Kevätkiertue...

Aloittaja punainen, helmikuu 02, 2005, 01:58:50

« edellinen - seuraava »

punainen

Eli nyt kun keikkalista on näkyvillä tuolla levarin sivuilla niin mitens jengiä on menossa ja minne? ::)
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

emmi

no minä nyt oon ainakin menossa tonne nosturiin, ja hämenlinnaan. tampereellekkin haluisin mut enpä sitten tiiä kun hämeenlinna ja tampereen keikat on peräkkäisinä päivinä.
-ja vitut, ei se mua estä!  :D
älä tunnusta jos sattuu

punainen

Jep,Apulannan takii voi kyl vähän kärsiäkin :) Ja kaks keikkaa peräkkäisinä päivinä on tosi luksusta voin kokemuksella sanoa :)Siski harmittaakin kun ei ikä viä riitä Tavalle kun siellä on aina kaks Apulannan keikkaa peräkkäisinä päivinä.Hesalaisia aikuisia hemmotellaan ihan liikaa!! :P

Mä aattelin et Hämikseen voisin yrittää kun noita juniakin näyttää menevän ihan sopivasti.Sitten varmaan Alavudelle tai kurikkaan mut se ei oo yhtään varmaa että onnistuuko.Ikävän paljon K-18 mestoja tällä kiertueella justiinsa lounaassa ja idässä ei paljoa nuorisomestoja näy ja pohjosessa ei oo yhtään keikkoja.

[tuuli]

puhuiko emmi jotain tampereesta?

MILLOIN APULANTA MENEE TAMPEREELLE?  :o
allekirjoittanut

jouhu

Jos nyt jonnekkin, niin kuopioon..Kun se on tuossa lähimpänä.  :-/ Harmittaa vaan, kun eivät tuu joensuuhun... Noh, tilanne voisi olla pahempikin. :)

pasi

hahaa meikä pääsee apiksen keikalle kahtena peräkkäisenä viikonloppuna, eli alavus ja evijärvi :) niin ja sitten vielä seinäjoki , eli party party party :D ja nyt on kumma jos en onnistu saamaan tonin nimmaria vieläkään.. tuukan ja sipen nimmarit mulla on jo monen cdN kannes.

Noidanmetsästäjä

No joo, eipä toi julkaisu mitään muuttanu, edelleen suuntana Nosturi ja Tavastia.
Kaunista huomenta huolimatta kaikesta

Sinkku-AIV

Minkäkin tuonne Evijärvelle ja Alavudelle haluisin, kun ei kerran perkele Vaasaan tulla >:I Mutta eihä sille mitään voi. Olis vaan nuo keikat vähän kaempina toisistaan, niin olis parempi. Kun en tiiä miten budjetti riittää junamatkoihin jne.. ja miten vanhemmat suostuu.
Sotaa musiikilla! Teitä vastaan
! Ihmisten puolesta!

pasi

LainaaMinkäkin tuonne Evijärvelle ja Alavudelle haluisin, kun ei kerran perkele Vaasaan tulla >:I Mutta eihä sille mitään voi. Olis vaan nuo keikat vähän kaempina toisistaan, niin olis parempi. Kun en tiiä miten budjetti riittää junamatkoihin jne.. ja miten vanhemmat suostuu.
onneksi lapualta lähtee linja-auto niin ei tarvi kuskista huolehtia :) eikä ainakaan viime kerralla ollut edes kallis meno-paluu.

Maikki.

ihan typerää kun pitää olla nuin kaikki vaan k18 melkeen. :(
Pitää sitten lähteä jonneki ihan outoihin paikkoihin.. ja tuota kuopion -k18 en kyllä ymmärrä kun viimekskin oli ikärajaton.. :< Aika pahalta näyttää. Mutta nosturiin nyt ainaki menen.
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

[salzaa]

minä voisin yrittää päästä helsinkii, tai seinäjoelle. muistaakseni olivat myös jyväskylässä, joten sinnekki voisin yritellä.

ja taaskaan ei ole täällä "pohjoisessa" keikkoja. -vitutus-

Vilkku

Ei kukaan oo Heinolaan lähössä ? Meinasin et voisin ite lähteä, ei vaan viittis bensoja maksella yksinään. Mulla olis siellä paikka mistä sais ruokaa ja mihin jättää auto :D
[ -You should see my scars- ]

punainen

Muuten joo, ikä ei riitä minnekään! :P Muuten laitoin syksyllä Arskalle toiveen että eikö mitenkään vois saada ikärajattomia keikkoja laajemmin.Ilmeisesti ei.No sitä ei varmaan voi bändi oikeen päättää vaan on mentävä sinne mistä on kysyntää ::)

emmi

Lainaaminä voisin yrittää päästä helsinkii, tai seinäjoelle.

Ootko salla vai helsinkiin tulossa!!?!  etkä mulle puhunu mitään! :)

No, minä nyt en kuitenkaan ookkaan menossa tampereelle kun ei oo rahaa kahteen peräkkäiseen keikkaan. Eli tampere korvataan aitoon keikalla.
Tavastialle yritän kaverini minnan raahata. ekaa kertaa pääsisin tavalle. WOU  :P
älä tunnusta jos sattuu

punainen

Toi on niin epäreilua! Kun kerrankin Apis olis helsingis ne on jotai  tavan keikkoja!Onhan toi nosturi,mut en sinnekään ees pääse tällä kertaa :'( Tarkistaako ne muuten kaikilta aina paperit tollasissa paikoissa? Hmmm,ainakin jos satun seinäjoella pyrii samaan aikaan kuin Apis aion kyllä saleen änkee sinne keikalle keinol millä hyvänsä!No okei festareilla sitä nyt sitte viimeistään näkee mut ei jaksais aina niitä samoja hittirenkutuksia mitä ne festareilla soittaa :P

Niin siis Hämikseen oon kovasti menossa ja jos hyvä tuuri käy niin Alavudelle ja kurikkaan ::)

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.