GOOMristeily

Aloittaja emmi, joulukuu 18, 2004, 12:50:43

« edellinen - seuraava »

KatjaRock

LainaaJuu, ensinnäkin goom-risteily ei ole tarkoitettu lukiolaisille eikä ammattikoululaisille vaan kolmannen asteen opiskelijoille ELI ammattikorkeakoululaisille, yliopisto-opiskelijoille jne...Me mennää sinne,te ette...!

No oliko pikkusen tyly viesti? :D
GOOMit on kai pääosin tarkotettu kolmannen asteen opiskelijoille mutta kaikki sinne pääsee jotka 18 on täyttäny. Muutenki tyhmää tehä eroa nuissa asteissa, opiskelijat on opiskelijoita iästä jne riippumatta. Hmph. Ahdasmielistä, suututtaa.

MULLA ON LILA HAALARI ja voi pojat ja tytöt että se on seksikäs. Ja haisee.
Time goes on, I wont.

[tuuli]

LainaaMULLA ON LILA HAALARI ja voi pojat ja tytöt että se on seksikäs. Ja haisee.

hah! kyl sä oot tosi rock!½!  :D
allekirjoittanut

KatjaRock

Lainaa

hah! kyl sä oot tosi rock!½!  :D

eh joo. jossain vaiheessa vannoin etten ikinä mitää haalaria hanki, saati sitten käytä. ihan näppärä se on, sotkeentuu aina vaan se eikä muut vaatteet. voi istuakki missä vaan. tosi kätsyyyy. :D
Time goes on, I wont.

Noidanmetsästäjä

Biisilista:

Viivakoodit
Mitä kuuluu
Ei yhtään todistajaa
jumala
Teit meistä kauniin
Hiekka
Saasta
Vasten mun kasvojani
Mato
Käännä se pois
...Silti onnellinen
Reunalla
---
0010
Anna mulle piiskaa

Tosi perussettii siis. Kesti vähän tän laittaminen ku piti tuoda lappu kouluun ku himast ei taas pääse boardille...
Kaunista huomenta huolimatta kaikesta

punainen

no huhhuh! Toi näyttää kyllä niin perussetiltä ettei mitään rajaa!Eivät ole ilmeisesti vieläkään tajunneet että 90% noista kipaleista vois jättää huoletta setistä pariks vuodeks...No eipä kyllä harmita ettei sinne päässy kun Tuukkakin oli poissa.
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

Vilkku

LainaaBiisilista:

Viivakoodit
Mitä kuuluu
Ei yhtään todistajaa
jumala
Teit meistä kauniin
Hiekka
Saasta
Vasten mun kasvojani
Mato
Käännä se pois
...Silti onnellinen
Reunalla
---
0010
Anna mulle piiskaa

Grrrrrrr. Mitäkuuluuta ei saa vetää noin alussa. Prkl.
[ -You should see my scars- ]

Noidanmetsästäjä

Olin sitten eka fani joka näki Tuukattoman Lannan. Jeejee. Kylläpä on bilefiilis. Hurraa.

punainen

Voi Noidanmetsästäjää...Mut sillon ei vielä ollu varmaa tietoa ja uskallettiin toivoa että mitään tollasta olis vielä oikeesti tapahtunu.Kunpa ei oliskaan tapahtunu.masentavaa aatella et viime kesä oli vika kerta Tuukan kaa.Jos siitä olis vaan voinu jo tuolloin tietää olis osannu ottaa kaiken ilon irti niistä keikoista!Nyt meil ei oo enää sitä mahista.

Noidanmetsästäjä

Niinpä! Viime kesä. Ei saatana.... Julmuutta että sillon jättämiskohun aikana meille vielä kerrottiin ettei mitään oo tapahtumassa ja et Tuukka on täysillä messissä ja soittaa tulevalla levyllä jne. Petetty fiilis kyl.

punainen

joo se mua tässä eniten just sylettääkin tää et on petetty fiilis!!Sen ymmärrän täysin et kaikki ei kestä ikuisesti ja tää oli ehkä oikee päätös heille, mutta ei olis saanu luvata syksyllä että kaikki on hyvin.olisi myös voinu vähän ennakoida ja antaa mahollisuus siihen jäähyväiskiertueeseen.Oikeesti surettaa kun ei varmaan enää näe koskaan vanhaa kunnon Lantaa lavalla. :'(

Noidanmetsästäjä

Todella. Vois ne kyl ainaki, jos ei kiertuetta, ni tosi ison keikan laittaa, ihan faneja varten.

jouhu

Niinpä.. Nyt ehkä on jopa parempi, kun en pääse lähtemään yhellekkään apulannan keikalle tänä keväänä. Viime kevät kesään asti oli jotenkin aika apulanta painotteinen miulla... Sillon olis pitäny ottaa irti paljon enemmän siitä kaikesta.   :-/

Sara

Kun olisi vaan silloin tiennyt, mitä tulee tapahtumaan :(

[tuuli]

kehenkään ei voi luottaa..... mä kun luulin et wirtanen on sanansa mittainen mies.. :-/
allekirjoittanut

punainen

Niin mäkin ja tuukka kans.Sekin niin vakuttavasti lupaili "Me ei olla Tehis" Ja sitte ite ottaa jä lähtee ton kommentin jälkeen :(Luottamus ainakin nyt meni jos joku..

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.