. En haluaisi mennä yksin. Harmittaa hiukan. Mutta tällasta on elämä. Plääh. Ketäs sinne Lahteen on nyt sit muuten tulossa??
Askeleet johtavat jonnekin, josta entisenä ei palaa...

Ronjaronjanen

Mäkin olin nosturissa yksin. Mutta eipä tuo nyt suuresti haitannut. Keikoilla on sitäpaitsi aika helppo tutustua muihin. Tosin tällaiselle epäsosiaaliselle kokkareelle kuin minä on muihin tutustuminen silti aina vähän epämääräistä..
Jos olisin päässyt lahteen niin olisin voinut sun kanssa henkailla luay, koska oisin sinnekin varmaan tullut yksinään, mutta koitahan nyt pärjäillä siellä :)

-luay-

Kiitos kovasti Ronsku. :)
Ja enköhän minä pärjää. Kai.
Ja keikat todellakin on mahtava tilaisuus tutustua uusiin ihmisiin. Jos tuota rohkeutta on.
Mutta silti olis kiva tietää, ketä Lahteen on tulossa. :)
Askeleet johtavat jonnekin, josta entisenä ei palaa...

jouhu

Ronsku?! Miten sä uskalsit olla siellä YKSIN????!

Lerppa

Eihän känniset ihmiset syö, enintään ne kaatuu päälle ;D
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

jouhu

Mä oon liian hento sellaseen...., että tuhat sellasta sata kilosta ukkelii kaatuu kasaan mun päälle! Sitäpaitsi mä olen sanut tarpeekseni, että mun päälle kaadutaan!

Lerppa

Kerranhan se vaan kirpasee (ja 2vk sen jälkeen...) :) Nooh, mustelmat mitä keikalla saa, on kyllä aina sen arvoisiakin... ;)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

jouhu

Ehkä...., mutta...Mä murskaanun sinne olemattomaksi! Sitäkö sä lerppa haluut?  :o
No, ei... On se semmonen pikkasen liikaa mulle....

emmi

mä en pystyis mennä minnekkään keikalle yksin. se ois jotenkin kauheen kiusallista olla sielä yksin ja sitten kun mä en silleen oo mitenkään kauheen sosiallinen että en osaa kauheen hyvin puhua vieraille ihmisille... mutta onneks mulla on sellanen kaveri jonka kanssa käyn al:n keikoilla! :)
älä tunnusta jos sattuu

jouhu

No, sehän on hyvä, etä joku lähtee sun kaa aina hillumaan!  :D

Vilkku

Eihän se yksinkään niin paha ole, mä olin Nosturissa yksin. Eikä sitä tartte olla erityisen sosiaalinenkaan, yleensä sitä tulee vaan jossain vaiheessa jutelleeksi jonkun kanssa.

Suuret pahoitteluni sille pojalle jonka kanssa siellä juttelin mm. Thaimaasta, kyyti tuli niin oli pakko mennä. Toivottavasti törmätään jollain muulla keikalla.
[ -You should see my scars- ]

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.