Huhti -ja toukokuun keikat

Aloittaja Lerppa, helmikuu 24, 2004, 08:06:01

« edellinen - seuraava »

punainen

Salza--> Se varmaan vaatii jotain rekisteröitymistä ii2:seen?

jouhu

Huvitörmällä oli aivan mahtava meininki!!!
Lavallekkin näki loistavasti, kun kaikki olivat mun pitusii tai pari senttii pidempiä tai sitten semmosii mua vyötäröön about asti.

Maikki.

niin oli kyllä ihan mahtavaa huvitörmällä :D!! Minä hypin ja pompin siellä ihan hulluna ja hiki vain valui naamaa pitkin ;D. Ihannaa!
[Harmi vaan kun ei löydetty sinne rajatapaukseen! :( Kierreltiin koko yliopistoa ympäri muttei löytynä sitä auditorioo.. Olikos jouhu siellä minkälaista?]
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

jouhu

No, voi harmi! :-/
Olin siellä rajatapauksessa. Tosi mahtavaa! Kertovat kuinka kuinka tärkeetä hyvä fiilis on olla keikalla. Ja muuta hauskaa...Tuli sillonkin naurettuu päivän naurut. :D
Tuukkakin meni musta ihan siitä ohi, kun mie istuin siinä reunassa.. Ajattelin hyökätä takaapäin, mutta oli vähän liikaa todistajia paikalla. ;D Olisin voinu hipasta tai jotain, mutta en kuitenkaan viittiny. Ja sitten meni uudestaan ohi, kun se systeemin omalta osaltani oli ohi ja olin siinä naulakoiden luona, niin siinäkin Tuukka meni niin läheltä ohi ettei ihan uudestaan niin läheltä mene.

Ja huvitörmän keikalla mie ekaks aattelin, että mie nyt oon vaan tässä ja kuuntelen, mutta kuinkas ollakkaan seuraavassa hetkessä mie lauloin mukana ja huusin laulujen välissä täysillä.
Itsellekkin tuli aivan yllätyksenä, kun hiljainen ja ujo olen, niin äkkiä vaan rupee hillumaan kuin mikäkin...
Ja mun veli suunilleen kantoi mut pois sieltä, kun lähettiin silleen ettei katottu ihan loppuun sitä keikkaa. Mutta ehkein se haittaa menetin varmaan vain minuutin tai kaks keikan lopusta.

Lerppa

Millanen oli biisilista? Kuulin että Jyvät ja 006 ainakin olis soitettu..? :)

Oli varmaan siistiä. :) Hitsi kun mä en nyt keväällä pääse millekään noista keikoista  :-/ Kun festareilla Apis soittaa aina vaan niitä festarikansaa kiinnostavia hittejä...... (pakkohan niiden on..)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

jouhu

No, siellä oli hiekka, saasta, odotus, pirun morsian, avaruuden syklissä, ei yhtään todistajaa, maanantai, viivakoodit, reunalla... Ja semmosii...  :)

Maikki.

Ja Amerika :D! se on kyllä ihanahuippuparas<3! ja myös Ahdistaa soitettiin. En kyllä muista että siellä olis Jyvät soitettu..?

blind_eye

tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

hande^

Soittiks ne sen Ahdistaa biisin ( mikä sen oikee nimi nyt on? )? Seon nii hyvä ja oon jo kauan halunnu kuulla sen livenä ja nyt sit missasin..
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

jouhu

Ainiin niin amerika ja ahdistaa todellakin oli myös... unohtu jo...

Mulle oli kyllä ihan yllätys, että soittivat tuon ahdistaa, avaruuden syksissä ja...muut nää tämmöset. Mutta hyvä, hyvä. :D

Kyllä miun mielestä siellä oli se jyvät. Muistaakseni.  ::)

Silti_Onnellinen

ahdistaa? wau...sit on mahiksii kulla se vastaisudessakin  ;D
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

jouhu

Silti_Onnellinen

siis kuulla  ;D
ei kulla..no väliäkö sillä..
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

Maikki.

Ei vaan joo.. tais ne sittenki Jyvät soittaa! (Nyt kun kuuntelin niin tuli mieleen..) Niin oli kyllä ihme, mut kiva että soittivat ne ahdistaa, avaruuden syklissä.. yms. :)

jouhu

Ja eikös siellä ollut myös tuhka ja veri? Kun oikein muistelee...

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.