keikkakalenteri ammottaa tyhjyyttään

Aloittaja [tuuli], marraskuu 15, 2004, 09:20:34

« edellinen - seuraava »

[tuuli]

Tietääkö joku milloin Apis aloittaa taas keikat? meinaan ku ei noissa keikkakalentereissa näy mitään, että ei varmaan tule tämän vuoden puolella näkymäänkään?
allekirjoittanut

jouhu.

Miun käsittääkseni kyllä tulee tän puolella. :) Mutta tietoon on tainnu tulla vaan jonnekkin helsingin puolella. Kai niitä kuitenkin tulee sitten myöhemminkin muuallekkin suomee.

punkku..

Mitä, keikkoja Hesas,missä? mistäs jouhu tollast oot kuullu?

ilona86

Näinhän kirjoittaa itse Toni Wirtanen osoitteessa www.apulanta.fi:

"Apulanta-yhtye on päättänyt siirtää tulevan albuminsa julkaisua ja siihen liittyvää kiertuetta ensi kevättalveen. Alkuperäinen tarkoitus oli julkaista levy syksyllä ja toteuttaa tässä yhteydessä koko maan kattava kiertue. Kesän kiertueen tiivis keikkatahti ei kuitenkaan jättänyt riittävästi aikaa kirjoittaa uutta materiaalia, emmekä halua tässä vaiheessa lähteä hätäilemään tulevan levyn kanssa. Kyseessä on kuitenkin jo kahdeksas kokopitkä studiolevymme, joten minkäänlaista kiirettä tai paniikkia levyn kanssa ei ole. Nyt koemme tärkeimmäksi asiaksi kirjoittaa parasta mahdollista musiikkia ja tehdä yksinkertaisesti helkkarin kova levy. Uuden materiaalin kanssa on myös paljon mielekkäämpää lähteä kiertueelle, ja uskomme vahvasti, että musiikkiamme kuuntelevat ihmiset voivat yhtyä näkemykseemme. Tarvitsemme nyt tämän muutaman kuukauden aikalisän, mutta uskallamme väittää, että lopunkaiken tämä on täysin oikea (ja samalla ainoa mahdollinen) ratkaisu. Rock-musiikin on tarkoitus olla hauskaa, eikä tässä kannata itseään lähteä hengiltä ruoskimaan aikatauluilla..."

Eiks tuo vähän niinku meinaa, että Apulanta keikkailee vasta ensi talvena... tai siis ensivuoden alusta? Sitten kun uusi materiaali on kasassa?

[tuuli]

allekirjoittanut

jouhu

Niin, kai.... Taisin ymmärtää pikkasen väärin...

hendu

Mä luulen, et niitä keikkoja ei oo alettu ees viel myymään! :-/
Temosen pomppubasso

ilona86

Ja voi olla, että Apulannan suosio on kasvanut niin paljon, että sitten kun keikkoja aletaan myydä niin niistä käydään armoton taistelu, että saa omansa... :( Kyllä täytyy myöntää että tässä vähän jo odottelee sitä uutta levyä ja keikkoja Apulannalta...

punainen

Eikös päivämäärät ollu jo ainakin Lahteen ja Varkauteen? Kyllä kai niitä pikkuhiljaa alkaa ilmestyä, en sit tiedä milloin virallisesti. Noi edelliset saatto olla jo suoraan tän syksyn siirrettyjä keikkoja..Helmi-maaliskuu olis hyvä aika levyn ilmestymiselle :)
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

maikki..

missä varkaudessa, millon on pitäny olla keikka?

punainen

En tiä mutta mul on mielikuva et levarin sivuilla jossain topicis joku olis maininnu.. ::)

jouhu

Taisin muuten muistella just tota mitä punanenkin yrittää selittää. Eli tuolla levareitten jossain keskustelu systeemissä olis ollu jo jotain keikkoja tiedossa. Mutta ei taida olla vielä mitään virallista.

hendu

Jouhu käytkö paljon levareiden sivuil?
Aattelin vaan, kun en itse jaksa hirveesti käydä niin ilmotakko tänne (apis.nettiin) jos tulee jotain esim. "salakeikkoja" apikselt!
okei!?
Temosen pomppubasso

jouhu

Täytyy ilmeisesti tunnustaa, että olen noihin levareitten sivuihin jäänyt koukkuun...Tulee kyllä kauheet oltavat sitten, jos/kun netti kaatuu..Ja tuntuu, että silloin haluun teiltä numskerot sillon, kun enhän minä voi elää ilman lantapääihmisiä.
 Joten siellä tulee käytyä päivittäin. Kuten täälläkin. Voinhan minä kertoakkin, jos jotain ilmentyy ja tietääkseni ainakin jotkut käyvät täältä myös tuolla, niin voivat kertoilla kanssa.

punainen

Täältä löytyy kyllä aina asiallisempaa kommenttia aiheesta kuin aiheesta. Itekin tulee käytyä siellä usein (kun lerppa haluu välttämättä lähettää pikaviestinsä sieltä..), vaikka yritän olla liikaa meluamasta boardilla, siellä kun saa niin älyttömän helposti riidan aikaan :P Onneks on apis.net!

Niin no enivei, siel oli viimeks juttua Goom- risteilystä jossa esiintyy Apulanta.Mut ei ny enää hirveesti innosta kun ikäraja on tietty 18 :(

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.