Nosturi 19.03.2005

Aloittaja Lerppa, tammikuu 15, 2005, 11:49:01

« edellinen - seuraava »

blind_eye

Lainaaalkaa mukavasti näyttää siltä että pääsen tuonne tampereelle! sain jo yöpymispaikankin serkkuni luota!  :D huonompi homma on vaan, jos sitä ei päästetä sisään, koska se on mua kaks vuotta nuorempi...
Hienoa! :)
Hm.. Kaverini Paula (joka täällä ehkä muistetaan nimellä PahaPahaAsia :D) pääsi 12 vuotiaana Pakkahuoneelle k-15 keikalle..  ::)

Ja Punkku, silloin kyllä myös joitakin käännytettiin ovelta, ja järkkärit meille siinä ovella valittivat et 'ihme ko tuollaiset 12-vuotiaat yrittää tänne sisään'. Siinähän sitten Paulan kanssa oltiin et 'niin..' ja pokka muuten piti.  ;D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

punainen

No siellä on sitten ollut vähän tiukempi linja, mutta yleensä noilla ikärajoilla k-15 tai k-16 ei oo mitään merkitystä.Harvalla alle 18-v on ees mitään henkkareita olemassakaan,korkeintaan passi mutta en mä ainakaan ala mitään passia mukanani raahaamaan...
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

[tuuli]

no jaa, nyt kaikki kääntyikin niin että yksin joudun menemään tampereelle. yhden kaverin kanssa oltiin sovittu, mut se sano tänää ettei pääse.. :( mut mä oon tota sen verran kauan suunnitellut, että jos nyt en mee, niin en nää kyllä apulantaa sit ollenkaa. onko täältä ketä menos sinne?
allekirjoittanut

JM

Jepjep.. Kävinpäs tuossa hakemassa lipun tuonne Nosturin keikalle, joten paikalla ollaan.

Wirtabiuha

Ihan Mahtava keikka! ja kivaa settiä lähti, Fränti ja vahanen veto oli ehkä vähän pimeä mutta... ei oo pitkään aikaan ollut niin massaa - fiilis pogoillessa kun nyt oli. Toimi kokoonpano niin vaan vitun hyvin ettei mitään rajaa! ja tapasin kovin kovin hianon pojan siellä, hyvä fiilis jäi. Mutta muittenkin mielipiteitä?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

medelin

Oli kyllä aivan loistava keikka. Mato, ei tänään, kalamiehen toveri, silti onnellinen.. loistavaa!

Mutta että meni Tonin kitara hajoamaan, eipä sekään menoa haitannut :D
Minä tahdon paikkaan auringossa

Vilkku [duuni]

Hah, meinasin just laittaa että hehkuttakaa nyt vähän miten kivaa oli ja mitä kaikkea missasin kun en saapunut paikalle mutta teittehän te sen pyytämättäkin ;)

No ei mutta, jotenkin mua ei ees vielä vituta vaikka jäi tämä keikka välistä. Tavastiat sitten.

medelin

Hemmetin tavastiat ja K- kaheksantoistat :/
Minä tahdon paikkaan auringossa

matonen

Just tuli koulukaveri sanoo et nyt perkele hankit paperit tavastian keikkaan mennessä...! Mistäs repäsen? ::)

punainen

Mahtava keikka!!Mahtava päivä kertakaikkiaan!

Eka päiväl Lasipalatsis kuunteles ja kattelees sitä YleX hommaa.Siellä sitten värjöteltiin ja hauskaa oli :) Kiva kun sai taas tutustuu uusiin ihmisiin.Sen jälkeen Toni ja kumppanit tuli jakaa ulos nimmareita ja sellasta ja sitten mentiin Tonin kaa kahville x) Tai Toni tais kyllä olla ainoo joka sitä kahvia joi.Se oli kyllä ihan hauska tilanne, ihan kuin joku luokkaretki missä Toni oli opettajanax)

Ja illalla sitten keikka.Kaks perskeleen kylmää tuntia tuli ootettua Nosturin eessä ja kun sisälle päästiin niin Toni oli jakamas levarin boardilla lupaamiaan jäätelöitä!se oli kyllä aika koomista kun tullaan ulkoa jääkalikkana ja herra tunkee vaan kouraan jätskiä ;DMutta oli kyllä hienoo et joku jaksaa pitää lupauksensa  :-*

Itse keikka oli kyllä kova.Huhhuh!Setti oli juuri sopiva.Kalamiehen toveri ja Ei tänään sai kyllä mussa aikaan niin upeet fiilarit ettei oo rajaa .Toni näytti ainakin viihtyvän lavalla :) Kyllä mäkin viihdyin :) Ainoo miinus oli et itse huomasin heti toisen kitaran puuttumisen.Etenkin uusis biiseis olis kaivannu sitä kitaravallia joka pakottaa pomppimaan ilmaan.

Oli sitten meidän porukka taas vikana paikalla ja portsari heittämäs meitä ulos. ;DOltiin just hoitamas bisneksiä Tonin kaa ja ne alkaa työntää Toniakin paikalta pois ;DOli se vaan niin hauskaa.

Kyllä sai taas uutta intoo tähän lantapää toimintaan :)

Nyt kyllä niin haluttais päästä myös tuonne Tavalle!Käski vielä itse Wirtanenkin hankkii paperit sinne ;D mutta mistäpä minä nyt sellaset tähän hätään hankin...
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

JM

Höp. Kyllä minäkin sitä kahvia join. heh. Mutta perkeles että oli kahvilla hintaa, 2€. Ja hitto kun keikan jälkeen ei pahemmin kerinnyt sinne paikalle jäämään kun sellainen mukava asia kuin viimeinen juna lähti 2.32, mutta onneksi poijjaat pääsi tapaamaan silloin aikaisemmin päivällä. Muahah, kuka on 18 ja kuka ei. hähää. Tavastialle siis ollaan melko varmasti menossa.

jouhu

Noista henkkareista... Jos saa ostettuu k-18 keikalle lipun, niin kysyykö ne vielä keikka paikan ovella papereita? Mie vaan, kun oon 18, mutta ei ole kunnon henkkareita ja jos nyt lähiaikoina sais ittesä menemään johonkin.

Helva

LainaaSe oli kyllä ihan hauska tilanne, ihan kuin joku luokkaretki missä Toni oli opettajanax)

heh  ;D

Painkiller

LainaaNoista henkkareista... Jos saa ostettuu k-18 keikalle lipun, niin kysyykö ne vielä keikka paikan ovella papereita? Mie vaan, kun oon 18, mutta ei ole kunnon henkkareita ja jos nyt lähiaikoina sais ittesä menemään johonkin.

Tavastialla ainakin sisään mennessä kysytään papereita. Liput saa tilattua vaikka netin kautta mut paikan päällä multa on ainakin aina kysytty henkkareita..

Kuin sulla ei oo kunnon henkkareita? Kai sulla on vaikka passi?

jouhu

Hitto! Kukaan ei varmaan usko miun olevan kaheksaatoista, jos yritän mennä selittää jotain... :P Toisaalta sainhan ostettuu parit siiderit ja lonkerot ilman, että myyjä kyselli mitään. ::) (toisaalta...entiiä..)

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.