Viper Spank

Aloittaja Vilkku, huhtikuu 02, 2003, 02:01:30

« edellinen - seuraava »

Snake

Juu minäkin suosittelen ;D
Jyrsippäs kuppi kuppinen!!

Pirun_morsian

rautalintu

Kyllä on mahtavia biiseja. Varsinkin Fallout, Days ja Disco. Ja Blind eye on mielestäni onnistunut hyvin, se on parempi englanniksi kuin suomeksi... En käsitä ollenkaan tota Witch-hunteria. Onkohan se tarkoituksella laulettu noin tyhmästi, ihme käärmeääni.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Aapsu

Sipe näyttää ihan muijalta sisäkannen kuvassa ja muutenkin kannet on tosi hienot. Tulee ihan omat räpellyslevyt (www.handmaderecords.tk) mieleen... Mutta musiikki herättää vähän ristiriitaisia tunteita... Toisaalta on helkkarin typerää kuunnella tuttuja biisejä englannin löllökielellä, mutta jotkut biisit ovat kyllä parempia kuin alkuperäiset. Etenkin ne biisit, joista en ole hirveästi ennen pitänyt tuntuvat nyt läheisemmiltä. Englannin kielellä ainakin Odotus ja Maanantai jyräävät huomattavasti paremmin ja biisin sanomakin tuntuu avautuvan ihan toisella tavalla. Kuitenkin biisit, joista olen ennenkin pitänyt, esim. Teit meistä kauniin ja Liikaa, ovat uusina versiona lähinnä vitsejä ja alkuperäisten biisien särmä puuttuu täysin.

~Niina-Maria~

Kyllä, hieno levyhän tuo Viper spank on!  :) Kaikki biisitkin kuulosti oikein hyvältä...olen kyllä iloisesti yllättynyt!  :)

2 + 2 = 5

mun mielestä blindeyen säkkärin kitarat voittaa alkuperäisen mennen tullen. olis ollu nyt levyllä vielä frenzon (terä) joka on minun mielestä parasta englanninkielistä antia apikselta. niin ja sitten tämä drift off, onko joku sitä kuullu? huvittais.

Aapsu

Minäkin ihmettelin sitä kun Terä ei ollut siinä levyllä. Siis Frenzon. On se nyt kuitenkin aika hyvä, vaikkei ehkä kuitenkaan ihan paras enkkubiisi... Tosin ainakin siinä Frenzon-mp3sessa, mikä mulla on, on aika paska saundi.

Jos tehtäis silleen, että jos jollain on se Drift off mp3sena niin pitäis sen jakoon vaikka winmxään ja ilmoittais sitten täällä jotkut suurpiirteiset ajat, että koska sillä on winmx päällä. (Ja päästäis jonon ohi lataamaan kaikki jotka sanois olevansa täältä keskustelupalstalta).
NYT KAIKKI MUN SIVUILLE! UUS EP-LEVY

Vilkku

Kannatetaan. Sit pitäs vaan löytää joku jolla se mp3:na on.
[ -You should see my scars- ]

Aapsu

Kyllä joku ainakin oli kuullu sen. Siitä oli tuolla jossain keskustelussakin... Venaas kun kaivan sen esiin...

Aapsu

Niin ainakin allu86 ja yzeR oli kuullu sen Drift offin... Että jos te kaksi luette tätä nyt niin ajakaa se biisi vähän äkkiä koneelle mp3seksi ja laittakaa winmxään jakoon niin muutkin kuulee... kiitoooos.

makel

vitjalainen, nyt vähän jännittää. huomenna hakemaan mokoma levy sieltä postista pois. kestiki aika pirunkauan ennenku se tänne asti sieltä kerkes

Vilkku

Tuut sitte heti kertomaan mietteitä ;)
[ -You should see my scars- ]

makel

saamari! vihdoin ja viimein sain tuon levyn kuunteluun ja hittolainen että oliki parempi ku mitä oottelin. Falloutista tykkäsin melkosesti. sitte toi Ten kuullosti kanssa jonteki paremmalta mitä se ikivanha ten.mp3 tässä koneella. ei ois koskaan pitäny hommata noita joitain biisejä etukäteen mp3sina nii ois tuntunu tämä levy vieläki paremmalta =)

Silti_Onnellinen

mikä siellä Levy-yhtiöllä mättää? Oon kohta kuukauden levyä ja paitoja venaillu.. Vituttaa suuresti.  >:(
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

Snake

Mulle levy tuli jo seuraavana päivänä tilauksesta...Kantsii varmaa soittaa levarii ja kysyy mikä mättää...
Jyrsippäs kuppi kuppinen!!

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.