Nosturi 19.03.2005

Aloittaja Lerppa, tammikuu 15, 2005, 11:49:01

« edellinen - seuraava »

Painkiller

Nosturiin en pääse. Tai varmaan pääsisin mut en lähde. Tavastialle varmasti. Lähe vaan Emmi, kyl sielt aina jotain seuraa löytyy :)

[tuuli]

että mä vihaan tuota keikkalistaa!!!! kun se on niin huono! suunnitelmat muuttuu koko ajan.. eka piti mennä lahteen, mut sitten tajuttiin et siel ei oo ketään tuttuja kenen luona yöpyä. sitten helsinkiin nosturiin, mut se on liian kaukana.. sit jyväskylään, mut kaveri ei pääse kun sillä on muuta menoa.. ja nyt mietitään tuota tamperetta. oikeesti, tässä menee ihan sekasin!!!  ;D miks ton kuopion keikan täytyy olla k18!!!  :(  >:(

raivoan...(:
allekirjoittanut

punainen

ootteko te tehny sen valituksen sinne Puijonsarveen vai mikä se paikka nyt oli...Aika huono on lista juu vaikka keikkaa onkin noin paljon ei sieltä oikeen löydy sopivia, lähinnä kun noita K-18 keikkoja on niin paljon. :-/
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

jouhu

Mie laitoin jotain pientä vinkkii, että vois olla rajaton... Mutta en siitä sitten tiiä mitään.. :/ Hitsiläinen, kun nuo keikka ajoitukset olis ollu just, niinku hyvät synttärikeikka systeemit miulle, mutta kaikki tuntuu olevan kaukana tai sitten k-18.  >:(

Maikki.

juu mieki laitoin palautetta puijonsarveen.. äipänkin nimellä ;D en sitten tiiä voiko siihen enään vaikuttaa mutta aina kannattaa yrittää :)
Niin mieki haluisin vielä jolleki toiselleki keikalle, mutta ei mikään oikeen onnistu:<<. tyhmää.
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

medelin

hei jee, minäkin menossa :D
Minä tahdon paikkaan auringossa

hendu

No kaikki tampereen keikal!!! ;D Sinne mun mielestä pääsee kaikki vai olisko ollu k-16 (en oo ihan varma)!
Temosen pomppubasso

punainen

K-16 on kyllä tarkottaa just sitä että jengi on enimmäkseen alle 12v. kuin yli 16v.  ;D
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

hendu

pakkahuoneel tuskin näin käy tai ainakaan ei koskaan näin oo ollu! mut ainahan sinne muutama ala-aste ikänen mahtuu ;D
Temosen pomppubasso

[tuuli]

Lainaajuu mieki laitoin palautetta puijonsarveen.. äipänkin nimellä  en sitten tiiä voiko siihen enään vaikuttaa mutta aina kannattaa yrittää  
Niin mieki haluisin vielä jolleki toiselleki keikalle, mutta ei mikään oikeen onnistu:<<. tyhmää

mä valitin kans, mut en tosin äidin nimellä. hehah!  :) toivottavasti ensi vuosi olisi parempi vuosi.
allekirjoittanut

^pirun morsian^

blind_eye

Tuonne Hesaan menossa olen. :)
Ja myös tuonne--> (eikai?! ::))
LainaaNo kaikki tampereen keikal!!! ;D Sinne mun mielestä pääsee kaikki vai olisko ollu k-16 (en oo ihan varma)!

Jeje. :P
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

[tuuli]

mut eiks k16 keikalle kummiski aika monet alaikäsetki pääse?  ::) kun eihän ne voi kysyä papereita ku ei sen ikäsillä viel ole papereita!  ;D mä ainaki oli 14 veenä k15 keikalla.... uppista!  :D
allekirjoittanut

punkku..

K-16 tai K-15 on oikeesti ihan tyhjän kaa kun eihän niis tietenkään kysytä keltään papereita enkä oo koskaan kuullu et ketään seittemän vuotiasta olis ees käännytetty pois ovella.Noi on vaan oheistusta et paikalle ei tulis ihan pikkukakakaroita,(mikä kyllä on törkeetä ikärasisimia), mut totuus on et tollasil keikoilla yleensä vahingossakaan paikalla ei ole ketään yli 15v. joten noi toimii kyllä järjestäjän ajatuksia vastaan noi ikärajat.

[tuuli]

alkaa mukavasti näyttää siltä että pääsen tuonne tampereelle! sain jo yöpymispaikankin serkkuni luota!  :D huonompi homma on vaan, jos sitä ei päästetä sisään, koska se on mua kaks vuotta nuorempi...
allekirjoittanut

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.