Nosturiin?

Aloittaja Silti_Onnellinen, lokakuu 23, 2003, 03:34:21

« edellinen - seuraava »

Lerppa

Järjestyshäiriö ja Disco Ensemble (<--kukamikämuutenon?)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Vilkku

Lämppäreinä Järjestyshäiriö ja Disco Ensemble. Alkaapi Apulanta soittaa varmaan tosiaan vasta yhdeltätoista/sen jälkeen, jostain syystä tuota bändiä saa aina odottaa lavalle ihan julmetun pitkään :P Se on aina, että showtime klo. 23:00, ni joskus puol kahdentoista maissa alkaa vasta tapahtua :)
[ -You should see my scars- ]

Lerppa

Hmm.. paljos se yöbussilisä olikaan..? ;D joudun ilmeisesti sillä sitten palaamaan kun kuitenkin menee yli puolen yön...

Vilkku

En kyllä nyt muista paljon se on, mutta kyllä sieltä pitäis vielä tavallisella bussilla päästä. Tai en tiedä miten teillä siellä Espoossa ;) Mulla menee viimeinen tavallinen bussi 01:25 muistaakseni, sen jälkeen alkaa vasta mennä yölisä.

Lerppa

Tänne viimeinen taitaa lähteä siinä 00.10, tai en kyl ole ihan varma... noh, ehkä olis syytä tarkistaa ;)

s.o

nii siis tiedättekö niist paidoista?...
myydääks niit nosturis?

Vilkku

Kyllä on aina myyty kun minä olen ollut.

emmi*

juu ainahan niitä on siellä myyty niinkuin muitakin al tavaroita.
mä aattelin hommata sieltä sellasen al kaulakorun :)

Lerppa

Huu, onko niillä ihan huppareitakin siellä myynnissä? *lääh* ;D

Ronjaronjanen

Muistaakseni on ollut huppareita, en kyllä ole varma..

Hööh. Ei ole mitään tekemistä tässä keikkaa odotellessa...
Apulanta muutes alottaa soittamaan vasta kaheltatoista, tai ainakin lehessä luki niin. Eihän sieltä pääse ollenkaan ihmisten aikaan kotiin kun joutuu tulemaan varmaan viimesellä junalla  :P  

kaheli

millo sinne nosturii pääsee sisään? tietääks joku? tai millo kannattaa mennä odottelee?

Vilkku

Ysiltä aukee ovet. Mut tuskin kannattaa kovin aikasin mennä jos todella alottaa Apulanta noin myöhään ellei lämppärit kiinnosta. Toi on kyllä jo vähän turhan myöhään :/ Ite ajattelin olla paikalla yhdentoista tienoilla.

jouhu

Kertokaa kaikki keikasta!! Yksityiskohtia myöten!!  ;D :D

Vilkku

Hengittäminen vielä hiukka hankalaa, joku tuli kylkeen sillä voimalla että hapensaanti katkesi hetkeksi. Vasenta pohjetta vihloo ja jalat tärisee.

Toivottavasti kukaan täältä ei jäänyt alleni ;)

Tajuttoman upeaa.

Lerppa

Siistiä oli! Vaikka aluksi meinaskin tukehtua sinne kolmanteen riviin, kun ne jotkut känniset pojat mylläs siel... Sitten kun sirryin sinne kauemmas ni pysty hengittämään, pogoilemaan ja nauttimaan musasta oiken "täysin hampain" ;D

Mutta täpinät laski rajusti, kun piti lähteä kesken pois, että kerettiin busaan.....   :'(

Kumminkin tolkuttoman mahtavaa! Ja se Disco Ensemble oli mun mielestä aikas loistavan hyvä! :) Sille löytyi muutama tosifanikin just siitä mun vierestä, kyljessä taitaa olla aika hieno mustelma herran ansiosta ;D

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.