Huhti -ja toukokuun keikat

Aloittaja Lerppa, helmikuu 24, 2004, 08:06:01

« edellinen - seuraava »

maailmanparantaja

Nivalan Tuiskulaan olen ainakin menossa.

punainen

Hmm...Seinäjoki näyttää ainoolta maholliseslta...

Joku sano et onhan sekin hyvä etteivät aina keikkaile pääkaupunkiseudulla,mut mä oon erimieltä! Siis suhteessa populaan eihän niillä oo koskaan ku yks tai kaks keikkaa pääkaupunkiseudulla! Ja Nosturi näyttää olevan ainoo paikka minne alaikäsetkin pääsee mikä on harmi koska veikkaan et suurinosa faneista on kuiteski niitä. Munkin täytyy usein matkustaa Pohjanmaalle ikärajattomille keikoille,aika harvoilla on sitäkään mahdollisuutta.Siis olen kyllä sitä mieltä et tänne alapäähän pitäs saada enemmän nuorille avoimia paikkoja!

Ja btw oon usein joutunu menee Apulannan keikalle ypöyksin ja tullessani sieltä mul on ollu monta uutta kaveria :) Kyl niiltä keikkapaikolta aina juttuseuraa löytää!

Silti_Onnellinen

..äää..se rauma olis ollu just sellane paikka jonne olis saattanu päästä..mut K18.ankeeta.
Kaikki on liian kaukana! Kuinka pitkä matka Helsingistä on Järvenpäähän?..muistaakseni aika pitkä...vaik joku tossa edellä mainitsi, ettei oo..
Onks Lahti lähempänä?..
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

jouhu

Ai, Lahti lähempänä Helsinkii? Eikös se ole aika lähellä? Mun maantiedon taidoilla... ::)

Vilkku

Lainaa..äää..se rauma olis ollu just sellane paikka jonne olis saattanu päästä..mut K18.ankeeta.
Kaikki on liian kaukana! Kuinka pitkä matka Helsingistä on Järvenpäähän?..muistaakseni aika pitkä...vaik joku tossa edellä mainitsi, ettei oo..
Onks Lahti lähempänä?..

Ei ole Järvenpäähän pitkä matka, Lahtihan se vasta kaukana onkin.
[ -You should see my scars- ]

Silti_Onnellinen

pitääkin hipi hipi kiirehtää ja etsii jostain kartta käsiini  ;D
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

jouhu

Mä kävin tässä äsken jossain tuon huvitörmän kotisivuilla, mutta en huomannut apulannan keikasta mitään huomautusta tai mitään.  :o Outoa.

emmi

anteeksi kaikki helsingin seudulla asuvat mutta just tollasii tyypillisii stadilaisii, kehä kolmosen takana ei oo elämää. ei ees tiedä kuinka kaukana järvenpää on.. huhhuh.
Se ei oo ees kaukana ja lahti on paljon kauempana, mutta ei se lahtikaan niin kaukana oo.. ainakaan täältä..
älä tunnusta jos sattuu

punainen

Joo samaa mieltä,Järvenpäähän on aika mullin luikaus täältä! Lahteen menöö paljo kauemmin.Stadilaiset on kyllä pellejä ton suhteen et elämää ei ole kehäkolmosen ulkopuolella. Oon ite kyl asunu täällä melkein koko ikäni mut en tunne silti kuuluvani tänne...

Maikki.

Lainaa
Voisitteko muuten vähän auttaa mua pikkasen? Mä kun en ole kauheesti käyny keikoilla tai muilla.., niin mistäköhän noita lippuja sais?
Tiiät sä Maikki mistä tohon joensuun keikalle sais sen lipun?

En tiedä yhtään mistä lippuja saisi.. Tuliskohan jonnekin kauppaan tms myyntiin? Mutta jos saat tietoo et missä niitä myydään, niin ilmottele kun siellä joensuussa asut :)..?
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

Maikki.

jouhu -> millanen paikka se huvitörmä muuten on? Kun min en oo ikinä sielä ollu..
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

jouhu

Itseasiassa mäkin nyt oon käymässä siellä ekaa kertaa. :-[ Mutta tuolta, kun googlesta laittaa hauksi huvtörmä, niin siellä on jossain sellasii kuvia siitä rakennuksesta ainakin. Aikas hienon näkönen, kun kävin pari kuvaa kattoo.
Joo, pitää nyt katella, jos tulis joitain mainoksii tai vastaavaa noista lipuist. Ilmottelen sitten, jos löytyy mitään. :)

Lost Soul

Järvenpää on 30 km Helsingistä, eli ei todellakaan kaukana Helsingistä! Lahteen sen sijaan on ainakin yli sata kilometriä. Että silleen... ::)
Ainoa probleema on, että en tiedä onko Järvenpään Yano      K-18. Eikös se jonkinsortin baari ole, eli ikärajaan viittaisi, mutta kertokaa te jotka tiedätte!  :)

Vilkku

LainaaJärvenpää on 30 km Helsingistä, eli ei todellakaan kaukana Helsingistä! Lahteen sen sijaan on ainakin yli sata kilometriä. Että silleen... ::)
Ainoa probleema on, että en tiedä onko Järvenpään Yano      K-18. Eikös se jonkinsortin baari ole, eli ikärajaan viittaisi, mutta kertokaa te jotka tiedätte!  :)

Jep, muakin kiinnostaisi. Baarihan se on, joten luulisi olevan K-18, mutta en tiedä. Sinne vois varmaan soittaa ja kysyä ni sais ainakin varmaa tietoa. Eipä sillä tosin mulle ole väliä mutta kun en viittis yksin lähteä.
[ -You should see my scars- ]

emmi

nouuu! se ei saa olla k-18!! mä kuolen jos se on!  :'(
älä tunnusta jos sattuu

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.