Loozer

Aloittaja jouhu, tammikuu 14, 2004, 05:17:49

« edellinen - seuraava »

jouhu

Voih, juhke onnellista!  :D *huokaisu*
Ai, näyttääkö Tuukka jossain musavideoitaan?!  :o Mä en ookkaan tienny tuommosesta mitään.

blind_eye

Lainaa
Ai, näyttääkö Tuukka jossain musavideoitaan?!  :o Mä en ookkaan tienny tuommosesta mitään.

juu, se kylläkin oli jo, tuolla klubilla...  
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

jouhu

Vai, niin vai, niin...  :( Kökkö mä voisin menää kattoo joskus..., jos se ei vain olis sellasessa alaikäsiltä kielletty paikka.,

blind_eye

LainaaVai, niin vai, niin...  :( Kökkö mä voisin menää kattoo joskus..., jos se ei vain olis sellasessa alaikäsiltä kielletty paikka.,

nii-i. olisin minäkin ollut siellä jos olisin päässyt...  >:(

jouhu

Miks kaiken kivan täytyy olla alaikäsiltä kiellettyjä?  >:(

hande^

ehkä tuo sen takia oli K-18 ku Tuukka ei halu sinne tulee kaikkii hullui teniapulanta fanei hengaa vaa sen takii et siel on itse Tugeli... 8)
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

jouhu

Ehkä voi olla... ::) Mutta kyllä mä olisin menny ihan vaan menny kattoo niitä viideoita.

juhke

niin minäkin..  :)
tie pelastaa jos uskaltaa

Lerppa

Mä soitin sinne Klubiin ja "keskutelin" vähän aikaa jonku vastaavan kanssa ni se sano että kun se on vähä sen laatunen rafla ni pitää olla huoltaja mukana, eli sitten pääsee sisään. Mut päätin sitte etten viiti palkata huoltajaa mukaan ko olis junaliput maksanu yhteensä arviolta n. 70e....
Mutta siis periaatteessa pääsee kattelemaan. Mä en sit kyl tie et jos on joku keikka, ni tuskin sitten pääsee huoltajankaan kanssa...
   Ainii, se muuten sanoi että ne toivoo että ens kerralla (mikä kerta muuten. käykö se siellä useastikin..?) tulis niin paljon poppoota että saisivat sen Pakkahuoneen puolelle, jollon sinne sitte pääsis alaikäsetkin. :)

Hmm... kiinnostaako teitä oikeesti musavideot? vai Tuukanko takia vaan olisitte halunnu sinne? Taisiis oisitteko mennyt jos siellä olis ollu vaikka Miikka Lommi? :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

blind_eye

ai jaa, kiva kun olis tonkin tiennyt, että sinne pääsee vanhemman kanssa...  >:(
olisin mä kyllä kai mennyt, jos siellä Miikka Lommi olisi ollut, tai no, Tuukan videoista pidän kyllä eniten, en siksi sinne olisi mennyt kun TUUKKA oli siellä... toivottavasti tajusitte  :D

blind_eye

olisin mennyt sinne katsomaan niitä videoita, vaikka Tuukka ei olisikaan edes ollut siellä... nii..  :)

jouhu

Kuten sanoin, olisin mennyt/menisin kylllä kattoo ihan niitä videoita enkä Tuukkaa.... Mutta täytyy kai myöntää, että kyllä siinä pieni osuus on myös, mutta pääosin olisin mennyt kattoo niitä videoit.

Wirtabiuha

Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

blind_eye

eipä mitään...  :)

jouhu

Saat anteeks.  :) Onko flunssa, vai mistä moinen?   :o

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.