Paras keikkanne??

Aloittaja Pirun_morsian, marraskuu 13, 2002, 07:33:42

« edellinen - seuraava »

Pirun_morsian

Niin tässä vaan ajattelin että mikäköhän on ollu paras Apiksen keikka missä ootte ollu? Mulla on ehkä viime vuoden 10-vuotis kiertueen keikka Nosturissa  ;)

Snake

Nii-i olihan se joo,tai sit viime viikon perjantain Nosturin keikka...vaikee sanoo ;D
Jyrsippäs kuppi kuppinen!!

2 + 2 = 5

jotenki kyllä tuntuu, että se oli toi nosturin hiekka-kiertueen avaus. ihan kun musta olis ottanut vallan joku "voima", siksi sitä kai voitanee kutsua kun lähtee mopo käsistä. lämmöllä muistelen kyllä sitä keikkaa juvan kaarihallissa '98 (voipi olla '99, luultavasti ei) kun mandy oli messissä silmämunassa. ja sitten 96' savonlinnan talvisalon lukion liikuntasali. sillon toni lauloi yksin kitaran kanssa oasiksen wonderwallin. eka apulanta keikka minkä mä oon nähnyt, teinikänneissä pogoilua. eli ihan sama meininki kun viimeks nosturissaki. 8)

Vilkku

Mä nyt kyllä sanoisin kans ton Nosturin keikan 8.11.02.

Toisaalta ainakin itellä käy usein niin, että viimenen tuntuu parhaalta kun se on jotenkin selvimmin muistissa, mutta kyllä tää viimesin keikka oli ihan loistava. 10-vuotiskiertueen Nosturin keikka oli kyllä hyvä myös. Onhan noita hyviä ollut paljon, mutta nyt on taas pitkästä aikaa ollu jotenkin tosi hyvä fiilis. Katotaan sitte taas Tavastian jälkeen, miltä tuntuu.
[ -You should see my scars- ]

Kurt Cobain

Mun paras keikka on Aitoon kirkastusjuhlat 2000.
Aivan vitun hyvä keikka!!!Harmi että en oo sen jälkeen sielä käynyt mutta ens kesänä on PAKKO mennä.

Pirun_morsian

Aitoon kirkastusjuhlat?? enpä oo käyny..täytynee kokeilla ;)
kyllähän nää nosturin keikat on ollu aika kuninkaita..
mut tän vuoden ankas oli mun mielestä vähän "paska meininki" ..muttei sentään ässä hihassa.. ;D

allu86

Apulanta Tampereella vuonna -96.
 Pojat soitti 45min tajuttomalla temmolla ja ilman taukoja.
 Porukkaa ei ollu paljon yhtään ja meininki oli aivan loistava.

GeGe

Olen ollut kahdella keikalla:

3.4.1998, Jyväskylä - Dancing World
sekä
4.4.2002, Jyväskylä - Lutakko

Tuo 98-keikka tais kuulua "Singlet 1993-1997-kiertueeseen", jos oikein muistan. Melkein muuten päivälleen(!) 4 vuotta myöhemmin elikkänsä tänä vuonna kävin sitten toisen kerran.

Molemmat keikat oli kyllä lipunhinnan arvoisia  :)

Purppuraviittainen WeLhoTAr

En osaa sanoo.Oon ollu kolmella keikalla ja niistä vaan ankka oli ei-niin-hyvä.vaikka kyllä sinnekin kannatti mennä! :)
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

salzaliini

juu,elikkäs mä oon ollu yhellä keikalla ja sit kesällä olin alueen ulkopuolella. Että,luulisin,että se lasketaan melkein keikaksi?! No,eieln apiksella oli aivan ihana keikka! Mutta,mä pääsin fiilikseen vasta puolessa välin keikkaa,kesällä mä olin ihan fiiliksissä jo ennen keikkaa,että siinä suhteessa se ulkopuolinen oli parempi. saatto johtua myös siitä aika paljon et se oli kesällä ulkona eikä ollut niin hiostava ja kuuma ja tukala olo niinku eilen. mutta kesällä keikan jälkeen tuukka lähti heti menemään ja toniki oli vähän v*ttuuntunu ja sipe oli vaa sellane ihana ja mukava faneille,kun taas eilen tuukka jako nimmareita ja heitti läppää ja anto ottaa fotoja paljon ja silleen. Ne oli kaikki tosi hyvällä tuulella ja heitti vaan läppää ja sillee. Mulle jäi tosi hyvä mieli siitä keikasta! Että itse asiassa mä en tiiä kumpi niistä ois ollu parempi... :)
ne oli aika tasavertaisia..

Silti_Onnellinen

Tähän mennessä se oli eilinen Lohjan keikka  ;D
Apulannan takia voi kärsiä(kyynerpäät ihan ruhjeilla ja mustelmilla)... heh. Mahtava keikka!!!!!!!!!!!  ;D
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

Pirun_morsian

Mahtava?! no,tuota.. yleisö oli ainaki ihan perseestä (tätä Lohjan nuorisoo, jolla ei oo muuta tekemistä,niin ne sitten tulee sinne dokaa...) mut kyllähän keikka kokonaisuutena oli huippulaatua  ;D

Silti_Onnellinen

No mä en kuulu tohon Lohjan nuorisoon etkä ilmeisesti säkään... Kieltämättä onhan ne aika huonomaineisia...
Mutta ei ne Lohjalaisetkaan voinu pilata mun tunnelmaa  ;D
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

Pirun_morsian

joo tunnelma lavalla näytti ihan mukavalta.. ja kyl mul siel edes oli kova meininki nyksikseen, ympärillä välil semmosta porukkaa mitä nyt oli, mut eipä sil välii  ;D

Pirun_morsian

aiheeseen palatkseni oon ollu seittämällä keikalla ja kyllä nää nosturin keikat on ollu aina tosi hyvii.. :D

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.