Paras keikkanne??

Aloittaja Pirun_morsian, marraskuu 13, 2002, 07:33:42

« edellinen - seuraava »

jouhu

Onkos sulle tulossa jo dementtia? No, ei se mitään mullakin on kuumia ja kylmiä aaltoja... ;D

hande^

mun paras keikka oli varmaan toi nosturin viime keikka eli 31.10.-03... Apulanta veti Ilonaa? pikku pätkän ja lisäks juttelin Parta-Samin kaa ja sain nimmarin... se on tosi rento tyyppi...
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

Silti_Onnellinen

juuup.hyvä keikka oli nosturissa.
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

jouhu

Mä en ollu siellä.  :'( :-/

Sopisco

Itse oo ollu vain kolmella apiksen keikalla, vuosien 02 ja 03 Kirkkareilla sekä 7.11.03 pakkahuoneella. Kaikilla on ollut hienoa, enkä parasta osaa sanoa, mutta parhaiten mielessä on tuo pakkahuoneen keikka, eli sanon vaikka sen sitten!
Musta tuntuu aivan, kuin oisit nussinut mua silmään...

blind_eye

paras keikka oli 7.11-03 pakkahuoneella. Toni laulo Ilona?:a ekaan kertikseen asti ja kaikki oli ihan että vau. aivan mahtava keikka, paitsi että hengestään piti toden teolla taistella. yleisössä oli pari vanhemman puoleista naista jotka huito kyynerpäillä ihan viimesen päälle.... ei ollut kyllä mitenkään mukava kokemus. keikkaan tuli hyvänä plussana se, että negative lämppäsi  ;D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Ronjaronjanen

Mikäs siinä ilonassa niin erityistä?

rautalintu

Se on niin huono, että se pysäyttää kaikki. Jengi aattelee, että hyi miten paska biisi!
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

hande^

Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

blind_eye

höh, mä ainakin tykkään siitä!  :o se on vaan jotenkin niin koskettava...  ::)

PahaPahaAsia

Lainaaparas keikka oli 7.11-03 pakkahuoneella. Toni laulo Ilona?:a ekaan kertikseen asti ja kaikki oli ihan että vau. aivan mahtava keikka, paitsi että hengestään piti toden teolla taistella. yleisössä oli pari vanhemman puoleista naista jotka huito kyynerpäillä ihan viimesen päälle.... ei ollut kyllä mitenkään mukava kokemus. keikkaan tuli hyvänä plussana se, että negative lämppäsi  ;D

taisinpas olla kyseisellä keikalla:)ja oli hyvä meininki paitsi ne naiset...ja muutenkin ainahan niillä apiksen keikoilla on hyvä meininki...:)

blind_eye

taisitpas, taisitpas...  ;D

PahaPahaAsia

ja sitten sai aamulla nukkua rauhassa kun ei ollut veljet huutamassa...

blind_eye

miksköhän??  ;D
onhan mullakin veli...!!!!

PahaPahaAsia

no onhan sullakin veli joo,mut se ei huuda niin paljoo eikä se oo niin ärsyttävä kun mun kolme veljee...

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.