Nosturiin?

Aloittaja Silti_Onnellinen, lokakuu 23, 2003, 03:34:21

« edellinen - seuraava »

Ronjaronjanen

sitä sattuu  :D
mä en ole vieläkään jaksanut kattoa kokonaan tota liikkuvat kuvat dvd:tä..se näyttää niin kököltä tällä koneella ja meillä ei ole dvd soitinta, enkä ole jaksanut sellaisen omaavia kavereitakaan häiriköidä.

No julkkikset on aina julkkiksia. mua ei yleensä ota päähän niiden tekoset "antaa kaikkien kukkien kukkia"

rautalintu

Todellakin, kaukana aiheesta. Jos tulee joku aiheesta poikkeava asia mieleen, onko se niin vaikeata painaa hiirellä korkeintaan neljää nappia ja kirjoittaa vaikka sinne vapaa aihe -juttuun?
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Ronjaronjanen

Niin ja by the way, muistaako joku vielä kokonaan ton nosturin biisilistan. Olis kiva saada se ylös  :)
Mä olen ite niin huonomuistinen. No ainakin Hallaa, Ihmemaa, Teit meistä kauniin, Viivakoodit, Hiekka, Jumala, Paska Meininki, Pirun morsian, Avaruuden syklissä, vähän 0010:ä <-noi on sellasia mistä olen varma..ja jos joku muistais järjestyksenkin.

rautalintu

Öf Cöyrse, mie kirjotan aina käteen biisilistan  :D

teit meistä kauniin
paska meininki
viivakoodit
hallaa
ihmemaa
käännä se pois
tuhka ja veri
ei yhtään todistajaa
jumala
hiekka
amerika
maanantai
reunalla
-----
saasta
avaruuden syklissä
pirun morsian
0010 (tosiaankin vain osa)
annan mulle piiskaa/ilona
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Wirtabiuha

Se on rautaa aivan pohjaan!
Mut eihän toi mitään, kaikki on jo ylistänyt nosturi keikan joten voi hyvillä mielin jatkaa tätä keskustelua... Ääriviivamies!
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Wirtabiuha

Vittuako tuo teksti tänne tuli.. No, sillä on ilmeiseti onkelma... Tai sitten mulla on onkelma, mulla on kaks tämmöstä apulanta.netin vastaus juttua auki niin menin vähän sekaisin...  :)
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Ronjaronjanen

Kiitosta vaan paljon rautalintu  :D

emmi

joka aiheessahan sitä aina tupataan suistumaan raiteilta :)

liikkuvat kuvat on ihan paras!
varsinkin se kalifornian matka! aina kun mä katon sen ni mä repeen nauruun, kiva kun yksikseen sitä kattelee ni hekottelee sielä yksin :D
*naurua*
ei hittu, se on oikeesti ihan paras!! :)
älä tunnusta jos sattuu

aikka

Tuo Nosturin keikkahan oli hurjan pitkä. Eikös se kestänyt yli kaksi tuntia, ja normaalisti keikat tunnin verran? Kuinka harvinaista tämä oikein oli että keikka oli noin pitkä ja soitettiin niitä vanhempiakin biisejä yllättävän paljon?

Vilkku

Olihan se pitkä keikka, hyvä hyvä :) Nosturi taitaa olla ainoa jossa se Ihmemaa on vedetty ? Ja Tuhka ja verikään ei oo tainnut tulla muualla ?
[ -You should see my scars- ]

aikka

Kyllähän Tuhka Ja Veri on muutaman kerran soitettu.

jouhu

Jaa, jaa...
Niinhän se on.. Juu, juu...

rautalintu

1½ tuntiahan se kesti. Vilkku, mitä soittivat Pakkahuonella?

Vilkku

Pahus kun en tullu kirjottaneeks biisilistaa ylös. Mutta mun mielestä muuten samat ku Nosturissa paitsi Ihmemaa ja Tuhka ja veri. 0010 ei kuulema pitäny vetää tuolla mutta vetivät kyllä.
[ -You should see my scars- ]

punainen

Eivät sitten ole pojat viittineet vetää missään muualla Ihmemaata ja Tuhka&Verta ??? Harmi, kun kerta saisivat hyvällä syyllä vetää vaikka koko setin pelkkiä b-puolia. Ihmemaa ja Tuhka olivat ehdottomasti Nosturin kohokohdat!

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.