Nosturi 19.03.2005

Aloittaja Lerppa, tammikuu 15, 2005, 11:49:01

« edellinen - seuraava »

[tuuli]

minä myös! saa mennä keikoille ilman että tarvitsee kantaa huolta iästä.. ah sitä onnea ja autuutta!

kovasti olemme kahden kaverini kanssa suunnitelleet retkeä tuonne nosturin keikalle.. saa nähdä jääkö se suunnitteluksi sitten..:/
allekirjoittanut

punainen

niin toi on iha järjetöntä että tällaset pikkulapset joutuu sitten ihan yksin matkustaa ympäri suomea oudoissa paikoissa nolla tuloilla jotta saisi vaan nähdä lempibändinsä..
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

Vilkku

Tuli mieleen tosta Nosturista, kun vähän aikaa sitten kävin lipun hakemassa, niin siinä lukeepi kulmassa että K-18. Sitten vasta huomasin Tiketin sivuilta, että myynnissä on sekä "sallittu" että "K-18" -lippuja. Mikä ihme on niiden idea ? Eikö Nosturin meininki oo aina ollu se että yläkerta on ikärajallinen, sinne menee täysi-ikäiset jos huvittaa ja ei jos ei, miten se lippu siihen vaikuttaa ?
[ -You should see my scars- ]

punainen

No kuulostaa oudolta jos ennen sellasta ei oo ollu ::) Mun puolesta kyllä vois olla niin että ne jotka haluis juoda siellä ostaa sen K-18 lipun ja sitten kans pysyy siellä anniskelu alueella koko keikan eikä tuu häiritsee varsinaisen yleisön joukkoon juovupäissään,koska paikalla saatta kuitenkin olla aika nuorta ja siis pientä porukka jotka jää helposti jalkoihin kun joku kaksmetrinen hujoppi puskee päälle.Mut käytännös toi ei tietty toimi,koska kyllähän me tiedämme että ensisijainen asiakas joka paikassa on se yläikäinen joka voi myös ryypätä siellä ja alaikäisiltä ne edut otataan heti ekana pois jos keltä :P

Tämä ei kyllä liittynyt siihen mikä noiden K-18 lippujen tarkotus oli ;DMut musta toi olis aika hyvä idea.

Vilkku

Mut tota olis esimerkiks juuri Nosturissa mahdoton valvoa, yläkertaan kun ei pääse kuin alakerran kautta, menis aika hulluks jos siinä koetettais jaotella yläkertaan niitä joilla on K-18 lippu :D  Ja toisaalta kun eihän pelkän lipun perusteella ketään päästettäis kuitenkaan anniskelualueelle, henkkarit ne kattoo kuitenkin joten mikä on koko lipun idea.

Ja toisaalta esimerkiksi itse olen aina katsellut keikat alakerrasta, vaikka olisinkin ensin käynyt nauttimassa pari siideriä yläkerrassa, pitäisin kyllä harvinaisen röyhkeänä jos telkeäisivät minut yläkertaan ;D

[tuuli]

minä en nyt oikein ymmärrä.. selittäisittekö suomeksi.  :D ;D
allekirjoittanut

Vilkku

Siis :) Nosturiin on myynnissä tolle keikalle sekä "K-18" että "sallittu" -merkinnällä varustettuja lippuja. Paikan käytäntö on kuitenkin aina ollut se, että anniskelualue on kaksikerroksisen paikan yläkerta, jonne katsellaan sitten paperit, eli sinne on täysi-ikäisillä halutessaan mahdollisuus mennä. Siksi ihmettelen miksi lipuissa on tollasia merkintöjä, kun ei niitä täysi-ikäisiä kuitenkaan ole mahdollista laittaa yläkertaan koko keikan ajaksi :)

punainen

Hei hei!!!!Mä sain sellasta tietoa kaveriltani joka oli soittanut lippupalveluun että tuolloin Apiksella olis kaks keikkaa Nosturissa!Ikärajaton ekaksi ja sitten ikärajallinen. :o Sitä noi merkinnät lipusssasi varmaan merkkaa että oot ostanu sille k-18 keikalle...Ite kyllä ihmettelen koska Apiksen keikkakalenterissa ei oo mitään mainintaa tosta ja ihmetyttää miksi Nosturi järjestää tollasia? Miksi pitäs olla kaks keikkaa toinen ikärajaton ja toinen K-18?Sittenhän täysikäsille olis neljä keikkaa Hesas joka on mun mielestä vähän liikaa jo,vaikka mukavaa olis jos olis aikuinen ja asuis täällä :P

Vilkku

No ohhoh. Enpä kyllä nää minäkään mitään mieltä siinä että olis kaks keikkaa peräkkäin. Ja kun tossa meikäläisenkin lipussa kuitenkin lukee että klo. 21 --> niin jos sitä aikasemmin olis jo ikärajaton niin sehän olis huisin aikasin.

Täytyypä vähän selvitellä tota asiaa.

punainen

Otappa ihmeessä selvää!Muakin alko oikeen kiinnostaan että mikäs homma se sellanen on ,vaikken paikan päälle ees ite pääse.Kaveri sano muistaakseni et tää -s- keikka olis jo joskus 19.00...

No niin, nyt tuli vähän selvyyttä asiaan, otin tänään Tikettiin yhteyttä ja kyselin asiasta. Ilmeisesti niitä keikkoja on vaan yksi, joten seuraava kysymys on sitten että mitä ihmettä se Lippupalvelu on sitten selittänyt kaverillesi ;D

Eli selitys näille kahdenlaisten lippujen myymiselle ovat tilatekniset syyt, joiden takia Nosturissa halutaan tietää kunkin keikan ikäjakauma. Eli myyvät kahdenlaisia lippuja jotta Nosturi saisi kätevästi tietoonsa tämän ikäasian. Anniskelualueet on kuitenkin yläkerrassa ihan niinkuin ennenkin.

Maikki.

Miun lipussani lukee myös että 21- vaikka se eiole k18 lippu. Niin ei kai siellä nyt voi olla jo 19.00 mitään :o ? toi lippu on kyllä tiketistä kai..
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

Maikki.

'.. I'm sorry for what I did ..' <3

punainen

No en kysny oliko se tiedustellu asiaa tiketistä vai lippupalvelusta...No saatta hyvin olla et se virkailija toises pääs on antanu väärää infoo tai sitten mun kaveri on jotenkin erehtyny,mutta hänellä oli kans tuo K-18 lippu.Eli ne sitten osatessa kysyy teiltä nykyään myös iän?

Vilkku [duuni]

Kaipa ne sitten kyselevät. Multa ei kysytty kun lippuja hain mutta hain samalla myös Tavalle, taisivat olettaa että sitä ikää sitten on.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.