Huhti -ja toukokuun keikat

Aloittaja Lerppa, helmikuu 24, 2004, 08:06:01

« edellinen - seuraava »

blind_eye

Vilkku, jos mä olisin sä, niin menisin, kun sulla tota ikää on tarpeeksi  :D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

emmi

v***u, se ei saa olla k-18 !! prkl!!  >:(
näköjään sitten pakko oottaa kesään :(

ja vilkku, jos mä olisin sä mä kyllä lähtisin sinne lahteen :)
älä tunnusta jos sattuu

Vilkku

Ei sitä yksin viitti. Jos seuraa sais ni vois harkita, mutta ei sitä viitti yksin lähteä junaan istumaan, tulee noita keikkoja myöhemminkin. Jos sitä uutta materiaaliakin tässä jossain vaiheessa tulee ni eiköhän sillon taas kiertuettakin pukkaa.
[ -You should see my scars- ]

sonja k

mistä rauman keikalle saa lippuja? entäs lahden?

hande^

voit soittaa raumanlinnaan ja kysyy et  mistä saa lippuja tai sitten käydä raumanlinnan kotisivuil... muistatha et rauman keikka on K-18... :-/
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

jouhu

Miks noi useemmat on k-18?
Tai, siis miksi ne useimmat keikat on järjestetty niin, että niissä on anniskelu systeemit?

Vilkku

No onhan se aika kannattavaa. Aika iso osa vanhemmasta väestöstä tykkää ennen keikkaa nauttia vaikka oluen, tuohan se mukavasti tuottoa.

Itsekin tykkään mennä keikkapaikalle aina ajoissa ja juoda vaikka kaverin kanssa siiderin, ei siis mitään humalahakuisuutta vaan ihan muuten.

Vilkku

Ja toisaalta vielä se lisäyksenä, että ensinnäkin "pelkkä" keikkapaikka [joka normaalioloissa ei toimi anniskelupaikkana] saa vähän lisää rahaa siitä anniskelusta, ja toisaalta varsinainen baari saa lisää rahaa keikasta. Eli pelkkä baari kun saa jonkun vähänkin tunnetun bändin esiintymään ni kyllähän sinne porukkaa tulee, ne maksaa sen illan ja mahdollisesti tulevat useamminkin.

jouhu

Noinhan se taitaa mennä. :( Harmittaa vaan, kun on alaikänen ja joku lempi bändi käy vaan jossain baareissa keikalla. Tai suurimmaksi osaksi.

Silti_Onnellinen

Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

salza01

mä meen kans seinäjoelle, just eilen varmistu. :)

punainen, olit kans tulossa sinne?
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

punainen

Yes Man!Tulossa ollaan ja kovaa! Sitte vaan tuntomerkkejä kehiin niin tunnen kuka oot!

salza01

no käyt ii2 kattoo mun kuvan ja etit minun näkösen sietä. :) nickillä Salza_ :D
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

salza01

niin siis etit minut sieltä keikalta. :D

blind_eye

Tuli vaan mieleen, että onko joku menossa huhtikuussa rock against drugs:iin? Se on pakkahuoneella... Esiintyjinä mm. Toni, Royal Family, Gimmel (siis ihan pakko nähdä!! ;D) ym..  :D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.